Pinja kirjoitti:Olen onnellisessa asemassa, etten joudu selvittelemään tätä riita-asiaa, eikä minusta selvittelyssä muuta kuin vain haittaa olisi.
Joo, nauti vain ja kuuntele vänkytystä
Pinja kirjoitti:Olen onnellisessa asemassa, etten joudu selvittelemään tätä riita-asiaa, eikä minusta selvittelyssä muuta kuin vain haittaa olisi.
taulu kirjoitti:Mitäkä riita-asiaa? Minä en ainakaan riitele.
Santra, moninikki, kulkee jokaisen viestini perässä haastamassa riitaa ja minä pidän sen jälkeen sen kustannuksella hauskaa. Jos tietäisin, että se on vaan tavallinen idiootti kuten minä, en sanoisi mitään sen riidanhaastamiseen. Mutta, kun se on multinikki kuten minä, jatkan hulluuttelua sen kanssa tai sen kustannuksella tai santra-multinikki mun kustannuksella.
Huvittavaa tämä ainoastaan on, ei riitaa.
tris kirjoitti:ETTÄ HÄN ON OLLUT LUKUISILLA FOORUMEILLAAN PALJASTAMATTA ITSEÄÄN - raatis, Anni Huttila, Santra jne
taulu kirjoitti:Mitäkä riita-asiaa? Minä en ainakaan riitele.
Santra, moninikki, kulkee jokaisen viestini perässä haastamassa riitaa ja minä pidän sen jälkeen sen kustannuksella hauskaa. Jos tietäisin, että se on vaan tavallinen idiootti kuten minä, en sanoisi mitään sen riidanhaastamiseen. Mutta, kun se on multinikki kuten minä, jatkan hulluuttelua sen kanssa tai sen kustannuksella tai santra-multinikki mun kustannuksella.
Huvittavaa tämä ainoastaan on, ei riitaa.
Jill kirjoitti:Mitä pahaa santra on teille tehnyt ..?
tris kirjoitti:Pinja, et tiedä kaikkea. Raatis on kiusannut minua tosielämään asti.
santra kirjoitti:Jill kirjoitti:Mitä pahaa santra on teille tehnyt ..?
-että olen olemassa. se lienee suurin syntini.
Pinja kirjoitti:tris kirjoitti:Pinja, et tiedä kaikkea. Raatis on kiusannut minua tosielämään asti.
Et pysty täysin väittämään, että hän olisi Raatis.
tris kirjoitti:Pinja, et tiedä kaikkea. Raatis on kiusannut minua tosielämään asti.

tris kirjoitti:Pinja kirjoitti:tris kirjoitti:Pinja, et tiedä kaikkea. Raatis on kiusannut minua tosielämään asti.
Et pysty täysin väittämään, että hän olisi Raatis.
Pystyn, hän on tunnustanut.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa