Psykopatologia kirjoitti:Idiootti-ketjuja on jo tarpeeksi. Etsi niistä mieleisesi.
Minusta sinun olisi parempi keskittyä vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin.
santra kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Idiootti-ketjuja on jo tarpeeksi. Etsi niistä mieleisesi.
Minusta sinun olisi parempi keskittyä vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin.
olisi tai....?
ja mitä noihin idioottiketjuihin tulee taas osoitat henkilökohtaista halveksuntaasi joitakin kirjoittajia kohtaan, tosi reilu ylläpitäjä!
Pinja kirjoitti:itse santra syyttää PP:a siitä, että tämä ei selvennä tarkoitusperiään, mutta itse et vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin ja jos vastaatkin niin kuvittelet olevasi muiden yläpuolella.
santra kirjoitti:Pinja kirjoitti:itse santra syyttää PP:a siitä, että tämä ei selvennä tarkoitusperiään, mutta itse et vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin ja jos vastaatkin niin kuvittelet olevasi muiden yläpuolella.
Jos sun mielestäsi on yläpuolelle asettumista se että kerron miten olen oman koirani kasvattanut ja kouluttanut, niin kuten sanoin ,oma on koirasi ja itse sen kanssa ne virheet teet, mutta usko minua, josset saa otetta hommaan etkä osoitettua olevasi pomo se ei tule ikinä tottelemaan.Karjuminen ei lisää komennon tehoa, vaan määrätietoinen äänensävy.
Karjuminen ja lyöminen ovat suurimpia virheitä mihin kasvattaja syyllistyy, sillä tavoin saa koiran jo pienestä pitäen pelkäämään kovia ääniä ja tulemaan jopa aggressiiviseksi miitä kuultuaan.Varsinkaan pentukoiralle ei ikinä saa karjua, ethän karju pienelle lapseellekkaan, vai karjutko=?
Pinja kirjoitti:santra kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Idiootti-ketjuja on jo tarpeeksi. Etsi niistä mieleisesi.
olisi tai....?
ja mitä noihin idioottiketjuihin tulee taas osoitat henkilökohtaista halveksuntaasi joitakin kirjoittajia kohtaan, tosi reilu ylläpitäjä!
Idioottiketjuja on syytäkin halveksia. Pitää muistaa, että idiootti ei aina ole idiootti vain silloin, kun toimii tyhmästi. santra sinulla on lähtöasetelmana suhtautuminen PP:an sellainen, että hän pitäisi itseänsä ylempiarvoisena, mikä ei missään nimessä pidä paikkaansa, ei hän olisi tälläista mielenterveysfoorumia perustanut, jos hän kuvitteleisi olevansa muulla tavalla yläpuolellamme kuin ylläpitäjänä. Sama juttu, kun siinä koirajutussa, niin hänen täytyy näyttää auktoriteettiä ettei homma mene täällä ihan hanskasta.
santra kirjoitti:Pinja kirjoitti:santra kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Idiootti-ketjuja on jo tarpeeksi. Etsi niistä mieleisesi.
olisi tai....?
Idioottiketjuja on syytäkin halveksia. Pitää muistaa, että idiootti ei aina ole idiootti vain silloin, kun toimii tyhmästi. santra sinulla on lähtöasetelmana suhtautuminen PP:an sellainen, että hän pitäisi itseänsä ylempiarvoisena, mikä ei missään nimessä pidä paikkaansa, ei hän olisi tälläista mielenterveysfoorumia perustanut, jos hän kuvitteleisi olevansa muulla tavalla yläpuolellamme kuin ylläpitäjänä. Sama juttu, kun siinä koirajutussa, niin hänen täytyy näyttää auktoriteettiä ettei homma mene täällä ihan hanskasta.
No tokihan täällä tarvitaan PUOLUEETTOMASTI ajattelevaa ylläpitoa, mitä se ei tätä nykyä todellakaan ole eikä ylläpito ole mikään jumala jonka kirjoituksia ei saisi arvostella kuten muittenkin, eiköhän me IHMISINÄ kaikki olla suht samalla viivalla
Pinja minä vaan en ymmärrä mikä tarve sulla on puolustaa PP.tä sanoi tai teki hän mitä hyvänsä? Onko sinulla joku isä-kompleksi tms?
santra kirjoitti:Karjuminen ei lisää komennon tehoa, vaan määrätietoinen äänensävy.
Karjuminen ja lyöminen ovat suurimpia virheitä mihin kasvattaja syyllistyy, sillä tavoin saa koiran jo pienestä pitäen pelkäämään kovia ääniä ja tulemaan jopa aggressiiviseksi miitä kuultuaan.Varsinkaan pentukoiralle ei ikinä saa karjua, ethän karju pienelle lapseellekkaan, vai karjutko=?
Pinja kirjoitti:Vastapainoksi pitää sitten antaa myös hellyyttä - rakkautta.
santra kirjoitti:"OIKEUDENMUKAISUUS vastaan PUOLUEETTOMUUS. Oikeudenmukaisuus on tärkeämpi, jolloin puolueettomuus toki samalla katoaa, mutta hyvällä hinnalla."
Sanoo Pinja.
Eihän noitten pitäisi olla vastakkaisia vaan yhdistäviä ominaisuuksia.
Pinja kirjoitti:santra kirjoitti:"OIKEUDENMUKAISUUS vastaan PUOLUEETTOMUUS. Oikeudenmukaisuus on tärkeämpi, jolloin puolueettomuus toki samalla katoaa, mutta hyvällä hinnalla."
Sanoo Pinja.
ero tulee siitä, että puolueettomuus on sitä, että ei oteta kantaa ja oikeudenmukaisuus on sitä, että otetaan kantaa.
Pinja kirjoitti:OIKEUDENMUKAISUUS vastaan PUOLUEETTOMUUS. Oikeudenmukaisuus on tärkeämpi, jolloin puolueettomuus toki samalla katoaa, mutta hyvällä hinnalla.
Pinja kirjoitti:santra kirjoitti:"OIKEUDENMUKAISUUS vastaan PUOLUEETTOMUUS. Oikeudenmukaisuus on tärkeämpi, jolloin puolueettomuus toki samalla katoaa, mutta hyvällä hinnalla."
Sanoo Pinja.
ero tulee siitä, että puolueettomuus on sitä, että ei oteta kantaa ja oikeudenmukaisuus on sitä, että otetaan kantaa.
santra kirjoitti:"OIKEUDENMUKAISUUS vastaan PUOLUEETTOMUUS. Oikeudenmukaisuus on tärkeämpi, jolloin puolueettomuus toki samalla katoaa, mutta hyvällä hinnalla."
Sanoo Pinja.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa