PP mikset pistä minua jo bännäykseen?

PP mikset pistä minua jo bännäykseen?

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.06.2014 02:02

MIKSET?
Pinja

Re: PP mikset pistä minua jo bännäykseen?

ViestiKirjoittaja santra » 15.06.2014 16:24

PP. älä ihmeessä pistä Pinjaa Bänniin, antaa sen nolata itsensa totaalisi, kuten täällä on yksi jos toinenkin ajallaan tehnyt: ;)
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.06.2014 20:11

PP miksi poistit Jillin päiväkirjan? Sinun olisi kannattanut jutella Jillin kanssa ettei sitä kannata poistaa, kun siellä on pitkältä aikaväliltä juttuja?
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.06.2014 20:36

Pinja kirjoitti:MIKSET?

Kyllä laitankin maanantaina 16.6.2014 muutamaksi päiväksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.06.2014 21:09

Psykopatologia kirjoitti:

Ei haittaa yhtään.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.06.2014 21:16

Mun päiväkirjan voi poistaa samantien.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.06.2014 10:08

Pinja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:

Ei haittaa yhtään.

"Kunnes 2014-06-18".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 16.06.2014 13:21

Hyvää lomaa Pinja, sääli kun sattui kylmät ilmat.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.06.2014 00:07

PP kiitos, että pistit mulle bänniä vain pari päivää, en ois kestänyt millään enää kolmatta päivää vaan mielenterveys meinasi alkaa jo rakoilla. Minun bännäyksessä pitää kanssa miettiä, mitä psyykeeni kestää.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.06.2014 00:22

Minun bännäyksessä pitää kanssa miettiä, mitä psyykeeni kestää.

Pinja, toivottavasti kirjoitellessasi mietit mitä muiden psyyke kestää. Se on tärkeämpi asia mietittäväksi kuin sinun psyykesi kestävyys kirjoituskieltojen suhteen. Ei ole mitään syytä miettiä sinun psyykesi kestävyyttä, jos sinä et mieti lukijoiden psyykeä päästellessäsi tänne milloin mitäkin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.06.2014 00:33

Mirri kirjoitti:

Pinja, toivottavasti kirjoitellessasi mietit mitä muiden psyyke kestää. Se on tärkeämpi asia mietittäväksi kuin sinun psyykesi kestävyys kirjoituskieltojen suhteen. Ei ole mitään syytä miettiä sinun psyykesi kestävyyttä, jos sinä et mieti lukijoiden psyykeä päästellessäsi tänne milloin mitäkin.

Ensisijaisesti ajattelen oman psyykeeni kestävyyttä, olen liiaksikin saanut ajatella sitä mitä muut eivät kestäisi. En voi tietää mitä muut kestävät, mutta sen mitä itse kestän voin tietää.
Pinja

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 18.06.2014 03:52

Minusta Pinjan mielenterveys rakoili jo aika pahasti ennen bannia ja nyt kun on levännyt, on sut normaali mt-ongelmainen.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja santra » 18.06.2014 16:49

Pinja kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Ensisijaisesti ajattelen oman psyykeeni kestävyyttä, olen liiaksikin saanut ajatella sitä mitä muut eivät kestäisi. En voi tietää mitä muut kestävät, mutta sen mitä itse kestän voin tietää.

Pinja, jospa ajattelisit oman psyykesi kestävyyttä jo ennen kun kirjoitat. Me emme ole täällä kenenkään toisen mielialojen armoilla.Kirjoittelu tyyliin," säälikää mutta antakaa mun olla, en kestä ym" on todella vain huomionhakuisuutta. Jatkuva sama teema ei vaan yksinkertaisesti enää tehoa.
Osaat kirjoittaa ihan mukavastikin kun vaan pääsisit tuosta itsesäälin ja huomionhakuisuuden suosta.
Bannisi on ihan omaa syytäsi, turha siitä on muita syyllistää.
santra

ViestiKirjoittaja santra » 18.06.2014 16:53

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Minusta Pinjan mielenterveys rakoili jo aika pahasti ennen bannia ja nyt kun on levännyt, on sut normaali mt-ongelmainen.

Tuuve, me emme ole täällä kenenkään mielenterveyttä tai mielen tilaa arvioimassa.
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.06.2014 20:34

Minua on ymmärretty väärin, en hae myötätuntoa vaan annan myötätuntoa uhreilleni, kun haluan sopia. Luonteeseeni kuuluu se, että sovin lopuksi. Monella teillä on se ongelma, että ette anna uhreillenne myötätuntoa, jolloin riita ei ikään selviä. Myötätunnon antaminen olisi heti sitä, että mukamansa hakee sitä toisilta. Jos minä olen jotakin väärin tehnyt en tietenkään ala muilta myötätuntoa hakemaan ja ymmärtämään väärin tekoani. En minäkään kaikessa itselleni myötätuntoa anna, varsinkaan silloin, kun tiedän tehneeni väärin, silloin en myös hae toisilta itselleni myötätuntoa.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 18.06.2014 20:38, muokattu yhteensä 2 kertaa
Pinja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 18.06.2014 20:38

Uhreilleni???!!! Mitä sinun päässäsi liikkuu, kun ryhdyt järjestämään itsellesi uhreja?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.06.2014 20:39

Helmenkalastaja kirjoitti:Uhreilleni???!!! Mitä sinun päässäsi liikkuu, kun ryhdyt järjestämään itsellesi uhreja?

Ainahan se toinen osapuoli on uhri, jos tämä joutuu väärinteon kohteeksi.
Pinja

ViestiKirjoittaja santra » 18.06.2014 20:43

Pinja kirjoitti:Minua on ymmärretty väärin, en hae myötätuntoa vaan annan myötätuntoa uhreilleni, kun haluan sopia. Luonteeseeni kuuluu se, että sovin lopuksi. Monella teillä on se ongelma, että ette anna uhreillenne myötätuntoa, jolloin riita ei ikään selviä. Myötätunnon antaminen olisi heti sitä, että mukamansa hakee sitä toisilta. Jos minä olen jotakin väärin tehnyt en tietenkään ala muilta myötätuntoa hakemaan ja ymmärtämään väärin tekoani. En minäkään kaikessa itselleni myötätuntoa anna, varsinkaan silloin, kun tiedän tehneeni väärin, silloin en myös hae toisilta itselleni myötätuntoa.

Pinja, minä en tässä yhteydessä käsitä, mitä tarkoitat " uhrina " olemisella.Ei kai täällä kenekään ole tarkoitus olla uhreja missään mielessä. Ei sinun kuten ei kenekään toisen. Keskustelun käyminen on aivan muuta kuin uhriksi heittäytyminen.Kiivaskin keskustelu on tervettä silloin kun se ei mene henkilötasolle, vaan asiat "taistelevat" eivät ihmiset.
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.06.2014 20:47

santra kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Minua on ymmärretty väärin, en hae myötätuntoa vaan annan myötätuntoa uhreilleni, kun haluan sopia. Luonteeseeni kuuluu se, että sovin lopuksi. Monella teillä on se ongelma, että ette anna uhreillenne myötätuntoa, jolloin riita ei ikään selviä. Myötätunnon antaminen olisi heti sitä, että mukamansa hakee sitä toisilta. Jos minä olen jotakin väärin tehnyt en tietenkään ala muilta myötätuntoa hakemaan ja ymmärtämään väärin tekoani. En minäkään kaikessa itselleni myötätuntoa anna, varsinkaan silloin, kun tiedän tehneeni väärin, silloin en myös hae toisilta itselleni myötätuntoa.

Pinja, minä en tässä yhteydessä käsitä, mitä tarkoitat " uhrina " olemisella.Ei kai täällä kenekään ole tarkoitus olla uhreja missään mielessä. Ei sinun kuten ei kenekään toisen. Keskustelun käyminen on aivan muuta kuin uhriksi heittäytyminen.Kiivaskin keskustelu on tervettä silloin kun se ei mene henkilötasolle, vaan asiat "taistelevat" eivät ihmiset.

Ymmärtääkseni sinä joudut kyllä ihan uhriksi silloin, kun tulit tänne, sinua kiusattiin oikein porukalla lisäksi.
Pinja

ViestiKirjoittaja santra » 18.06.2014 21:04

Pinja kirjoitti:
santra kirjoitti:

Ymmärtääkseni sinä joudut kyllä ihan uhriksi silloin, kun tulit tänne, sinua kiusattiin oikein porukalla lisäksi.

En ole kokeneeni olevani uhri.koska olen varsin kykenevä antamaan vähintäinkin samalla mitalla takaisin. Ei ole tapanani jäädä tuleen makaamaan.
santra

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet