Mitä olet tänään tehnyt?

Mitä olet tänään tehnyt?

ViestiKirjoittaja Maaria » 07.05.2014 16:04

Kävelin 2 tunnin lenkin, joogasin, luin. Muistin, että äitienpäivä on kohta ja minulle tuli kiire viemään korttia postiin. Niin kiire oli, kun pyörällä menin, että kaunis koirakortti putosi taskusta, enkä huomannut. Sitten ystävällinen mies pakettiautossaan huusi minulle ikkunasta, että minulta putosi jotain vihreää. Hirveällä vauhdilla ajoin sitten takaisinpäin ja
löysin kortin.

Vaikeat asiathan tulee kohdata, niinpä soitin äidilleni ja puhuimme vähän aikaa. Olen myös ajatellut, että epäystävällisyys tai ilkeys tai mitä ikinä vain kohtaan, palaa aina jossain muodossa takaisin, ehkä jossain toisessa tilanteessa ja ne asiat täytyy vain käsitellä ja miettiä, niin sitten ne eivät vaivaa enää.

Olen myös sitä mieltä, että en käytä aikaani liikaa sellaiseen turhaan, että miettisin sitä, muiden ihmisten ajatuksia tai tunteita, vaan omani voin hallita käsitellä ja ymmärtää. Jooga on auttanut minua tässä ja olen todella tyytyväinen., että aloitin kyseisen lajin.

Täällä on paljon on ollut sanaharkkaa ja muuta, mutta se nyt on näiden nettipalstojen pimeämpi puoli , siihenkin voi sopeutua jos ei vastaa pahaan aina pahalla. Se nyt on selvää, ettei aina kemiat kohtaa, sekin on elämää.

En ota enempää kantaa näihin riitelyihin. Toin vain ajatukseni esille, eikä niistäkään ole pakko pitää.
Peace and Love, kullanmuruset.
Maaria

Re: Mitä olet tänään tehnyt?

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.05.2014 16:20

Jill kirjoitti:Kävelin 2 tunnin lenkin, joogasin, luin. Muistin, että äitienpäivä on kohta ja minulle tuli kiire viemään korttia postiin. Niin kiire oli, kun pyörällä menin, että kaunis koirakortti putosi taskusta, enkä huomannut. Sitten ystävällinen mies pakettiautossaan huusi minulle ikkunasta, että minulta putosi jotain vihreää. Hirveällä vauhdilla ajoin sitten takaisinpäin ja
löysin kortin.

Vaikeat asiathan tulee kohdata, niinpä soitin äidilleni ja puhuimme vähän aikaa. Olen myös ajatellut, että epäystävällisyys tai ilkeys tai mitä ikinä vain kohtaan, palaa aina jossain muodossa takaisin, ehkä jossain toisessa tilanteessa ja ne asiat täytyy vain käsitellä ja miettiä, niin sitten ne eivät vaivaa enää.

Olen myös sitä mieltä, että en käytä aikaani liikaa sellaiseen turhaan, että miettisin sitä, muiden ihmisten ajatuksia tai tunteita, vaan omani voin hallita käsitellä ja ymmärtää. Jooga on auttanut minua tässä ja olen todella tyytyväinen., että aloitin kyseisen lajin.

- -

Mukava kuulla, että sait kortin takaisin. Se lämmittää mieltä.

(Kävin ostamassa korvikset, kun olen heikkona niihin.)
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hermes » 07.05.2014 16:31

Minulta hukkui eilen LUOTTOKORTTI Helsingin keskustaan. Tänään päivällä huomasin, että korttia ei enää ole.
Hermes

ViestiKirjoittaja muumimamma » 07.05.2014 16:52

Rakentanut tulvavalleja hiekkasäkeistä ja suunnitellut matkaa.
muumimamma

ViestiKirjoittaja tris » 07.05.2014 23:26

Kävin kuntainfossa ja pankissa. Sitten aloitin seitsemää kirjaa joista yksikään ei vetänyt mukaansa, kuuntelin youtubea ja tein erittäin hyviä kuorrutettuja kesäkurpitsoja. Pakastin kasvissosekeiton jota oli litra jäljellä ja tuli jo korvista ulos... ai niin, hyvä kun tuli puheeksi niin pitää vielä keittää pavut.

Pesin myös käsipyykkinä alkkareita sillä eilen sammuin pyykkituvan jälkipuoliskoksi ja siksi pikkupyykki jäi pesemättä.

Ja kävin n. 9 keskustelua Facebookin chatissa koskien ruotsinristeilyä, rajatilaisuutta, serkkuni tulevaa kotikirppistä, sokkotreffejä jotka kaverini haluaa järjestää minulle Kemissä asuvan miehen kanssa, lapsuudenkaverini ja minun äitien kohtaamista kadulla Lappeenrannassa sekä stadikalle uimaan menemistä.

Tämä päivä on ollut niin syvältä kyllä. Vitutti herätä aikaisin mutta jos en olisi mennyt olisin menettänyt työttömyysturvani.
tris

ViestiKirjoittaja santra » 08.05.2014 16:02

>Että mitäkö?
En aikusen oikeasti yhtään mitään.Syy: se että koko yö meni valvoessa ja aamu yleisessä vittuuntumisessa! Ei siis päivistä parhaita. Vettäkin sataa ja tuulee, sää näyttää iha syksyltä.
Olen väsynyt, pahalla ruulella ja yleisen vitutuksen vallassa :twisted: Lisäksi särkee vasenta kättä ja oikeaa jalkaa...
santra

ViestiKirjoittaja Maaria » 08.05.2014 19:49

Se on selvä, jos ihminen on hyvin väsynyt, kuten valvottuuan koko yön, ei voi olla hyvällä tuulella, koska jo väsymys tekee sen, että olo on kurja. + jos on sitten vielä jotain muuta, mikä harmittaa kovasti mieltä.
Vointeja sinulle santra ja koita jaksaa.
Maaria

ViestiKirjoittaja tris » 09.05.2014 01:16

Tänään olin itäkeskuksessa vesijumpassa ja juoksussa ystävän kanssa. Sieltä mentiin Stoaan kahville ja kirjastoon. Sieltä vieä alkoon ja ruokakauppaan. Kotona söin nälkään pökertymäisilläni karkkipussin, popcornia ja porkkanapiirakoita ja luin Salingerin yhdeksää kertomusta. Sitten nukahdinkin kai viideksi tunniksi ja nyt valvon...
tris

ViestiKirjoittaja tris » 09.05.2014 16:57

Nukuin klo 16 asti. :(
tris

ViestiKirjoittaja Maaria » 09.05.2014 17:29

Perinteinen 2 tunnin ulkoilu. Ruotsin lukua muutama tunti. Tein risottoa, josta tuli maukasta.
Perinteinen jooga ja venyttely, musiikin kanssa lattialla. Kissa innostuu myös, kun näkee, että otan joogamaton esille, se nimittäin tykkää raapia sitä.
Maaria

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet