tris kirjoitti:Eikä mulla sinänsä ole mitään absoluuttista työllistymistä vastaan. Vasta keskiviikkona allekirjoitin vapaaehtoisesti lomakkeen että työllistymiseni siirtyy työkkäriltä kunnille mikä tarkoittaa sitä että joku alkaa aktiivisesti auttamaan minua työllistymään. Saatan saada esim. kaupungilta palkkatukipaikan. Olen ihan avomielinen asialle mutta lattioita (tai portaita...) en ala siivoamaan. Tuskinpa sellaista ehdotetaankaan.
tris kirjoitti:Ai miten? Mitäs puoluetta itse yleensä äänestät?
Psykopatologia kirjoitti:tris kirjoitti:Ai miten? Mitäs puoluetta itse yleensä äänestät?
Perussuomalaisia tietysti.
Psykopatologia kirjoitti:On huomattava, että työttömien ja lievästi vammaisten suhteellisen korkea
sosiaalinen turva on suomalaisen hyvinvointivaltion tuotosta. Afrikassa
moiset lorvijat kuolisivat nälkään. Ei Suomessakaan 1950-luvulla pummit
juhlineet kaljan ja pitsojen kanssa.
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:tris kirjoitti:Ai miten? Mitäs puoluetta itse yleensä äänestät?
HYVÄ PP, olet täysin oikeilla linjoilla kanssani.
Psykopatologia kirjoitti:21.47tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Eihän nöyryyttävyys yms. saisi olla perusteena lorvailulle.
Miksei? Mikä saisi?
Silloin jättäytyy minun elätettäväksi.
Vamma.

tris kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:tris kirjoitti:Ai miten? Mitäs puoluetta itse yleensä äänestät?
HYVÄ PP, olet täysin oikeilla linjoilla kanssani.
Hän pilaili.
Psykopatologia kirjoitti:Tuollaiset harkitaan "kaasussa".
p-free kirjoitti:Mikähän ominaisuus tekee minusta työkyvyttömän mutta Trissestä ei???
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa