santra kirjoitti:Pinja, mulle kuuluu hyvää huolimatta saitin vittuilijoista, katson olevani niiden yläpuolella, susta tykkään ja samoin sun koirajutuista.
Psykopatologia kirjoitti:En kaipaa foorumille tällaisia ketjuja, joissa jonkun kirjoittajan nimimerkki on otsikkona.
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En kaipaa foorumille tällaisia ketjuja, joissa jonkun kirjoittajan nimimerkki on otsikkona.
Miksi? Miten saan yhteyttä haluamiini henkilöihin, jos en laita nimeä otsikkoon? Kaikilla ei ole päiväkirjaa.

Psykopatologia kirjoitti:Privaattiviesten voi yrittää kontaktia, jos ei halua sotkea foorumia tai pelata omia katalia pelejä.
Psykopatologia kirjoitti:En kaipaa foorumille tällaisia ketjuja, joissa jonkun kirjoittajan nimimerkki on otsikkona.
santra kirjoitti:Pinja, mä tykkään susta kuten monista muistakin täällä.Olet Pinja ehkä pikkusen lapsellinen ja liian impulsiivinen, mutta ehkä elämä vilä opetta sinuakin:)
santra kirjoitti:Joopa, mutta mie en tajuu aina PP..tä, sillä menee ajatus joskus ihan niin etten tajuu yhtään... No mutta se ei kai ollu tään ketjun varsinainen aihe, Pinja, mie tajusin että kun alotit ketjun mun nimellä, sen täytyy merkitä sitä, että jollain tasolla pidät musta, kiitos siitä.
Psykopatologia kirjoitti:Sinä olet aloittanut riitaketjuja (tms.), silloin kun se on sinulle sopinut.
Tämänkin ketjun olet aloittanut vain siksi, että saisit itse sympatiaa.
Keskitit kysymyksen santralle kesken tämän kännisekoilujen.
Psykopatologia kirjoitti:Sinä olet aloittanut riitaketjuja (tms.), silloin kun se on sinulle sopinut.
Tämänkin ketjun olet aloittanut vain siksi, että saisit itse sympatiaa.
Keskitit kysymyksen santralle kesken tämän kännisekoilujen.
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Kun tristan kännisekoilee, pannaan foorumi kiinni. Eikö samaa voisi tehdä kun santra kännäilee?
Taitaisi foorumi olla aina kiinni?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa