santra kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Emme osaa kirjoittaa santran mieleistä tekstiä.
Kuulumatta tähän ketjuun, laitan oman kannanottoni.
Olen kuvitellut että täällä on mielipiteen ilmaisuvapaus.
Psykopatologia kirjoitti:santra kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Emme osaa kirjoittaa santran mieleistä tekstiä.
Tuttu perustelu sinulta. Mutta esität kantasi ikään kuin suuren opettajan suulla,
mikä saattaa implikoida sitä, että toisen kanta on mielestäsi hyvinkin tyhmä tai
lapsellinen. Samalla tavalla reaktiivisesti suhtaudut myös silloin, kun sinun
reaalisia virheitäsi oikaistaan.
santra kirjoitti:Mutta Pinjan ketjua saat sotkea vapaasti?Tuuve Maanvaiva kirjoitti:santra kirjoitti:Niinpä, Tuuvehan sen tietää kuinka toisten ketjuja sotketaan:)
Muistaakseni Luukkonen kielsi keskinäisen sanailun, joten odoton sinulle jäähyä.
Minä en "sanaile" , kirjoitan vain asioista niinkuin ne ovat.
Ja koiraketjuun käsittääkseni kuuluu koira-asioita.

Mirri kirjoitti:santra kirjoitti:Mutta Pinjan ketjua saat sotkea vapaasti?Tuuve Maanvaiva kirjoitti:santra kirjoitti:Niinpä, Tuuvehan sen tietää kuinka toisten ketjuja sotketaan:)
Muistaakseni Luukkonen kielsi keskinäisen sanailun, joten odoton sinulle jäähyä.
Minä en "sanaile" , kirjoitan vain asioista niinkuin ne ovat.
Ja koiraketjuun käsittääkseni kuuluu koira-asioita.
Santra, noin minäkin teen: en 'sanaile' vaan kirjoitan asioista niin kuin ne ovat.
Luulen monien olevan omista kirjoituksistaan täsmälleen samaa mieltä kuin sinä omistasi; kirjoitetaan vain asioista niin kuin ne ovat ja sillä siisti.
Ei ihme, että aina välillä (vai aika usein?) ollaan napit vastakkain ja törmäyskurssilla... Kun asiat ovat yhden mielestä yhdellä ja toisen mielestä toisella tavalla.
santra kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:santra kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Emme osaa kirjoittaa santran mieleistä tekstiä.
Tuttu perustelu sinulta. Mutta esität kantasi ikään kuin suuren opettajan suulla,
mikä saattaa implikoida sitä, että toisen kanta on mielestäsi hyvinkin tyhmä tai
lapsellinen. Samalla tavalla reaktiivisesti suhtaudut myös silloin, kun sinun
reaalisia virheitäsi oikaistaan.
Nöyrimmät anteeksipyytöni siitä etten osaa ilmaista ajatuksiani niin järkevästi tai perustellusti kuin" suuri opettajamme",
mutta minähän toimin allekirjoitukseni mukaisesti.Minustahan olet käyttänyt kaikenlaisia "superlatiiveja" kuten järjen jättiläinen ja kännisekoilija ym ylläpitäjälle sopivia ilmaisuja palsatalle kirjoittajasta, kiitos niistä.
Psykopatologia kirjoitti:Viittasin kännisekoiluihisi viestissäni Pinjalle, joka lähestyi sinua periodin aikana,
jolloin muistit minuakin monille pejoratiivisilla viesteillä, jotka seuraavana
päivänä poistit.
santra kirjoitti:Jos tuota kysyt taas, sanon edelleenkin että huutaminen ei poista pennulta ikävöinnin tunnetta, se hoidetaan hyväilyllä ja antamalla huomiota siten että pentu oppii ymmärtämään että sinäkin rakastat sitä.Tuskin tuohon mitään yleispätevää konstia on, itse sinun on tajuttava tilanteen ja koiran yksilöllisyyden mukainen asia.
Jos sinä olet se joka huutaa ja äitisi se joka hyväilee ei kai ole vaikeaa arvata kenen perään se itkee.
Siis äitisi vai koiran, vai teidän luomanne ongelma?Pinja kirjoitti:santra kirjoitti:Jos tuota kysyt taas, sanon edelleenkin että huutaminen ei poista pennulta ikävöinnin tunnetta, se hoidetaan hyväilyllä ja antamalla huomiota siten että pentu oppii ymmärtämään että sinäkin rakastat sitä.Tuskin tuohon mitään yleispätevää konstia on, itse sinun on tajuttava tilanteen ja koiran yksilöllisyyden mukainen asia.
Jos sinä olet se joka huutaa ja äitisi se joka hyväilee ei kai ole vaikeaa arvata kenen perään se itkee.
Hänen ongelmansa on läheisriippuvuus, siksi en tee noin.
santra kirjoitti:Siis äitisi vai koiran, vai teidän luomanne ongelma?Pinja kirjoitti:santra kirjoitti:Jos tuota kysyt taas, sanon edelleenkin että huutaminen ei poista pennulta ikävöinnin tunnetta, se hoidetaan hyväilyllä ja antamalla huomiota siten että pentu oppii ymmärtämään että sinäkin rakastat sitä.Tuskin tuohon mitään yleispätevää konstia on, itse sinun on tajuttava tilanteen ja koiran yksilöllisyyden mukainen asia.
Hänen ongelmansa on läheisriippuvuus, siksi en tee noin.
santra kirjoitti:Pinja hei. Sinun kanssasi on näköjästään ihan mahdotonta edes yrittää keskustella koira-asioista. Kyselet sitä sun tätä ja kumminkin näytät tai luulet tietäväsi itse parhaiten kun et edes lue mitä muut kirjottavat. Pentusi on siinä iässä että etsii paikkaansa laumassa, ellei se opi sitä tietämään , sinulla tulee myöhemmin olemaan vaikeuksia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa