Psykopatologia kirjoitti:Vastaa Helmenkalastajalle. Tietääkseni hänen viestejään ei ole poistettu. Vääristelet hänen osuuttaan.
Ei enää uusia ketjuja tästä aiheesta. Tämä ketju poistuu.

santra kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Vastaa Helmenkalastajalle. Tietääkseni hänen viestejään ei ole poistettu. Vääristelet hänen osuuttaan.
Et sitten muista että poistit mm. helmenkalastajan kirjoituksen hänen epäilyistään minun henkilöstäni? Ok. antaa olla, minä en enää jaksa tätä, menen täältä pois, kuten kaikki toivovat.

santra kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Vastaa Helmenkalastajalle. Tietääkseni hänen viestejään ei ole poistettu. Vääristelet hänen osuuttaan.
Et sitten muista että poistit mm. helmenkalastajan kirjoituksen hänen epäilyistään minun henkilöstäni? Ok. antaa olla, minä en enää jaksa tätä, menen täältä pois, kuten kaikki toivovat.
Taannoin selvitin sinulle, minkä oletin olevan syynä joikun asenteeseen sinuun (sen lisäksi, että olet ihan itse tällä palstalla antanut hänelle aihetta suhtautua sinuun negatiivisesti!). En tiedä, oliko teoriani oikea vai ei, mutta sinun tavassasi olla käyttämättä isoja kirjaimia ja merkitä välimerkit minne sattuu on paljon samaa kuin kis'in tavassa aikanaan oli. Itse en ole varsinaisesti koskaan luullut sinua keneksikään toiseksi; miettinyt toki olen.

Mirri kirjoitti:Onko tämän ketjun tarkoituksena selittää Helmenkalastajaan liittyvää ketjun aloitustasi ja vastata hänen sinulle esittämään kysymykseen? Käsittääkseni se olet sinä, joka on näyttävästi ja oikein nimellä varustetun otsikon alla esittänyt aiheettomia syytöksiä häntä kohtaan, ei toisinpäin. Tuskin saat sitä ongelmaa ratkeamaan tällaisella ketjun aloituksella.
Psykopatologia näköjään jo sanoikin minua ärsyttävän asian ytimen: Santra, sinä vääristelet Helmenkalastajan osuutta, etkä mielestäni edes mitenkään vähän.
santra kirjoitti:Mirri kirjoitti:Onko tämän ketjun tarkoituksena selittää Helmenkalastajaan liittyvää ketjun aloitustasi ja vastata hänen sinulle esittämään kysymykseen? Käsittääkseni se olet sinä, joka on näyttävästi ja oikein nimellä varustetun otsikon alla esittänyt aiheettomia syytöksiä häntä kohtaan, ei toisinpäin. Tuskin saat sitä ongelmaa ratkeamaan tällaisella ketjun aloituksella.
Psykopatologia näköjään jo sanoikin minua ärsyttävän asian ytimen: Santra, sinä vääristelet Helmenkalastajan osuutta, etkä mielestäni edes mitenkään vähän.
Tämän ketjun tarkoitus on kertoa että minä poistun täältä. OMaa mielenterveyttäni suojellakseni. Etsikää joku toinen syntipukki. Kaikki aloittamani ketjut voi poistaa. Hyvää kesää!
t. santra
p.s, en kiitä ketään koska siihen ei ole aihetta.

tris kirjoitti:Saanko mä osallistua tähän? Musta on vähän väärin jos keskustelu jatkuu mutta yhtä osallistujista käsketään pitämään turpansa kiinni...

tris kirjoitti:No en mä ole sellaista väittänytkään. Pikemminkinhän olen puoltanut foorumin läpinäkyvyyttä sanomalla että päiväkirjat voisivat olla julkisia. Itsehän täällä pidän päiväkirjaa ja olen pitänyt alitajuisesti sitä varmaan hyvänä rajana että tiedän tälläisen mahdollisuuden olevan olemassa että sanomisiani käytetään minua vastaan. Se on aika hyvin rajannut paljastelujani joilla ei muuten olisi ehkä mitään rajaa. Sinähän itse kysyit keitä nimimerkkejä epäilen. Oli ehkä tyhmää vastata koska nuo on vain puhdasta spekulaatiota... Santra taidettiin luoda niillämain kun kerroin julkisesti epäilyni tuota yhtä nikkiä kohtaan ehkä "uhmaeleenä". Sain myös sen jälkeen auton ("dinky toy") joka on tilattu nimelläni. Pitää antaa se possun pikkupojille jos näen heitä...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa