MITÄ JOS ...

MITÄ JOS ...

ViestiKirjoittaja santra » 07.05.2014 18:19

Mitä antaisit jos voisit antaa jollekkin huono-osaiselle jotain, vaikka se olisi itseltäsi pois?
Jos voisit antaa jotain sellaiselle jolla ei ole mitään tässä maailmassa, mitä antaisit.
Minä antaisin turvaa ja lämpöä ja läheisyyttä mikä turhan monelta puuttuu. Lisäksi antaisin riittävän toimeentulon niille joilla ei ole mitään, kodin ja ruuan ja kaiken sen mikä meille on itsestäänselvyys
santra

Re: MITÄ JOS ...

ViestiKirjoittaja santra » 07.05.2014 18:22

Itselleni toivoisin mielenterveyttä ja pitkämielisyyttä, etten olisi niin hanakasti osallistumassa kaikenmaailman mitättömiin provoiluihin.Toivoisin myös voimaa auttaa niitä joilla ei asiat ole näin hyvin kuin minulla.
santra

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.05.2014 18:27

En jos. Annan silloin tällöin Unicefin lastenrahastolle erilaisiin tarkoituksiin, koulutarvikkeisiin, koulukirjoihin, malarialääkkeitä, tuhkarokkorokotuksia, mitä milloinkin erilaisiin projekteihin. Minusta on hyvä niin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja tris » 07.05.2014 22:57

Paljon olisit valmis toimeentulostasi laskemaan? Eipä ole minulla mitään annettavaa. Kirjoja voisin antaa jos jossain olisi kipeästi niitä kaipaavia (suomenkielentaitoisia) lapsia tai voisihan niitä käyttää jossain Afrikassa tulen sytyttämiseen. No joo, pari neliötä asunnosta ehkä.
tris

ViestiKirjoittaja Rane » 07.05.2014 23:05

Jos minulla olisi nyt terapeutti, niin voisin antaa hänet pois.
Rane

ViestiKirjoittaja tris » 07.05.2014 23:07

Minä voisin antaa edelliset.
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.05.2014 23:21

santra kirjoitti:Mitä antaisit jos voisit antaa jollekkin huono-osaiselle jotain, vaikka se olisi itseltäsi pois?
Jos voisit antaa jotain sellaiselle jolla ei ole mitään tässä maailmassa, mitä antaisit.
Minä antaisin turvaa ja lämpöä ja läheisyyttä mikä turhan monelta puuttuu. Lisäksi antaisin riittävän toimeentulon niille joilla ei ole mitään, kodin ja ruuan ja kaiken sen mikä meille on itsestäänselvyys

Suomessa on huono-osaisia pilvin pimein, joten voimisesta heidän auttamisensa tuskin on kiinni. Oikein hyvin voidaan antaa omasta ja tyytyä itse vähempään - jos halutaan.
Upeaa ajatella millainen laupeuden enkeli sinä olet huono-osaisten ihmisten keskuudessa antaessasi riippumatta siitä, että antamisesi on sinulta pois.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 08.05.2014 00:05

Tosiaan rahan lahjoittaminen nyt on aika helppoakin spekuloinnin sijasta.
tris

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet