Mistä teillä on huono omatunto? Ei tarvitse kaivaa vaatekaapin synkimpiä luurankoja vaan pikemminkin joku hassu mitätön asia jonka ei luulisi jäävän mieleen.
Minulla pyörii päässä kuinka vuonna 2001 (/2002?) sanoin jotain tyhmää suuttuneena Amerikkalaisessa Delphi Undesirables-ryhmässä kun sellainen pomottava naisjengi kiusasi moderaattoriasemassa minua (ja ylipäänsä kaikkia). No, oikeastaan voin sanoakin mikä juttu se on - ei kai tämä nyt enää mainettani pääse viemään

- hänellä oli avatar-kuvana kuva tyttärestään joka oli n. 10-11 vuotias ihan tavallisen näköinen tyttö. Sanoin että hänen lapsensa on ruma. Se oli ala-arvoista eikä pitänyt edes paikkaansa. En käsitä miksi se vaivaa minua näin tai sitten se aktivoitui tästä kuvakeskustelusta. Koin tilanteessakin että toimin suht ala-arvoisesti mutta se nyt oli ainoita käsillä olevia asioita loukata häntä. Tosi voimakkaana jäänyt mieleen tuon pikkutytön kuva jolla oli punaiset kiharat hiukset että oikeasti harmittaa vielä lähes 15 vuotta myöhemminkin...