Avoin kysymys helmenkalastajalle

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Avoin kysymys helmenkalastajalle

ViestiKirjoittaja tris » 27.05.2014 19:55

Mirri kirjoitti:
tris kirjoitti:Pinja, et tiedä kaikkea. Raatis on kiusannut minua tosielämään asti.

Nimimerkki Santra ei kuitenkaan ole tällä foorumilla ollut sinun kimpussasi saati kiusannut, tai ainakaan en ole huomannut. Jos olet toista mieltä, haluaisin nähdä Santran viestit, jotka ovat sinun kiusaamistasi.

Minusta hän voi olla täällä rauhassa - haluaisin vaan tunnustavan henkilöllisyytensä. Kyllä hän tänne mahtuu.
tris

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.05.2014 21:44

tris kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
tris kirjoitti:Pinja, et tiedä kaikkea. Raatis on kiusannut minua tosielämään asti.

Et pysty täysin väittämään, että hän olisi Raatis.

Pystyn, hän on tunnustanut.

Taisit jossain kirjoittaa aiemmin, että "eilen" oli foorumilla ko. tunnustus.
Osoita se muillekin!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.05.2014 21:45

Psykopatologia kirjoitti:
taulu kirjoitti:Mitäkä riita-asiaa? Minä en ainakaan riitele.
Santra, moninikki, kulkee jokaisen viestini perässä haastamassa riitaa ja minä pidän sen jälkeen sen kustannuksella hauskaa. Jos tietäisin, että se on vaan tavallinen idiootti kuten minä, en sanoisi mitään sen riidanhaastamiseen. Mutta, kun se on multinikki kuten minä, jatkan hulluuttelua sen kanssa tai sen kustannuksella tai santra-multinikki mun kustannuksella.

Huvittavaa tämä ainoastaan on, ei riitaa.

Mitä tarkoitat sillä, että santra on multinikki?

Missä on taulun vastaus?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 27.05.2014 21:51

Psykopatologia kirjoitti:
tris kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Et pysty täysin väittämään, että hän olisi Raatis.

Pystyn, hän on tunnustanut.

Taisit jossain kirjoittaa aiemmin, että "eilen" oli foorumilla ko. tunnustus.
Osoita se muillekin!

ONKO TEISTÄ KOIRA, NALLEPUH, NIMETTÖMISTÄ KIRJEISTÄ PUHUMINEN JA KATJA K KAOIKKII SATTUMAA! EI OLE SELKEÄMPÄÄ TUNNUSTUSTA KUIN TUO KUN HÄN JÄI KIINNI NARSISMITEKSTIN VARASTAMISESTA JA REAGOI VAIN NAURESKELEMALLA JA MUUTTAMALLA YHTÄKKIÄ HYVINKIRJOITTAVAKSI!

Eikö kukaan täällä tajua mitään?!
tris

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.05.2014 22:02

Ei tuo ole mikään tunnustus vaan harhainen tulkintasi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 27.05.2014 22:11

Juu, minä olenkin niin vitun harhainen kaikkien lääkärinlausuntojenkin todisteella. Mieti nyt sattumaa että nuo kaikki osuisivat kohdalleen! Ihan pelkästä Nallepuhista lähtien. Se on aina ollut Yasun tunnus.
tris

ViestiKirjoittaja santra » 28.05.2014 00:34

otteita aikaisemmin käydyistä keskustelista:
"Taisit jossain kirjoittaa aiemmin, että "eilen" oli foorumilla ko. tunnustus.
Osoita se muillekin![/quote]
Tris kirjoittui:
ONKO TEISTÄ KOIRA, NALLEPUH, NIMETTÖMISTÄ KIRJEISTÄ PUHUMINEN JA KATJA K KAOIKKII SATTUMAA! EI OLE SELKEÄMPÄÄ TUNNUSTUSTA KUIN TUO KUN HÄN JÄI KIINNI NARSISMITEKSTIN VARASTAMISESTA JA REAGOI VAIN NAURESKELEMALLA JA MUUTTAMALLA YHTÄKKIÄ HYVINKIRJOITTAVAKSI!"

no kyllähän tuollainen epäterve pakkomielle on melkoista harhaa.Lisäksai yrität jatkuvasti provosoida muita omiin harhoihisi .Sanon harhaine TARKOITUKSELLA, sillä eihän kukaan selväpäinen illasta toiseen suolla tuommoista paskaa.
SELVENNÄ ENNENKAIKKEA PÄÄSI!
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 28.05.2014 00:44, muokattu yhteensä 1 kerran
santra

ViestiKirjoittaja santra » 28.05.2014 00:38

tris kirjoitti:
ONKO TEISTÄ KOIRA, NALLEPUH, NIMETTÖMISTÄ KIRJEISTÄ PUHUMINEN JA KATJA K KAOIKKII SATTUMAA! EI OLE SELKEÄMPÄÄ TUNNUSTUSTA KUIN TUO KUN HÄN JÄI KIINNI NARSISMITEKSTIN VARASTAMISESTA JA REAGOI VAIN NAURESKELEMALLA JA MUUTTAMALLA YHTÄKKIÄ HYVINKIRJOITTAVAKSI!
Minä vastaan:
Jos koiran omistaminen tekee minusta jonkun multinikin, en voi muuta kuin nauraa enää tuolle pastanjauhannalle:D

Selvennähän kultaseni mitä olen tunnustanut ja missä?? ;)
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.05.2014 00:42

Provosoituneina ihmiset voivat tehdä kaikenlaista. Puolin ja toisin. Miten provosoimiskierre saadaan loppumaan, siinäpä pulma.
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 28.05.2014 00:53

Mirri kirjoitti:Provosoituneina ihmiset voivat tehdä kaikenlaista. Puolin ja toisin. Miten provosoimiskierre saadaan loppumaan, siinäpä pulma.

No sillähän se saadaan loppumaan ettei enää kommentoida moiseen millään tavalla

Hyvää yötä!
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.05.2014 00:57

santra kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Provosoituneina ihmiset voivat tehdä kaikenlaista. Puolin ja toisin. Miten provosoimiskierre saadaan loppumaan, siinäpä pulma.

No sillähän se saadaan loppumaan ettei enää kommentoida moiseen millään tavalla

Hyvä päätös.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.05.2014 14:05

Helmenkalastaja kirjoitti:
santra kirjoitti:Mutta kuinka kauan taulu, tris ja helmenkalastaja saavat jatkaa asiattomia ja epätosia syytöksiään minua kohtaan?

Mitä asiattomia tai epätosia syytöksiä sinua kohtaan olen esittänyt?

Odotan edelleen vastausta tähän kysymykseeni!

PP, kuinka kauan santra saa jatkaa asiattomia ja epätosia syytöksiään minua kohtaan?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja santra » 28.05.2014 16:15

santra kirjoitti:Mutta kuinka kauan taulu, tris ja helmenkalastaja saavat jatkaa asiattomia ja epätosia syytöksiään minua kohtaan?

PP, kuinka kauan santra saa jatkaa asiattomia ja epätosia syytöksiään minua kohtaan?

Minä olen niin kurkkua myöten täynnä tätä paskaa mitä heitetään päälleni joka tuutista! Miksi helvetissä minusta on tehty joku syntipukki?
Minä en mahda sille yhtään mitään , että kirjoitukseni muistuttavat jonkun toisen viestintää, jonkun jota en tunne enkä eläissäni edes ole kuullut tuommoisesta nimimerkistä!
Tris, minä ehdotan sinulle että esität minulle nyt anteeksipyynnön niin minä annan sinulle anteeksi perättömät syytöksesi. Onko sinusta siihen?
Saataisiin vihdoin tämä jauhanta päätökseen.
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 28.05.2014 16:21, muokattu yhteensä 3 kertaa
santra

ViestiKirjoittaja santra » 28.05.2014 16:19

OK. sinun syytöksesi on jo poistettu joten asia meidän välillämme lienee selvä?
santra

ViestiKirjoittaja tris » 28.05.2014 16:20

Sinulta anteeksi? Unissasi. Sinä voisit pyytää minulta anteeksi mutta olet paatunut psykopaatti niin et tunne tarvetta siihen. Joten en sitä odota kun on epärealistista.
tris

ViestiKirjoittaja santra » 28.05.2014 16:24

tris kirjoitti:Sinulta anteeksi? Unissasi. Sinä voisit pyytää minulta anteeksi mutta olet paatunut psykopaatti niin et tunne tarvetta siihen. Joten en sitä odota kun on epärealistista.

Ja tuoko on lopullinen kantasi? Sinä teet omissa kuvitelmissasi täysin harhautuneita johtopäätöksiä ja jatkat niitä yhä.
Minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää sinulta. JÄTÄ MINUT TOTAALISESTI RAUHAAN. EN KAIPAA MITÄÄN KOMMENTTEJA ENÄÄ SINULTA1
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 28.05.2014 16:27, muokattu yhteensä 1 kerran
santra

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.05.2014 16:26

16:25
Helmenkalasaja ei ole esittänyt santrasta mitään vääriä syytöksiä.

santran viestintä ei muistuta kenenkään toisen viestintää vaan on aivan omaansa.

tris saa ruveta pitämään turpansa kiinni tai se turpoo.

taulu on poistunut foorumilta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.05.2014 16:28

santra kirjoitti:

OK. sinun syytöksesi on jo poistettu joten asia meidän välillämme lienee selvä?

Santra, onko tämän ketjun otsikko ja aloitusviesti mielestäsi ihan ok? Minusta ei olisi, jos sattuisin olemaan kohteena. Enkä ymmärtäisi miten asia 'meidän välillämme' voisi olla selvä niin kauan kuin otsikko ja aloitusviesti pysyvät luettavissa, etkä sinä tee niille mitään.
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 28.05.2014 16:29

No niin, jospa tilanne nyt rauhoittuisi.
santra

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.05.2014 16:41

santra kirjoitti:No niin, jospa tilanne nyt rauhoittuisi.

Et ole vielä vastannut Helmenkalastajalle.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko