santra kirjoitti:Miun juomiseen on syy, tosi hyvä. Toki en käy puolustelemaan... enkä selittelemään . En pyydä anteeksi, miksi pyytäisin, koska kukaan teistä tiedä. Tämä on minun elämäni.
Hilppa, kuten sanoin, olen nyt kännissä, minä en kaipaa sinun, mirrin tai kenenkään kommenttja täällä, minä juon silloin kun haluan, tai silloin kun on syytä, sinua, hilppa mulla ei ole nii mitään vastaan, eikä mirriäkään, minä en etsi täältä ystäviä ja pyrin olemaan mielipiteissäni neutraali.
Ketjun aloituksesta ei voi lankaan päätellä, että tämä olisi kännipäisen perseily-ilkeily-ketju:
santra kirjoitti:Minä olen varannut risteilyn juhannusaatoksi, en mitään välimeren risteilyä, mutta sisävesi laivaristeilyn.Ensin menemme autolla Lappeenrantaan, sieltä laivalla Saimaalle, Rantaudutaan Mikkeliin jossa on tarkoitus jatkaa juhannuksen viettoa tuttujen mökillä.Mikkelistä taas laivalla Lappeenrantaan hakemaan auto, katsotaan mitä sitten keksimme:) Ehkä käymme myös Puumalan Pistohiekalla. Melkein viikko ilman tietokonetta!
Toivon mukaan säät ovat suosiollisia.
Miksi lähteä merta edemmäs , kun omassa kotimaassa on niin paljon kaunista keskikesällä.
Puh tiesi, mitä tarkoitti, mutta koska hän oli Pieniälyinen karhu, hän ei löytänyt sanoja.
Mistä ihmeestä olisin sen voinut päätellä aloitusviestisi perusteella, että et ole pätkääkään kiinnostunut muiden Juhannuksesta, vaan ainoastaan omastasi? Ehkä ennemmin päiväkirjapuolen aloitus siis?