tris & Tuuve

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: tris & Tuuve

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2014 15:39

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Et sinä Mirri tosiaan ole nuoleskellut perseitä, olet sekaisin enempi kuin käkikello.
Vuoroin olet niin kaveria esim. santran kanssa ja seuraavassa hetkessä olet taas sen kimpussa, samaa teet myös minun ja tristanin kanssa.

Olet ymmärtänyt jotakin väärin, jos luulet minun kaveeraavan nettifoorumilla. Kuten olen aiemminkin sanonut sinulle: en ole puolella enkä vastaan. Toisin sanoen en ole ystävä enkä vihollinen.

Käsittääkseni tämä on julkinen keskustelufoorumi, ei kaveerausfoorumi, jossa jaettaisiin kirjoittajat ystäviin ja vihollisiin, tai suosikkeihin ja inhokkeihin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 31.05.2014 15:40

Helmenkalastaja kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Mirrin oli minusta tarpeetonta loukkaantua siitä, että olit osoittanut ilmoituksesi 'teille kaikille'. Kyllähän hän itse tietää, ettei ole sinulle väitöskirjasta vittuillut, päinvastoin. Vai olisiko pitänyt laittaa: ilmoitus teille kaikille, paitsi Mirrille ja Helmenkalastajalle (ja keitä niitä muita on ollutkaan, jotka vittuiluun eivät ole osallistuneet)? Ehkä olisi ollut parempi sanoa: kaikille vittuiluun osallistuneille, mutta tämä lähentelee nyt pilkun fiilaamista.

Kirjoitin näin: Minua ilkeiden sanomistesi kohteena ei naurata. Ja tarkoitin sitä mitä sanoin.
Tiedän senkin, etten ole nuoleskellut perseitä, kuten Tuuve väittää minun tehneen. En Tuuven, enkä muiden.

Ahaa, tarkoitit noita muita juttuja, mitä Tuuve on sinulle suoraan sanonut. Nyt ymmärrän. Enkä ihmettele.
Et olekaan nuoleskellut. On ikävää, että Tuuve kokee perseiden nuolemiseksi sen, jos osoittaa tajunneensa jotakin,
mitä ei ole aiemmin tajunnut yms.

Ei ole asia näin.
Minä sanoin Mirriä perseennuoleksijaksi kun hän yhtäkkiä ymmärsi sen santran blogilainauksen täydellisesti eikä näyttänyt sitä pitävän pahana. Mutta sitten Mirri taas ottikin asian uudelleen esiin ja lainaus olikin paha.

Samoin tässä ketjussa en ole missään vaiheessa en ole sanonut, että Mirri vittuilee tai aliarvostaa mun väitöskirjaani, kuitenkin hän nyt katsoi oikeudekseen pahoittaa mielensä.
Minä en ymmärrä tuota Mirrin näytelmää nyt laisinkaan.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 31.05.2014 15:41

Mirri kirjoitti:
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Et sinä Mirri tosiaan ole nuoleskellut perseitä, olet sekaisin enempi kuin käkikello.
Vuoroin olet niin kaveria esim. santran kanssa ja seuraavassa hetkessä olet taas sen kimpussa, samaa teet myös minun ja tristanin kanssa.

Olet ymmärtänyt jotakin väärin, jos luulet minun kaveeraavan nettifoorumilla. Kuten olen aiemminkin sanonut sinulle: en ole puolella enkä vastaan. Toisin sanoen en ole ystävä enkä vihollinen.

Käsittääkseni tämä on julkinen keskustelufoorumi, ei kaveerausfoorumi, jossa jaettaisiin kirjoittajat ystäviin ja vihollisiin, tai suosikkeihin ja inhokkeihin.

Eikä sinulla ole oikeastaan mitään pysyvää mielipidettä mistään asiasta.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 31.05.2014 15:47

Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.05.2014 15:52

Ketju oli suljettu mutta avattiin myöhemmin ilman näkyvää ajallista merkintää.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2014 15:53

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Minä sanoin Mirriä perseennuoleksijaksi kun hän yhtäkkiä ymmärsi sen santran blogilainauksen täydellisesti eikä näyttänyt sitä pitävän pahana. Mutta sitten Mirri taas ottikin asian uudelleen esiin ja lainaus olikin paha.
(lihavointi minun)

Väärä tulkinta sinulla.
En ole pitänyt asiaa pahana tai hyvänä, vaan virheellisenä. En tiedä mistä sinä olet saanut päähäsi, että jossakin vaiheessa en olisikaan pitänyt virheellisenä toisen kirjoittajan tekstin käyttämisenä sitä, että Santra ujutti lainauksia oman tekstinsä joukkoon ilmaisematta asiaa lukijoille. Samoin olen (ollut koko ajan) sitä mieltä, että siteeratun tekstin kirjoittajaa kohtaan Santra teki väärin - riippumatta siitä toimiko tahallisesti vai siteerauskäytännöistä tietämättömänä.

Sinä ymmärrät/tulkitset väärin, ja sitten katsot sopivaksi alkaa nimitellä virheellisten tulkintojesi perusteella. Ei sinulla näköjään juolahtanut mieleen, että oletkin käsittänyt jotakin väärin?
Tulkitsit jopa kirjoitukseni aloittamassasi itsemurhaketjussa perseennuolentana ja kaveeraamisena... Pieleen meni ja raskaasti.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2014 16:15

Mirri kirjoitti:
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Minä sanoin Mirriä perseennuoleksijaksi kun hän yhtäkkiä ymmärsi sen santran blogilainauksen täydellisesti eikä näyttänyt sitä pitävän pahana. Mutta sitten Mirri taas ottikin asian uudelleen esiin ja lainaus olikin paha.
(lihavointi minun)

Väärä tulkinta sinulla.
En ole pitänyt asiaa pahana tai hyvänä, vaan virheellisenä. En tiedä mistä sinä olet saanut päähäsi, että jossakin vaiheessa en olisikaan pitänyt virheellisenä toisen kirjoittajan tekstin käyttämisenä sitä, että Santra ujutti lainauksia oman tekstinsä joukkoon ilmaisematta asiaa lukijoille. Samoin olen (ollut koko ajan) sitä mieltä, että siteeratun tekstin kirjoittajaa kohtaan Santra teki väärin - riippumatta siitä toimiko tahallisesti vai siteerauskäytännöistä tietämättömänä.

Sinä ymmärrät/tulkitset väärin, ja sitten katsot sopivaksi alkaa nimitellä virheellisten tulkintojesi perusteella. Ei sinulla näköjään juolahtanut mieleen, että oletkin käsittänyt jotakin väärin?
Tulkitsit jopa kirjoitukseni aloittamassasi itsemurhaketjussa perseennuolentana ja kaveeraamisena... Pieleen meni ja raskaasti.

Tuuve kommentoi viestiäni aloittamalla toisen ketjun, mutta laitan hänen kommenttinsa tänne:
Voiko olla, että te kaksi tulkisette jotain väärin edes joskus?
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 03.06.2014 19:51

Herranjumala sentään että eräät jaksavat vääntää samasta, loppuunkalutusta asiasta!
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.06.2014 20:15

santra kirjoitti:Herranjumala sentään että eräät jaksavat vääntää samasta, loppuunkalutusta asiasta!

:D
Mirri

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 03.06.2014 20:33

Ja kun jauhaminen veinaa loppua, pitää ketju kaivaa esiin, eräiden.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja tris » 05.06.2014 00:15

Onko tuuvella kirjoittelu-oikeus nyt?
tris

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.06.2014 00:54

on
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.06.2014 01:19

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 05.06.2014 01:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja tris » 05.06.2014 01:24

Älä kaveeraa sen kans.
tris

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.06.2014 01:26

tris kirjoitti:Älä kaveeraa sen kans.

Oikeassa olet.
Pinja

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 05.06.2014 16:26

Kyllä teidän pitää ottaa Pertti leikkiin teidän kanssanne.
Tuollainen on rumaa ja Pertille voi tulla elinikänen rauma.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja tris » 05.06.2014 17:49

Pinja ehdotti että Pertti olis meiän vauva mutta eipä kelvannut sille! :(
tris

ViestiKirjoittaja santra » 05.06.2014 17:55

Ootte lapsellisia ja ilkeitä.Olkaa iloisia että teillä on tämä foorumi.
santra

ViestiKirjoittaja tris » 05.06.2014 18:04

Lapsellisia toki muttei ilkeitä - huumorin kukkia!
tris

ViestiKirjoittaja santra » 05.06.2014 18:05

Psykopatologia kirjoitti:on

Tuuvella kirjoitusoikeus tämänkin jälkeen?

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 04.06.2014 02si

(lainattu ilmaistuoteketjusta)

"Valitettavasti idiootti-santra minun täytyy nyt ihan suoraan sanoa etten tähänkään ketjuun osaa kirjoittaa niin asiallisia viestejä mitä sinä osaat.
En millään, vaikka kuinka, yritän pääse viesteissäni sun idioottitasolle.
Ehkä, jos kirveellä poistaisin puolet aivoistani, pääsin tasollesi."
santra

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko