Olen alkanut pitää [trisistä]

Olen alkanut pitää [trisistä]

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.05.2014 16:32

trisistä.
Pinja

Re: Olen alkanut pitää

ViestiKirjoittaja taulu » 25.05.2014 17:11

Kylläpä trisistä nyt ilostuu.
taulu

ViestiKirjoittaja tris » 25.05.2014 17:16

Ja tris vielä enemmän!
tris

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.05.2014 18:10

tris on ihana. Muut olkoon mitä mieltä tahansa. Trisistä on alkanut tulla lämpöisempiä puolia esiin, mistä hän on aikaisemmin pidättäytynyt. Todennäköisesti emotionaalinen estyneisyys on alkanut purkautua.
Pinja

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 20:56

Vissiin vaikuttaa ettei kyllästynyt ole täällä (estämässä että kiusaan muita postaajia kuten olen häntä kiusannut)... :roll:
tris

ViestiKirjoittaja Kiss » 29.05.2014 21:28

aaaahhhaaaa! Ei pidä kuitenkaan unohtaa, että Tris on horoskoopissa vaaka! Niin ihana ja hurmaava ihminen ja ykskaks laukoo jotain, joka saa silmät pyörähtämään, että jaiks:mikä sille tuli :)

Vaaka
"Torstai 29.05.2014 ***
Astrosää: Nyt se sitten on tarkimmillaan tuo aavistamisen energia ja kannattaa seurata sisäisen maailmasi varoituksia suurella kunnioituksella.

Vaikka ympärilläsi tapahtuu outoja ja odottamattomia asioita niin sinun on helppo säilyttää oma tasapainosi ja kääntää ongelmat eduksesi. Älä yritä pelastaa ketään pettymyksiltä salaamalla sitä minkä itse tiedät todeksi. Totuus johdattaa aina valoon vaikka se kuinka sattuisi.
Kiss

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 21:31

Vaaka mutta nouseva skorpioni!
tris

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.05.2014 21:32

Tris, minäkin olen nouseva skorpioni ;)
Helmenkalastaja

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet