mei

mei

ViestiKirjoittaja ensiapu » 14.05.2014 00:20

T
Viimeksi muokannut ensiapu päivämäärä 14.05.2014 20:09, muokattu yhteensä 1 kerran
ensiapu

Re: Voi vitun avattaret

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.05.2014 02:07

Eikö Pikku Myy olekin satukirjasta? :) Saako sullekin olla Pikku Myy kakkua, saisit suun makiaks.
Pinja

ViestiKirjoittaja ensiapu » 14.05.2014 05:37

N
Viimeksi muokannut ensiapu päivämäärä 14.05.2014 20:08, muokattu yhteensä 1 kerran
ensiapu

ViestiKirjoittaja Golden flower » 14.05.2014 08:27

ensiapu kirjoitti:Tämä on kuin lukisi lasten satukirjaa.

Auttaako sinua, jos otan pois?
Golden flower

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.05.2014 08:34

ensiapu kirjoitti:No naurettaa nyt yhdessä :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
ettei sulle tule paha mieli ja menet taas psykoosiin.
Kysytään kuitenkin Pertti Luukkoselta varmuuden vuoksi onko Pikku MYy satukirjasta.

Vastaa PP minulle, pliis muuten mie sanon sinulle että haista naisen sukupuolielin....
eli tässä tapauksessa haista naisen sukupuolielin, vastoin oppikirjoj,a on naisen tissi.

Minusta Pikku Myy on Muumi-satukirjoista.

Sinun tulisi olla santran kanssa sävyisä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja santra » 14.05.2014 17:57

Santran kanssa?
Mitä tarkoitat, sitäkö että minua pitäisi käsitellä silkkihanskoin , vai että minun pitäisi käsitellä häntä jotenkin erityistapauksena?Ja että minä olen se ainut vaikea tapaus?
Olen sanonut jo aiemmin ,että jos minua syyllistetään tai haukutaan täysin ilman syytä, en taatusti käännä toista poskea, en vaan ole semmoista nuoleskelevaa ihmistyyppiä.
santra

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.05.2014 18:01

Etkö ymmärrä lukemaasi?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja santra » 14.05.2014 23:10

Psykopatologia kirjoitti:Etkö ymmärrä lukemaasi?

en ,koska olen niin paljon alemmalla henkisellä tasolla sinuun verrattuna.
Astraaliminäni on kuitenkin viidennessä ulottuvuudessa:)
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 14.05.2014 23:19, muokattu yhteensä 1 kerran
santra

Re: mei

ViestiKirjoittaja santra » 14.05.2014 23:16

Ensiapu taitaa olla kade kun ei itse osaa avatarta luoda, minä ainakin olen omasta avattarestani hyvin ylpeä!Se on kunnianosoitus edesmennyttä ystävääni ja lenkki-ym kaveria kohtaan
Haluan jakaa sen niitten kanssa joilla on tai on ollut koira
santra

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.05.2014 23:35

Santra, onko sinun pakko joka käänteessä mollata ensiapua?! Olen tähän mennessä lukenut jo useita sellaisia kirjoituksia,
joissa sinä olet esittänyt yleistäviä toteamuksia tyyliin 'kukaan tuskin jää kaipaamaan'. Puhuisit vain omasta puolestasi!

Ensiapu taatusti osaisi avattaren tänne laittaa, mutta hän ei koe sitä tarpeelliseksi. En ole havainnut hänen tietokoneenkäyttötaidoissaan mitään puutteita (toisin kuin sinun, jolle tuntuu tuottavan vaikeuksia saada ainuttakaan jonkun toisen kirjoittamaa viestiä tai muuta tekstiä kopioitumaan tänne asianmukaisesti).
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja santra » 14.05.2014 23:45

Helmenkalastaja kirjoitti:Santra, onko sinun pakko joka käänteessä mollata ensiapua?! Olen tähän mennessä lukenut jo useita sellaisia kirjoituksia,
joissa sinä olet esittänyt yleistäviä toteamuksia tyyliin 'kukaan tuskin jää kaipaamaan'. Puhuisit vain omasta puolestas
Ensiapu taatusti osaisi avattaren tänne laittaa, mutta hän ei koe sitä tarpeelliseksi. En ole havainnut hänen tietokoneenkäyttötaidoissaan mitään puutteita (toisin kuin sinun, jolle tuntuu tuottavan vaikeuksia saada ainuttakaan jonkun toisen kirjoittamaa viestiä tai muuta tekstiä kopioitumaan tänne asianmukaisesti).

Ja sinähän luet asioita ja kirjoituksia mielesi mukaan näkemättä lainkaan mitä toinen osapuoli on kirjoittanut, tyypillisen lyhytnäköistä toimintaa. Ja sinulle en ole sanaakaan kirjoittanut mutta sinä olet valmiina mollaamaan,miksiköhän?
Jo ensimmäisen kirjoitukseni jälkeen joikuna silloin esiintyvä ensiapu alkoi syytellä ja heittää valeita siitä että olen muka joku multinikki, se vasta on kivaa ja asiallista kirjoittelua ja sinä olet häntä seurannut kuin hai laivaa.
santra

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.05.2014 23:51

Kyllä minä olen nähnyt, mitä toinen osapuoli on kirjoittanut, enkä pidä hänenkään käytöstään sinua kohtaan asiallisena.
Pidän kuitenkin hänen kohdallaan lieventävänä asianhaarana sitä, että hän on tosiaan uskonut sinun olevan eräs toinen (toivottavasti ei usko enää!). Oma aiempi, täältä jo poistettu kirjoitukseni, jossa pohdin sitä, keneksi ensiapu sinua uskoo, oli tarkoitettu hänelle, ei vihapuheeksi sinua kohtaan, niin kuin tulkitsit. Jos kirjoitusta ei olisi poistettu ja voisin sen tänne vielä kopioida, olisin kysynyt, mikä siinä oli mielestäsi vihapuhetta.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja santra » 15.05.2014 00:07

Helmenkalastaja OK. En minäkään halua riitaa mutten myöskään jatkuvia ilkeilyitä ja suoranaisia epätotuuksia. Ehkäpä me kaikki mahdumme täällä sovussa kirjoittamaan:)
santra

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet