Selitys toiminnalleni

Selitys toiminnalleni

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.05.2014 18:31

Minulla ei ole ollut mitään muuta syytä näihin typeriin avattariin, kuin väkivaltainen olotila, mitä olen yrittänyt tätä kautta purkaa. Väkivaltaista olotilaani ei varsinkaan tule kasvattaa, mitä esim. tris on pyrkinyt tekemään.
Pinja

Re: Selitys toiminnalleni

ViestiKirjoittaja Maaria » 11.05.2014 18:36

Auttaako se? Näiden avatarten laitto.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.05.2014 18:41

Jill kirjoitti:Auttaako se? Näiden avatarten laitto.

Minusta se on parempi tapa, kuin rueta kohdistamaan väkivaltaa jota kuta kohtaan täällä. Toisaalta en tulisi ymmärretyksi ilman näitä kuvia. Kuva on aina vahva ilmaisu ja todellinen. Toisaalta näyttää, että väkivaltainen olotilani ei ole kuitenkaan purkautunut yhtään mihinkään, vieläkin tunnen itseni ainakin yhtä väkivaltaiseksi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.05.2014 18:49

Jos poistan näitä kuvia tilanne väkivaltaisuuden kannalta ei muutu mihinkään, kuva vain on poissa. Mutta, jos jollakulla on parempi neuvo väkivaltaisen olon purkamiseen saatan ottaa neuvon vastaan.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 11.05.2014 18:50

Mistähän se johtunee..olosi? Auttaako liikunta tai puhuminen jollekkin kaverille.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.05.2014 18:54

Jill kirjoitti:Mistähän se johtunee..olosi? Auttaako liikunta tai puhuminen jollekkin kaverille.

Yli voimakkaasta olosta, minulla on aivan liikaa voimia. En ole kokeillut liikuntaa, mutta kaverille puhuminen ei ole mielestäni hyväksi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.05.2014 19:08

Pinja kirjoitti:Minulla ei ole ollut mitään muuta syytä näihin typeriin avattariin, kuin väkivaltainen olotila, mitä olen yrittänyt tätä kautta purkaa. Väkivaltaista olotilaani ei varsinkaan tule kasvattaa, mitä esim. tris on pyrkinyt tekemään.

Miten väkivaltaista olotilaasi kyettäisiin lievittämään tällaisella nettifoorumilla?
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.05.2014 19:09

Mirri kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Minulla ei ole ollut mitään muuta syytä näihin typeriin avattariin, kuin väkivaltainen olotila, mitä olen yrittänyt tätä kautta purkaa. Väkivaltaista olotilaani ei varsinkaan tule kasvattaa, mitä esim. tris on pyrkinyt tekemään.

Miten väkivaltaista olotilaasi kyettäisiin lievittämään tällaisella nettifoorumilla?

Voi olla, että keinoja ei ole.
Pinja

ViestiKirjoittaja santra » 15.05.2014 16:54

Jos kirjoittaminen ja asian jakaminen helpottaa oloasi, käytä niitä keinoja.Ehkä täällä kumminkin on joku jolla olisi jotain vertaistuellista sanottavaa,,... mikali jaksat ottaa vastaan
santra

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet