Päätä särkee

Re: Päätä särkee

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.06.2014 16:57

santra PP on saanut sinussa ihmeitä aikaan. Hän on saanut manipuloitua sinut kunnioittamaan sääntöjä. Minä taas teen niin kuin tykkään.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.06.2014 17:02

Vertaistuki-osio - kuten myös romulaatikko - voivat olla muodollisesti väljempiä kuin muut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.06.2014 17:04

Psykopatologia kirjoitti:Vertaistuki-osio - kuten myös romulaatikko - voivat olla muodollisesti väljempiä kuin muut.

Vuorovaikutus kärsii ilman väljyyttä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.06.2014 17:07

trisse käytkö sinä koskaan pelastusarmeijassa hakemassa muonaa? Minä kävin tänään, sain pullaa ja leipää. Sitten olin aikeissa mennä yhteen ilmaisruokapaikkaan seurakunnan järjestämään, mutta sen jälkeen, kun olin käynyt tutustumassa paikkaan häivyin paikalta, liikaa oli sakkia eikä omaa rauhaa. Siellä pidettiin samaan aikaan hengellistä kokousta -pakkopullaa siis jotenkin.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 24.06.2014 17:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja santra » 24.06.2014 17:08

Pinja kirjoitti:santra PP on saanut sinussa ihmeitä aikaan. Hän on saanut manipuloitua sinut kunnioittamaan sääntöjä. Minä taas teen niin kuin tykkään.

Niinpä näytät tekevän ja saat bannejakin, minä en ole saanut yhtään(toistaiseksi:) Ei se ole PP.n vaikutusta, minä pyrin kirjoittamaan niin, että jokainen voisi osallistua.

Paitsi jos olen jostain asiasta kiukustunut. :lol: :lol: :lol: :x
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 24.06.2014 17:15, muokattu yhteensä 2 kertaa
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.06.2014 17:09

santra käytkö sinä pelastusarmeijan muonilla? PP:eeltä en edes kehtaa kysyä asiaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja santra » 24.06.2014 17:12

Pinja kirjoitti:santra käytkö sinä pelastusarmeijan muonilla? PP:eeltä en edes kehtaa kysyä asiaa.

Ruokajonot ovat todellisessa pulassa oleville, minä en ole käynyt niissä koskaan, en , kun en halua viedä mitään tositarpeessa olevilta.
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.06.2014 17:16

santra kirjoitti:
Pinja kirjoitti:santra käytkö sinä pelastusarmeijan muonilla? PP:eeltä en edes kehtaa kysyä asiaa.

Ruokajonot ovat todellisessa pulassa oleville, minä en ole käynyt niissä koskaan, en , kun en halua viedä mitään tositarpeessa olevilta.

Minä en koe itseäni syylliseksi, sillä olen tosi tarpeessa.
Pinja

ViestiKirjoittaja santra » 24.06.2014 17:37

Pinja kirjoitti:
santra kirjoitti:

Minä en koe itseäni syylliseksi, sillä olen tosi tarpeessa.

En ole syyttänyt, totesin vain.
santra

ViestiKirjoittaja santra » 24.06.2014 17:40

Mutta Pinja, ketjun aiheeseen palatakseni.Onko päänsärkysi pahentunyt lääkeannosta pienennettyäsi? Saattaa olla seurausta siitä. Kannattaisiko kumminkin ottaa lääkäriin yhteys ja saada" siunaus" asialle sekä asiantuntijan neuvoja?
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.06.2014 18:05

santra kirjoitti:Mutta Pinja, ketjun aiheeseen palatakseni.Onko päänsärkysi pahentunyt lääkeannosta pienennettyäsi? Saattaa olla seurausta siitä. Kannattaisiko kumminkin ottaa lääkäriin yhteys ja saada" siunaus" asialle sekä asiantuntijan neuvoja?

En puhu täällä lääkkeistäni enää koskaan mitään, en edes vaikka saisin sen lopetettua. Ketjuhan poistettiin ettei siitä enää puhuta. Samoin en puhu enää koskaan mitään koirastani, koska se aiheuttaa vain riitaa mielenterveysfoorumilla.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.06.2014 19:43

Itse en ostaisi noin halpoja kenkiä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet