santra kirjoitti:Ammattikorkeakouluun pääsee ammattikoulun kautta vaikka kansakoulupohjalta
ja väitöskirjaa voi suunnitella ihan kuka tahansa. Sillä asialla ei ole mitään tekemistä yliopistollisten opintojen kanssa.Eri asia on otetaanko se koskaan edes käsittelyyn.
Antaa Tuuven kuvitella ja kirjoitella, kyllä maailmaan sanoja mahtuu. On lukijan omassa vallassa mitä uskoo ja mitä ei ja mistä edes kannattaa alkaa kinaamaan.
Ja osaako käyttää humpuukisuodatinta.
Minä kirjoitan kirjaa tukiaseman ja mt.saittien erilaisista persoonallisuus -ym mielenhäiriöistä, on koossa paljon mielenkiintoista materiaalia![]()
Saa nähdä kun kirjani julkaistaan, kuinka moni tunnistaa sen sivuilta itsensä.
Ehkäpä vielä väittelen väittelytieteen professoriksi asti.
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Muuten ilmoitus teille kaikille, minä en paskan vertaa välitä teidän vittuilusta väitöskirjastani.
Olette vain kateellisia, kun ette mitään itse viitti yrittää.

M.Aitoparta kirjoitti:Eihän akateemisuus ole oikeastaan tae muusta kuin mahdollisuuksista opiskella sekä oppimiskyvystä sekä motivaatiosta. Jos olen oikein ymmärtänyt niin korkeakouluopinnot harjoittavat analyyttistä ajattelua, eikä tämä ajattelu takaa yhtään mitään henkilön kypsyydestä tms.
Näin offtopicina mietiskelen.
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:M.Aitoparta kirjoitti:Eihän akateemisuus ole oikeastaan tae muusta kuin mahdollisuuksista opiskella sekä oppimiskyvystä sekä motivaatiosta. Jos olen oikein ymmärtänyt niin korkeakouluopinnot harjoittavat analyyttistä ajattelua, eikä tämä ajattelu takaa yhtään mitään henkilön kypsyydestä tms.
Näin offtopicina mietiskelen.
Oikein hienoa kun heräsit mietiskelemaan ja osallistasi myös ivailemaan.
Mitähän itse olet elämässäsi saanut aikaiseksi?
Ja hoks minulla on myös ihan oikea ammattikin, jos sitä enempi kunnioitat kuin akateemista koulusta.
Helmenkalastaja kirjoitti:Mirrin oli minusta tarpeetonta loukkaantua siitä, että olit osoittanut ilmoituksesi 'teille kaikille'. Kyllähän hän itse tietää, ettei ole sinulle väitöskirjasta vittuillut, päinvastoin. Vai olisiko pitänyt laittaa: ilmoitus teille kaikille, paitsi Mirrille ja Helmenkalastajalle (ja keitä niitä muita on ollutkaan, jotka vittuiluun eivät ole osallistuneet)? Ehkä olisi ollut parempi sanoa: kaikille vittuiluun osallistuneille, mutta tämä lähentelee nyt pilkun fiilaamista.

Mirri kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Mirrin oli minusta tarpeetonta loukkaantua siitä, että olit osoittanut ilmoituksesi 'teille kaikille'. Kyllähän hän itse tietää, ettei ole sinulle väitöskirjasta vittuillut, päinvastoin. Vai olisiko pitänyt laittaa: ilmoitus teille kaikille, paitsi Mirrille ja Helmenkalastajalle (ja keitä niitä muita on ollutkaan, jotka vittuiluun eivät ole osallistuneet)? Ehkä olisi ollut parempi sanoa: kaikille vittuiluun osallistuneille, mutta tämä lähentelee nyt pilkun fiilaamista.
Kirjoitin näin: Minua ilkeiden sanomistesi kohteena ei naurata. Ja tarkoitin sitä mitä sanoin.
Tiedän senkin, etten ole nuoleskellut perseitä, kuten Tuuve väittää minun tehneen. En Tuuven, enkä muiden.
Psykopatologia kirjoitti:Ketju suljetaan viimeistään konsertin päätyttyä.
Mirri kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Mirrin oli minusta tarpeetonta loukkaantua siitä, että olit osoittanut ilmoituksesi 'teille kaikille'. Kyllähän hän itse tietää, ettei ole sinulle väitöskirjasta vittuillut, päinvastoin. Vai olisiko pitänyt laittaa: ilmoitus teille kaikille, paitsi Mirrille ja Helmenkalastajalle (ja keitä niitä muita on ollutkaan, jotka vittuiluun eivät ole osallistuneet)? Ehkä olisi ollut parempi sanoa: kaikille vittuiluun osallistuneille, mutta tämä lähentelee nyt pilkun fiilaamista.
Kirjoitin näin: Minua ilkeiden sanomistesi kohteena ei naurata. Ja tarkoitin sitä mitä sanoin.
Tiedän senkin, etten ole nuoleskellut perseitä, kuten Tuuve väittää minun tehneen. En Tuuven, enkä muiden.
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:M.Aitoparta kirjoitti:Semmosta.
Anteeksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa