Golden flower kirjoitti:Onnistuiko Freud mielestäsi tavoittamaan itseanalyysissään tiedostamattomia prosessejaan itselleen hyödykkäästi?
tris kirjoitti:Golden flower kirjoitti:Onnistuiko Freud mielestäsi tavoittamaan itseanalyysissään tiedostamattomia prosessejaan itselleen hyödykkäästi?
Kyllä hän uniaan tulkitsi aika avoimesti tulkitsi ja varmasti oli paljon niin yksityistä aineistoa ettei sitä voinut laittaa paperille. Mutta pelkästään asioiden tiedostaminen ei auta muuttamaan niitä. Tuo lienee itseanalyysien ongelma yleisemminkin.
tris kirjoitti:Mutta pelkästään asioiden tiedostaminen ei auta muuttamaan niitä. Tuo lienee itseanalyysien ongelma yleisemminkin.

tris kirjoitti:No minä tiedostan hyvin paljon asioita mutta olen avuton muuttamaan niitä mitenkään.
Golden flower kirjoitti:tris kirjoitti:No minä tiedostan hyvin paljon asioita mutta olen avuton muuttamaan niitä mitenkään.
Kun keskittyy tarkkailuun ja itsensä hyväksymiseen niin muutos tapahtuu itsestään. Oletko lukenut mindfulness kirjallisuutta?

Mirri kirjoitti:Golden flower kirjoitti:tris kirjoitti:No minä tiedostan hyvin paljon asioita mutta olen avuton muuttamaan niitä mitenkään.
Kun keskittyy tarkkailuun ja itsensä hyväksymiseen niin muutos tapahtuu itsestään. Oletko lukenut mindfulness kirjallisuutta?
Millä tavoin tarkkailuun keskitytään?

Mirri kirjoitti:Kysyin sinun käsitystäni (itse)tarkkailuun keskittymisestä, en kirjojen.
Psykopatologia kirjoitti:Hissi-pelon syyt voivat olla melko tietoisia, mutta henkilö ei kuitenkaan mene hissiin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa