Selänne jatkaneen, vaimo ei lämpene

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Selänne jatkaneen, vaimo ei lämpene

ViestiKirjoittaja Hilppa » 16.06.2014 07:59

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Oliko sinulla porot ja lapsesi mukana kun matkustelit juuri?
Miten lapsesi voivat, et heistä juuri puhu mitään?

Matkustin mieheni kanssa hopeahääpäivämatkalle. Kyseessä oli samalla myös 50-vuotissyntymäpäivääni juhlistava matka sekä mieheni "pyöreiden vuosien" merkkipäivämatka. Kolminkertainen perhejuhlamatka siis. Lapsia ei ole, joten niistä ei ole puhuttavaa. Eikä koiria, eikä kissoja.

Mutta samassa ketjussa voit puhua mun lapsista vaikka olen täälläkin kertonut ettemme voi saada lapsia. Adoptointikin taitaa mennä pieleen.

Se oli oleellinen kysymys, koska aloitit ketjun ruotiaksesi julkisuuden henkilön vanhemmuutta. Minulla ei myöskään ole lapsia ja siksi en arvostele (enkä aloita kirjoitusketjuja arvostellakseni) itselleni tuiki tuntemattomien ihmisten vanhemmuutta (sen enempää kuin tuntemienikaan ihmisten). Katson, että aiheesta, josta itsellä ei ole elämänkokemusta, ei ole myöskään oikeutta eikä kompetenssia arvostella kyseistä aihetta toisten elämässä.
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:...Jotenkin tunnut hyväksyvän jonkun 50v juhlinnan mutta et sitä että nuoremmat elävät puoli vuotta unelmaansa.

Toki hyväksyn. Onnea ja menestystä matkaan teille molemmille!
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Teemu Selännekin elää unelmaansa eli pelaa jääkiekkoa mutta hän on tehnyt lapsia. Kun hän lopetti NHL- pelit, sanoi, että nyt on aikaa Sirpalle ja lapsille. Siis nyt vasta.
Mutta sitten onkin menossa Jokereihin jotka käyvät pelaamassa Venäjälle ja matkat ovat taas pitempiä kuin ennen. Joten aikaa ei jää perheelle.
Silti Selänteestä koko ajan puhutaan hyvänä perheenisänä.

Maailmassa kaikki eivät saa läheskään kaikkia unelmiaan toteutettua ja jotkut tuntuvat saavan vähän enemmän kuin kaiken. Sellaista elämä on.
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Lisäys, jatkossakin minä joudun matkustelemaan kauas jos halua vakituisen työpaikan.Tietenkin silloin otan koirat ja kissat mukaan mutta en poroja.
Ja nykyisin monet nuoret lähtevän suorittamaan osan opinnoistaan ulkomaille, sitä on kai 50vuotiaan vaikea ymmärtää?

Paremmin kuin hyvin ymmärrän matkustamisen työn ja opiskelujen perässä. Olen lähes päivittäin tekemisissä kyseisen aihepiirin kanssa ja itsekin päässyt matkustamaan jonkun kerran. Joskus se voi olla myös joutumista matkustamaan "unelmien perässä" pitkäksikin aikaa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 16.06.2014 13:17

"Katson, että aiheesta, josta itsellä ei ole elämänkokemusta, ei ole myöskään oikeutta eikä kompetenssia arvostella kyseistä aihetta toisten elämässä.Hilppa

Pidä sitten asia mielessä eläkä esim. arvostele jalkapalloilijoita, koska sinulle ole ko asiasta elämänkokemusta, kun et edes sääntöjä osaa.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.06.2014 16:43

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:"Katson, että aiheesta, josta itsellä ei ole elämänkokemusta, ei ole myöskään oikeutta eikä kompetenssia arvostella kyseistä aihetta toisten elämässä.Hilppa

Pidä sitten asia mielessä eläkä esim. arvostele jalkapalloilijoita, koska sinulle ole ko asiasta elämänkokemusta, kun et edes sääntöjä osaa.

Missä tällä palstalla on arvosteltu jalkapalloilijoita ja kuka niin on tehnyt?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.08.2014 22:38

Nyt Selänne on menossa Jokerit-KHL:ään, arvelen.

Golfaa nyt Suomessa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Romulaatikko