tris kirjoitti:Tunnustelen tilannetta. Ihmettelen miksi olen näin vastahakoinen. Olen suorastaan harmissani siitä että pitää mennä tuonne.
tris kirjoitti:Terapeutissa ei ollut mitään huonoa. Ongelma on kai siinä että elämästäni ja persoonastani 90% on ikään kuin "sairasta". On ahdistavaa ajatella että parantuisinkin enkä olisi enää nettiriippuvainen, työtä vieroksuva, ylimielinen, masentunut lääkkeitä väärinkäyttävä vaan olisin joku iloinen ja nöyrä luonteeltaan tavallinen porrassiivooja. MIksi menisin jonnekin muutettavaksi? Tulee mieleen Pasi Ilmari Jääskeläisen scifinovelli jossa ihmiset ikäänkuin tapettiin kun heidät siirrettiin virtuaaliparatiisiin. Vaimo lähti sinne salaa mieheltään joka jäi eloon siihen huonompaan maailmaan. Novelli loppui siihen että vaimo lähetti miehelleen kortin jossa luki "Tämä paikka on upea. Toivon että mekin olisimme täällä". Hän ikään kuin siinä ymmärsi kuolleensa. Miksi menisin upeaan paikkaan jossa pyritään hävittämään minut muuttamalla joksikin ihan toiseksi?
tris kirjoitti:Enemmän pelkään jos hän on harmissaan kun antoi tuollaisen ajan eikä mulla olekaan mikään akuutti tilanne meneillään...
tris kirjoitti:No en kuule ole helppo asiakas. Olen vaikein mahdollinen.
tris kirjoitti:En tiedä kuinka pitkälle päästään 45 minuutissa. Tilanne on kuitenkin monimutkainen ja kerrottavaa olisi paljon. Ja minunkin tulisi kysellä terapeutilta.
tris kirjoitti:Oletko aineissa?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa