Yksin

Re: Yksin

ViestiKirjoittaja santra » 03.06.2014 21:14

Alkaa jo väsyttää. olen niin väsynyt, väsynyt sanomaan, kaikki on hyvin, väsynyt sanomaan
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.06.2014 21:26

Näyttäisiköhän huominen päivä paremmalta? Menisitkin nyt vain nukkumaan ja heräisit huomenna parempaan päivään. Tämä kuulostaa ties miten hölmöltä, mutten oikein muutakaan lohduttavaa ja rohkaisevaa keksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Maaria » 03.06.2014 21:29

Koita jaksaa. En tiedä mistä on kyse, mutta voimia sinne.
Maaria

ViestiKirjoittaja santra » 03.06.2014 21:30

Mirri kirjoitti:Näyttäisiköhän huominen päivä paremmalta? Menisitkin nyt vain nukkumaan ja heräisit huomenna parempaan päivään. Tämä kuulostaa ties miten hölmöltä, mutten oikein muutakaan lohduttavaa ja rohkaisevaa keksi.

VVastaan niin pitkään kun kykenen, kiit mirri, Minä kun olen tunteilla elävä, en toki koskaa nole halunnut kuolla om an käden kautta, en edes silloinkaan kun jouduin teholle, mutta .. no, mirri minä n halua heräyä parmpaan päivään kpsska smmposta eio ole
santra

ViestiKirjoittaja santra » 03.06.2014 21:31

Kiitos jill, sinä ole t nkeli maan päällä.
santra

ViestiKirjoittaja santra » 03.06.2014 21:35

p-free, niinpä kerran näinkin. en juuri nyt mutta kerran olen ja exä soitti mul apua, ei ollu t kiva herätä teholla, mutt se siitä, nyt ole nottanu t tenoxeja, eh otan lisää, älkää pe lätkö mun puolsta s me nee kuin on säädetty
santra

ViestiKirjoittaja santra » 03.06.2014 21:37

Nyt ei o kukaan soittamass apuu, mutta
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.06.2014 21:40

santra kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Näyttäisiköhän huominen päivä paremmalta? Menisitkin nyt vain nukkumaan ja heräisit huomenna parempaan päivään. Tämä kuulostaa ties miten hölmöltä, mutten oikein muutakaan lohduttavaa ja rohkaisevaa keksi.

VVastaan niin pitkään kun kykenen, kiit mirri, Minä kun olen tunteilla elävä, en toki koskaa nole halunnut kuolla om an käden kautta, en edes silloinkaan kun jouduin teholle, mutta .. no, mirri minä n halua heräyä parmpaan päivään kpsska smmposta eio ole

Koska et ole halunnut kuolla oman käden kautta, niin nyt voisi olla korkea aika hälyttää kiireimmän kaupalla apua, jos olet niellyt liikaa jotakin muutakin kuin alkoa.
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 03.06.2014 21:45

Relax siis vaan.
https://www.youtube.com/watch?v=f5WrHOy1J84 kesto(3.50) Jenny Vartiainen, Mä en haluu kuolla tänä yönä.
P-free, älä sure, mä selviin tästäkin..
santra

ViestiKirjoittaja santra » 03.06.2014 21:50

Antees että aiheu yin teille huolta, mä vaan olen niin ahdistunut ja tunnen toivotto muutta kaike sta, otin pamja, mutta lopetin joten en aio kuolla tänä yömnä. mee nnukkumaan öiytä
santra

ViestiKirjoittaja santra » 03.06.2014 21:53

Muuten oikeesti, ihan pelottavaa ,miten lähellä saattaa olla itsetuhoisuus. En kestä vastoinkäymisiä, ehkä nii tä on ollut kohdallani liikaa.Uskonkin että minä otan jossain vaiheessa itse oman kohtaloni käsiini kun en enää kstä.
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.06.2014 22:14

Tosi kiva kuulla, ettet ole kuolemassa vaikka oletkin ottanut jotakin liikaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 04.06.2014 15:08

No huhuh!
Tämmöstä se sitten on ja oikein kahdessa ketjussa :oops:
Hävettää.On huonompi olo kuin eilen.
Mitä tästä kaikesta sitten opimme?
Tuskin mitään.
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.06.2014 21:45

Perun anteeksipyyntöni. Vihaan sua PP!
Pinja

ViestiKirjoittaja tris » 04.06.2014 21:46

Hei kohtalontoveri! Mulla on syytä olla paljon vihaisempi sille kuin sulla.
tris

ViestiKirjoittaja santra » 05.06.2014 17:50

Tris kirjoitti:
"Voitko pahoin kun selvisit niin nopeasti?"

Otettuani silloin illalla noita pillereitä, panin sormet kurkkuun,selvisin ennenkuin vaikutus alkoi, en siis ole itsetuhoinen.
Olen vaan niin tuskaisen oloinen, sain ajan psykalle viikon päästä, puhelimessa keskusteltiin
santra

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet