p-free kirjoitti:Broileri ei ole unohtunut.
Tultiin juuri sisällä käymään. Syötiin äsken kanaa, makkaraa, salaattia, raparperipiirakka.
Hauskaa on!!!
Pinja kirjoitti:p-free kirjoitti:Broileri ei ole unohtunut.
Tultiin juuri sisällä käymään. Syötiin äsken kanaa, makkaraa, salaattia, raparperipiirakka.
Hauskaa on!!!
Pfree sano trisselle, että se on ihana ihminen.
santra kirjoitti:Pinja kirjoitti:p-free kirjoitti:Broileri ei ole unohtunut.
Hauskaa on!!!
Pfree sano trisselle, että se on ihana ihminen.
Joo, trisse on harvinainen ruusuToisinaan piikikäskin, mutta kukapa meistä ei joskus olisi
p-free kirjoitti:Joopa joo......Trisse sammui puoli tuntia sitten ja minä edelleen hereillä kärvistelen...
Toinen vieraista lähti poliisiautolla ja toinen ambulanssilla...että sellainen ilta![]()
Taas kerran...
p-free kirjoitti:Joopa joo......Trisse sammui puoli tuntia sitten ja minä edelleen hereillä kärvistelen...
Toinen vieraista lähti poliisiautolla ja toinen ambulanssilla...että sellainen ilta![]()
Taas kerran...
Pinja kirjoitti:p-free kirjoitti:Joopa joo......Trisse sammui puoli tuntia sitten ja minä edelleen hereillä kärvistelen...
Taas kerran...
trisse tais olla se, joka lähti poliisiautolla ja PP ambulanssilla. Miksi poliisiautoa ja ambulanssia tarvittiin?
p-free kirjoitti:Tämän asian aiheuttamaan ahdistukseen ei enää valeriaana auta...pitäisikö ottaa pari Tenoxia?

trisse kirjoitti:Koskettavaa että luotat minuun tuossa määrin!

santra kirjoitti:Heh ja minä kun uskoin täysillä p-freen kirjoitukseen, ajattelin vaan ettei nuoret ole osanneet ennenkään kohtuudella juhlia, eivätkä nykyaikanakaan
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa