Psykopatologia kirjoitti:Jos noin on, ko, viranomaispäätös voi olla laiton.

Psykopatologia kirjoitti:Mutta siis irtisanouuminen sinänsä ei ole sanktioitua.
santra joutui karnssiin kun ei ottanut duunia? Helmenkalastaja taas kun ei ollut duunia?
Oletko itse ollut koskaan työtön tai työttömyyspäivärahalla?Psykopatologia kirjoitti:Jos noin on, ko, viranomaispäätös voi olla laiton.
Mirri kirjoitti:Irtisanoutumisesta aiheutuva karenssi on rangaistus irtisanoutumisesta.
santra kirjoitti:Oletko itse ollut koskaan työtön tai työttömyyspäivärahalla?Psykopatologia kirjoitti:Jos noin on, ko, viranomaispäätös voi olla laiton.
trisse kirjoitti:en tajua pp miten ajatustapasi parantaa näkemystäsi tästä kysymyksestä... en tajua pointtiasi.

Mirri kirjoitti:Irtisanoutumisesta aiheutuva karenssi on rangaistus irtisanoutumisesta.
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Irtisanoutumisesta aiheutuva karenssi on rangaistus irtisanoutumisesta.
En usko.

kissi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Irtisanoutumisesta aiheutuva karenssi on rangaistus irtisanoutumisesta.
Juuri noin. Taidan ruveta oikeistolaiseksi ja unohtaa vanhanliiton ammattiliittojen aatteet. Eli tehdystä työstä maksetaan, säästä siitä itelles eläke. Työmarkkinat vapautuu, tekijöitä kyllä löytyy. Kuljeskelet töissä missä huvittaa, millä palkalla tahansa, voit neuvotella itsellesi sopivan palkan, Pois vanhat taulukot. Teet ja tienaat, et tee ja elät säästöillä
Mirri kirjoitti:Helmenkalastajan saaman työvoimapoliittisen sanktion/karenssin syy oli sopimusten mukainen irtisanoutuminen - ei mikään sopimusrikkomus tai sopimusten noudattamatta jättäminen.
Niin olen ymmärtävinäni hänen viestistään.
On petollisesti virheellistä kuvitella työvoimapoliittisten sanktioiden - karenssin - olevan seurausta sopimusrikkomuksista. Sellainen uskomus ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa eikä ole totta.
kissi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Jos noin on, ko, viranomaispäätös voi olla laiton.
en tiedä oliko tää mulle, mut vastaan. Siis jos itse sanoutuu irti työstään, jää karenssiin, jollei pääse heti töihin. Karenssi tarkoittaa, että menettää oikeuden työttömyspäivärahaan 3kk. ajalle. Onko laitonta rangaista rahattomuudella/tukien eväämisellä, jos ei ole tarjota töitä. hmmmm.
kissi kirjoitti:Pois vaan kaikki taulukkopalkat ja saa itse neuvotella oman palkkansa, joka pidetään salassa. Pois AY- aatteet. pois irtisanomis suoja. Kaikille vapaus ottaa mieleinsä työ jos haluu palkkaa. Tai lähtee töistä, jos ei maistu ja mennä muualle. Romutetaan koko yhteiskunta rakenne työn suhteen. Astutaan uuteen aikaan Stuppin johdossa.
Psykopatologia kirjoitti:Mutta siis irtisanouuminen sinänsä ei ole sanktioitua.
santra joutui karnssiin kun ei ottanut duunia? Helmenkalastaja taas kun ei ollut duunia?
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa