Olen pitkästynyt elämääni

Olen pitkästynyt elämääni

ViestiKirjoittaja tris » 30.05.2014 14:38

Mulla on tosi tylsä elämä. Mutta jos nyt tekisin elämälleni jotain niin alkaisi masentaa kauheasti se etten ole 14 vuoteen tehnyt mitään ja masentuisin siitä niin etten pystyisi tekemään nytkään mitään. Olisi helpompaa pysyä masentuneena kuin toipua masennuksesta ja sitten masentua uudestaan.
tris

Re: Olen pitkästynyt elämääni

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.05.2014 15:17

Voisi ajatella etukäteen niin paljon, että laittaa pari virkettä samaan viestiin.
Tai sitten laittaa ne samaan muokkauksella.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 30.05.2014 15:20

Ylläpitäjä voisi auttaa henkisissä ongelmissa pilkun viilauksen sijasta...
tris

ViestiKirjoittaja Pinja » 30.05.2014 22:01

tris kirjoitti:Ylläpitäjä voisi auttaa henkisissä ongelmissa pilkun viilauksen sijasta...

Varo vain ettei hän pahenna henkisiä ongelmiasi. Niinkin voi käydä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.05.2014 22:42

tris kirjoitti:Mulla on tosi tylsä elämä. Mutta jos nyt tekisin elämälleni jotain niin alkaisi masentaa kauheasti se etten ole 14 vuoteen tehnyt mitään ja masentuisin siitä niin etten pystyisi tekemään nytkään mitään. Olisi helpompaa pysyä masentuneena kuin toipua masennuksesta ja sitten masentua uudestaan.

Ehdottaisin vaihtokauppaa, mutta tuskin sinä minun elämääni huolisit. Enkä minä sinun. :P
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 31.05.2014 00:16

Mikä minun elämässäni on niin vialla ettet huolisi sitä 17 vuoden lisäelinaikaa vastaan?! :?
tris

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet