Miten Jussina?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Miten Jussina?

ViestiKirjoittaja Hilppa » 13.06.2014 23:56

Mirri kirjoitti:Jill kirjoitti heittonsa ennen kuin sinä kerroit omasta Juhannuksestasi, joten hänen heittonsa ei liittynyt millään lailla sinun Juhannukseesi. Niinpä kommenttisi hänen viestiinsä vaikuttaa oudolta.

Miksi edelleen puutut minun ja Jillin väliseen viestintään, mikä ei sinulle kuulu pätkääkään? Sitäpaitsi minulla on oikeus kommentoida tämän kaikkien vapaasti luettavissa olevan palstan kirjoituksia! Olethan sinäkin sitä Jillin kirjoitusta omalla tavallasi kommentoinut. Sinun tulkintasi Jillin viestistä oli mielestäni täysin pöhkö ja idioottimainen. Mutta saahan täällä kaikenlaista huumoria esiintyä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.06.2014 00:00

Hilppa kirjoitti:
santra kirjoitti:Hilppa ja Mirri, huolimaata tei
dän eripuraisuuttenne, jokainn viettää juhannuksensa miten itse haluaa

Sinä et ole vielä tottunut siihen, että mitä tahansa minä tällä palstalla kirjoitan, kirjoittaja Mirri saattaa takertua siihen. Minä olen liiankin hyvin tottunut edellämainittuun. Kyse ei siis ole riitelystä, vaan kirjoittajan Mirrin kyselykaudesta, joka aina silloin tällöin ilmenee. Ne vain täytyy käydä läpi, ja muiden kirjoittajien sietää ne.

Kyllä noin on, paitsi että uteliaisuuksissani takerrun kenen tahansa kirjoituksiin havaitessani niissä jotakin kiinnostavaa. Ei Hilppa ole tässä asiassa millään lailla erityisasemassa.
Kyseleminen on tiedonsaannin kannalta hyvä keino. Tällä kertaa minua askarrutti Hilpan kommentti, ja tietysti kysyin käsittääkseni mistä on kysymys.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 14.06.2014 00:29

Mirri kirjoitti:Jill kirjoitti heittonsa ennen kuin sinä kerroit omasta Juhannuksestasi, joten hänen heittonsa ei liittynyt millään lailla sinun Juhannukseesi. Niinpä kommenttisi hänen viestiinsä vaikuttaa oudolta.

Olet täysin väärässä. Kommenttini ei ole outo, sinä et vain pidä siitä, mikä ei ole mikään yllätys minulle. Jillin viesti, joka alkaa sanoilla "Kaikki tuntuvat erityisesti viettävän...", on kirjoitettu minun juhannuskuvausviestini jälkeen. Viittaan lainaamaani viestiin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja santra » 14.06.2014 00:38

PP, tuolla toisaalla kirjoitit ettet kaipaa "sinun chattiisi" ihmisiä joilla om omat mielipiteet. j
Näin ymmäärsin. siis kaikki joilla on omat mielipiteet jotka poikkeavat omistasi. eivät ole tervetulleita sinun saittisi, PP sinä olt säälittävä.
santra

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 14.06.2014 03:13

Jahas, osaatte siis vittuilla ihan ilman minuakin.
Näyttää nyt ihan siltä etten minä tai trisse olla ainuat foorumin häiriköitä.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.06.2014 06:03

Hilppa kirjoitti:

Olet täysin väärässä. Kommenttini ei ole outo, sinä et vain pidä siitä, mikä ei ole mikään yllätys minulle. Jillin viesti, joka alkaa sanoilla "Kaikki tuntuvat erityisesti viettävän...", on kirjoitettu minun juhannuskuvausviestini jälkeen. Viittaan lainaamaani viestiin.

Jill kirjoitti näin:
Kaikki tuntuvat erityisesti viettävän juhannusta jotenkin
hienosti ja minun heittoni oli vain sellainen ajatus että
ei sen väliä miten sen viettää, kuhan pysyy hengissä.

Sinä otit hänen viestinsä itseesi, aivan kuin hän olisi kirjoittanut sinun Juhannuksestasi:
Jos tarkemmin luit, huomasit, että Juhannukseni ei ole mitenkään hieno tai erikoinen. Ihan tavallinen, paitsi, että runsas alkoholin käyttö puuttuu meiltä.

Jill kuitenkin selitti omaa aiempaa heittoaan; sitä, joka oli kirjoitettu ennen sinun viestejäsi. Olisit varmaan huomannut, jos olisit lukenut tarkemmin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.06.2014 06:04

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Jahas, osaatte siis vittuilla ihan ilman minuakin.
Näyttää nyt ihan siltä etten minä tai trisse olla ainuat foorumin häiriköitä.

Ihan hyvä, että käy ilmi tämä asia: osataan me muutkin. :twisted:
Mirri

ViestiKirjoittaja M.Aitoparta » 14.06.2014 08:23

Juhannus. Johannes Kastaja. Emmä vietä mitenkään, sadattelen vaan sitä, että kaupat ovat kiinni. Jos oikein lämmintä on niin voisi mennä uimaan.
M.Aitoparta

ViestiKirjoittaja Hilppa » 14.06.2014 10:36

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Jill kirjoitti näin:

Sinä otit hänen viestinsä itseesi, aivan kuin hän olisi kirjoittanut sinun Juhannuksestasi:
Jos tarkemmin luit, huomasit, että Juhannukseni ei ole mitenkään hieno tai erikoinen. Ihan tavallinen, paitsi, että runsas alkoholin käyttö puuttuu meiltä.

Jill kuitenkin selitti omaa aiempaa heittoaan; sitä, joka oli kirjoitettu ennen sinun viestejäsi. Olisit varmaan huomannut, jos olisit lukenut tarkemmin.

Sinä olet väärässä Mirri, kuten hyvin usein. Lisäksi teet tuon, koska et ole kiinnostunut kirjoituksistani etkä halua, että kirjoitan palstalla tai että etenkään osallistuisin viestiketjuihin interaktiivisesti. Teksti, joka alkaa sanoilla "Kaikki tuntuvat erityisesti viettävän..." on viittauksena yleistävä, jolloin sisältökin pitäisi jollain tavalla viitata muihinkin kuin yhteen kirjoittajaan. Huomautan edelleen, että olin ennen tuota lausumaa jo kuvannut Juhannuksenviettotapaani. Lisäksi tuntuvat on preesensissä. Ei imperfektissä, jolloin se olisi viitannut vain aloitusviestiin. Sinä olet pahasti väärässä Mirri ja aivan tahallisesti, jolloin voin aivan hyvin tulkita toimintasi kiusaamiseksi. Koska harjoitat tuota, olen lopen kyllästynyt kirjoittamaan tällä palstalla. Taas sama kuvio. Ei tarvinnut kuin pari viestiä kirjoittaa loman jälkeen yleisellä, niin kirjoittaja Mirri on kimpussa. Perusteena hänellä on "mielenkiinto kirjoituksien merkityksiä kohtaan". Minusta tuota voidaan kutsua loputtomasti uteliaisuudeksi, jolla hän piinaa minua kuitenkin samalla ignoroiden itse aiheen, josta kirjoitin. Eli sisältö ei kiinnosta häntä eikä persoona, vaan tarve ohjailla, korjata, ojentaa, määrätä ja vaikuttaa on hallitseva motiivi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 14.06.2014 11:18

Onko nyt jo krapula?
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Hilppa » 14.06.2014 11:29

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Onko nyt jo krapula?

Ai Sinullako? Itse en ole sellaista kokenut vuosikymmeniin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Maaria » 14.06.2014 13:07

No jopas.
Olisi tietysti pitänyt mainita, että kaikki , joiden kanssa olen ollut nyt viime aikoina privaatissa
tekemisissä ovat juhannuksena tekemässä jotain erityistä ja minusta aika hienoakin.

Ok. Onko nyt selvä?
Maaria

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.06.2014 13:44

Hilppa kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Jill kirjoitti näin:

Sinä olet väärässä Mirri, kuten hyvin usein. Lisäksi teet tuon, koska et ole kiinnostunut kirjoituksistani etkä halua, että kirjoitan palstalla tai että etenkään osallistuisin viestiketjuihin interaktiivisesti. Teksti, joka alkaa sanoilla "Kaikki tuntuvat erityisesti viettävän..." on viittauksena yleistävä, jolloin sisältökin pitäisi jollain tavalla viitata muihinkin kuin yhteen kirjoittajaan. Huomautan edelleen, että olin ennen tuota lausumaa jo kuvannut Juhannuksenviettotapaani. Lisäksi tuntuvat on preesensissä. Ei imperfektissä, jolloin se olisi viitannut vain aloitusviestiin. Sinä olet pahasti väärässä Mirri ja aivan tahallisesti, jolloin voin aivan hyvin tulkita toimintasi kiusaamiseksi. Koska harjoitat tuota, olen lopen kyllästynyt kirjoittamaan tällä palstalla. Taas sama kuvio. Ei tarvinnut kuin pari viestiä kirjoittaa loman jälkeen yleisellä, niin kirjoittaja Mirri on kimpussa. Perusteena hänellä on "mielenkiinto kirjoituksien merkityksiä kohtaan". Minusta tuota voidaan kutsua loputtomasti uteliaisuudeksi, jolla hän piinaa minua kuitenkin samalla ignoroiden itse aiheen, josta kirjoitin. Eli sisältö ei kiinnosta häntä eikä persoona, vaan tarve ohjailla, korjata, ojentaa, määrätä ja vaikuttaa on hallitseva motiivi.

Menin sanattomaksi kummallisen tulkinnan edessä.

Onneksi Jill kertoi jo itse mitä tarkoitti ja mihin viittasi. Voin hyvin lopettaa tähän ja jättää Hilpan tulkinnan sikseen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 14.06.2014 15:49

Jill kirjoitti:No jopas.
Olisi tietysti pitänyt mainita, että kaikki , joiden kanssa olen ollut nyt viime aikoina privaatissa
tekemisissä ovat juhannuksena tekemässä jotain erityistä ja minusta aika hienoakin.

Ok. Onko nyt selvä?

Taitavat nyt olla selviä mutta saa nähä missä kunnossa ovat, kun itse juhannus koittaa.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Maaria » 14.06.2014 16:08

:D
Maaria

ViestiKirjoittaja santra » 14.06.2014 18:17

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:
Jill kirjoitti:No jopas.

Ok. Onko nyt selvä?

Taitavat nyt olla selviä mutta saa nähä missä kunnossa ovat, kun itse juhannus koittaa.

No minähän en ainakaan ole paikalla selittelemässä!
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.06.2014 23:06

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Sinä olet väärässä Mirri, kuten hyvin usein. Lisäksi teet tuon, koska et ole kiinnostunut kirjoituksistani etkä halua, että kirjoitan palstalla tai että etenkään osallistuisin viestiketjuihin interaktiivisesti. Teksti, joka alkaa sanoilla "Kaikki tuntuvat erityisesti viettävän..." on viittauksena yleistävä, jolloin sisältökin pitäisi jollain tavalla viitata muihinkin kuin yhteen kirjoittajaan. Huomautan edelleen, että olin ennen tuota lausumaa jo kuvannut Juhannuksenviettotapaani. Lisäksi tuntuvat on preesensissä. Ei imperfektissä, jolloin se olisi viitannut vain aloitusviestiin. Sinä olet pahasti väärässä Mirri ja aivan tahallisesti, jolloin voin aivan hyvin tulkita toimintasi kiusaamiseksi. Koska harjoitat tuota, olen lopen kyllästynyt kirjoittamaan tällä palstalla. Taas sama kuvio. Ei tarvinnut kuin pari viestiä kirjoittaa loman jälkeen yleisellä, niin kirjoittaja Mirri on kimpussa. Perusteena hänellä on "mielenkiinto kirjoituksien merkityksiä kohtaan". Minusta tuota voidaan kutsua loputtomasti uteliaisuudeksi, jolla hän piinaa minua kuitenkin samalla ignoroiden itse aiheen, josta kirjoitin. Eli sisältö ei kiinnosta häntä eikä persoona, vaan tarve ohjailla, korjata, ojentaa, määrätä ja vaikuttaa on hallitseva motiivi.

Menin sanattomaksi kummallisen tulkinnan edessä.
Onneksi Jill kertoi jo itse mitä tarkoitti ja mihin viittasi. Voin hyvin lopettaa tähän ja jättää Hilpan tulkinnan sikseen.

Aloin miettiä... Pitäisiköhän minun tahtoa anteeksipyyntö Hilpan törkeiden ja perusteettomien syytösten vuoksi?
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 14.06.2014 23:15

Mirri kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Menin sanattomaksi kummallisen tulkinnan edessä.

Aloin miettiä... Pitäisiköhän minun tahtoa anteeksipyyntö Hilpan törkeiden ja perusteettomien syytösten vuoksi?

Varmasti sinun pitäisi tahtoa. Voithan myös tahtoa kirjoituskieltoa ja sanktioita kirjoittaja Hilpalle.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.06.2014 23:27

Hilppa kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Menin sanattomaksi kummallisen tulkinnan edessä.

Varmasti sinun pitäisi tahtoa. Voithan myös tahtoa kirjoituskieltoa ja sanktioita kirjoittaja Hilpalle.

Minusta anteeksipyyntö tai muu pahoillaan olemisen osoitus erehdyksessä lausuttujen väärien syytösten vuoksi olisi ihan riittävä. En missään tapauksessa tahdo kirjoituskieltoa tai mitään muitakaan sanktioita - miksi ihmeessä tahtoisin sellaisia?
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.06.2014 01:00

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 15.06.2014 23:47, muokattu yhteensä 2 kertaa
Pinja

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko