Avoin kysymys helmenkalastajalle

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Avoin kysymys helmenkalastajalle

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.05.2014 18:06

santra kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:
santra kirjoitti:Mutta kuinka kauan taulu, tris ja helmenkalastaja saavat jatkaa asiattomia ja epätosia syytöksiään minua kohtaan?

Mitä asiattomia tai epätosia syytöksiä sinua kohtaan olen esittänyt?

Odotan edelleen vastausta tähän kysymykseeni!

PP, kuinka kauan santra saa jatkaa asiattomia ja epätosia syytöksiään minua kohtaan?

Minä olen niin kurkkua myöten täynnä tätä paskaa mitä heitetään päälleni joka tuutista! Miksi helvetissä minusta on tehty joku syntipukki?
Minä en mahda sille yhtään mitään , että kirjoitukseni muistuttavat jonkun toisen viestintää, jonkun jota en tunne enkä eläissäni edes ole kuullut tuommoisesta nimimerkistä!
Tris, minä ehdotan sinulle että esität minulle nyt anteeksipyynnön niin minä annan sinulle anteeksi perättömät syytöksesi. Onko sinusta siihen?
Saataisiin vihdoin tämä jauhanta päätökseen.

Minä esitän sinulle kysymyksen. Sinä lainaan minun viestiäni - ja puhut aivan muuta asiaa! Miksi olet lainannut minun viestini tähän, kun "vastauksesi" ei edes hipaise aihetta :evil:
Helmenkalastaja

Re: Avoin kysymys helmenkalastajalle

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.05.2014 18:09

santra kirjoitti:
santra kirjoitti:Mutta kuinka kauan taulu, tris ja helmenkalastaja saavat jatkaa asiattomia ja epätosia syytöksiään minua kohtaan?

Mitä asiattomia tai epätosia syytöksiä sinua kohtaan olen esittänyt?

Odotan edelleen vastausta tähän kysymykseeni!

PP, kuinka kauan santra saa jatkaa asiattomia ja epätosia syytöksiään minua kohtaan?

OK. sinun syytöksesi on jo poistettu joten asia meidän välillämme lienee selvä?

Mistä minun syytökseni on poistettu? Kävin tarkistamassa, ja siellähän se sama kysymyksesi (ks. lainaus tämän viestin alussa ja etsi alkuperäinen tästä ketjusta) on aivan muuttumattomana.
Ja vaikka olisit minun syyttämiseni poistanutkin, haluan tietää, miksi minut ylipäätään tuossa yhteydessä mainitsit! Eihän sekään ole laitapeliä, että arvotaan syytettävät nimimerkit :x
Helmenkalastaja

Edellinen

Paluu Romulaatikko