Hilppa kirjoitti:Tässä ketjussa on erittäin selvästi nähtävissä kirjoittajien kääntyminen yhtä kirjoittajaa eli minua vastaan. Korostan, että viime viikolla en ollut mukana palstan keskusteluissa. En santran aloittamissa enkä yhdessäkään niistä, joissa monet kirjoittajat olivat eri mieltä kuin santra. Kun ilmestyin tähän ketjuun, alkoivat minua koskevat haukkumisviestit monen kirjoittajan toimesta. Täysin syyttä.
Hilppa, tässä ketjussa on nähtävissä, että sinä vittuilet, vaikka et näköjään itse ymmärrä tekeväsi niin.
Vieläkin ihmettelen, mistä ja miksi yhdessä viestissäsi aloit puhua väitöskirjasta. En kysy, koska et sinä kuitenkaan kerro.
Ihmettelen myös syytätkö minua Santran suhteen jostakin; viestisi ovat te-muodossaan olleet sen verran sekavia, etten oikein tiedä mistä asioista syytät minua ja mistä et. Tuskin minun kannattaa pyytää sinulta tarkempaa selvitystä; et kuitenkaan näe aiheelliseksi täsmentää syytöksiäsi, jotta tietäisin mitä olet kohdistanut minuun ja mitä et.
Minä en ole kääntynyt vastaan/puolelle sinun kohdallasi yhtään sen enempää tai vähempää kuin esim. Santran, Tuuven ja Trisin kohdalla. En siis ole sinun puolellasi enkä sinua vastaan. Suuttumukseni (se, jota sinä sanot vihamielisyydeksi sinua kohtaan) johtui sinun ilkeämielisestä ja vittuilevasta väitöskirjaheitostasi.