Avoin kysymys helmenkalastajalle

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Avoin kysymys helmenkalastajalle

ViestiKirjoittaja santra » 25.05.2014 18:40

taulu kirjoitti:Mutta kaikki tietää koko ajan kuka olet.
Sinä taas olet joku vanha tukiasemalainen joka ei kerro kuka siellä oli.

Hoks, minä tiedän kyllä kuka olet mutta en saa sitä sanoa, koska ylläpitäjä poistaa viestin.
Mutta niin paljon olet täällä itsestäsi, koirasti, lapsestasi ym kertonut ettei jää epäselväksi kuka olet.

Siinäpähän jatkat luulemisiasi:D
santra

ViestiKirjoittaja santra » 25.05.2014 18:46

Ihan vaan tiedoksesi taulu, sotket jokaisen ketjun omilla sössötyksilläsi.
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.05.2014 19:41

Sopiiko tässä ketjussa puhua toisten ihmisten nettikirjoitusten kunnioittamisesta käyttöoikeuksineen (sitaateista, lähteiden kertomisesta, sun muusta), vai olisiko parempi aloittaa aiheelle toinen ketju?
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 25.05.2014 19:57

Ehkä olisi parempi aloittaa oma. Löytyisi sitten jatkossa helpommin.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 25.05.2014 20:00

Santra, vastauksesi kysymykseeni taulun viestin asiaankuulumattomuudesta jäi edelleen uupumaan. Odotan.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.05.2014 20:41

Mirri kirjoitti:Sopiiko tässä ketjussa puhua toisten ihmisten nettikirjoitusten kunnioittamisesta käyttöoikeuksineen (sitaateista, lähteiden kertomisesta, sun muusta), vai olisiko parempi aloittaa aiheelle toinen ketju?
Helmenkalastaja kirjoitti:
Ehkä olisi parempi aloittaa oma. Löytyisi sitten jatkossa helpommin.

Helmenkalastaja, ok. Jään odottelemaan ketjun aloittajan vastausta esittämääni kysymykseen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 25.05.2014 20:46

Saa nähdä, saatko odottaa yhtä kauan kuin minä olen odottanut...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja tris » 25.05.2014 20:46

On tainnut lähteä jo foorumilta.
tris

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 25.05.2014 20:54

tris kirjoitti:On tainnut lähteä jo foorumilta.

Mistä niin päättelet?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja tris » 25.05.2014 20:59

No, on keskustelunaihe joka ei ole toivottava. Syy siihen saattaisi olla ip-osoite....
tris

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 25.05.2014 21:28

Mikä aihe? Minun kysymykseni santralle? Vai Mirrin kysymys hänelle?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 25.05.2014 21:55

Huomasin kyllä, että nuo viestimme oli poistettu, mutta en tiedä syytä. Enkä sitä, miksi santra olisi poistunut palstalta.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja tris » 25.05.2014 22:22

Tsiisus! Että kuka hän on minun mielestäni. Rautakauppaan huomenna. Jospa sieltä saisi sinitarraakin. (On pitänyt ostaa sitä jo jonkin aikaa eikä Suomalaisesta kirjakaupasta löytynyt).
tris

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 25.05.2014 23:18

No itse asiassa selvähän se, että noiden epäilyidesi takia poistettiin, mutta en silti vieläkään hiffaa, miksi santra olisi sen vuoksi poistunut palstalta. Jos häntä jopa suojellaan? Osta ihmeessä sitä rautalankaa ja väännä mulle!
Muistaakseni täältä poistettiin myös se mun kirjoitus, jossa esitin, että hänen voisi ajatella olevan kis. Eli en ymmärrä, miksi poistaminen todistaisi mitään... :?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja tris » 25.05.2014 23:29

Lammaskoira, Nalle puh -sitaatti, tekstien muuttelu huonommaksi, tuuven identiteetin tietäminen uutena... lukuisia hassuja sattumuksia siis?

PP on aina helveksinut minua, joten toki suojelee.
tris

ViestiKirjoittaja santra » 26.05.2014 00:13

Helmenkalastaja kirjoitti:No itse asiassa selvähän se, että noiden epäilyidesi takia poistettiin, mutta en silti vieläkään hiffaa, miksi santra olisi sen vuoksi poistunut palstalta. Jos häntä jopa suojellaan? Osta ihmeessä sitä rautalankaa ja väännä mulle!
Muistaakseni täältä poistettiin myös se mun kirjoitus, jossa esitin, että hänen voisi ajatella olevan kis. Eli en ymmärrä, miksi poistaminen todistaisi mitään... :?

Siis kuka on poistunut ja miksi muka?? Ja miksi emotionaalinen tyhjyys ketjuni poistettiin??
PP???
Ketä tämä ketju loukkasi?
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 26.05.2014 00:23, muokattu yhteensä 1 kerran
santra

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.05.2014 00:18

Milloin?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja santra » 26.05.2014 00:19

tris kirjoitti:Lammaskoira, Nalle puh -sitaatti, tekstien muuttelu huonommaksi, tuuven identiteetin tietäminen uutena... lukuisia hassuja sattumuksia siis?

PP on aina helveksinut minua, joten toki suojelee.

sulle tris vaan ja helmenkalastajalle edelleenkin tiedoksi, minä en ole vaatinut kenenkään suojelua, katson minulla olevan yhtäläinen kirjoitusoikeus kuin muillakin! tällä nikilla ,vain ja ainoastaan, kirjoitan täällä, miellytti se tai ei.
Helmenkalastajalle, joka yhä penää vastausta, olihan taulun tokaisu epäasiallinen, jos minulle sanottaisi samaa, katsoisin sen loukkaukseksi
santra

ViestiKirjoittaja santra » 26.05.2014 00:21

tris kirjoitti:http://psykopatologia.keskustelu.info/viewtopic.php?f=8&t=12129&start=10

MIKSI?
santra

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko