Vaihdoin lookia

Re: Vaihdoin lookia

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.05.2014 20:24

muumimamma kirjoitti:
Hilppa kirjoitti: Olen käsittänyt aiheen vertaistuki erilailla kuin sinä.

Kas, Mirrikin käsittää asioita eri tavalla kuin Hilppa.

Se ei mitenkään liity niihin väärinymmärryksiä, mitä sinun ja minun välillä tapahtuu. Mirrin kohdalla kyse on enemmän siitä läheisyyden asteesta vertaistuessa. Luulen, että meillä on eri näkemys aiheesta, mutta voin olla väärässäkin. Sinä kyllä tiedät mitä tarkoitan väärinymmärryksillä sinun Muumimamma ja minun välillä. Se on kokonaan toinen juttu.
Hilppa

ViestiKirjoittaja muumimamma » 07.05.2014 20:27

Niin ymmärrän, sinä et hyväksy mitään mitä minä sanon, teet jokaisesta sanastani ison asian ja sitten väität etten minä ymmärrä. Yleensä vielä törkeesti puhut, että minä ymmärrän eri tavalla kaikki asiat kuin muut täällä.
Viimeksi muokannut muumimamma päivämäärä 07.05.2014 20:33, muokattu yhteensä 1 kerran
muumimamma

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.05.2014 20:29

Hilppa kirjoitti:Vastauksesi oli luonteeltaan sellainen, että en kykene vastaanottamaan sitä sinulta. Olen käsittänyt aiheen vertaistuki erilailla kuin sinä.

Mitä vertaistuki sinun käsityksesi mukaan on?
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.05.2014 20:36

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Vastauksesi oli luonteeltaan sellainen, että en kykene vastaanottamaan sitä sinulta. Olen käsittänyt aiheen vertaistuki erilailla kuin sinä.

Yritän sitä selvittää. Tämän ketjunkin perusteella ei näytä siltä, että tehtävä ei ole helppo.

Pitääkö sinulle antaa suora vastaus, kuten koulunpenkillä kuulustelussa? Olen mielestäni jonkin verran sitä kuvannut, mutta ilmeisesti vastaukseni eivät ole sinua miellyttäneet.

Korjaus 20.37: ei ole.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.05.2014 20:43

muumimamma kirjoitti:Niin ymmärrän, sinä et hyväksy mitään mitä minä sanon, teet jokaisesta sanastani ison asian ja sitten väität etten minä ymmärrä. Yleensä vielä törkeesti puhut, että minä ymmärrän eri tavalla kaikki asiat kuin muut täällä.

Sinä teet paljon muutakin kuin mitä kuvasit. Kirjoitit ilkeän viestin pikaistuksissasi ensin, sitten muutit sen viestin edelläolevan kaltaiseksi viestiksi.

Korjattu n t:ksi.
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 07.05.2014 21:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.05.2014 20:47

Hilppa kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Yritän sitä selvittää. Tämän ketjunkin perusteella ei näytä siltä, että tehtävä ei ole helppo.

Pitääkö sinulle antaa suora vastaus, kuten koulunpenkillä kuulustelussa? Olen mielestäni jonkin verran sitä kuvannut, mutta ilmeisesti vastaukseni eivät ole sinua miellyttäneet.

Hilppa, en toistaiseksi ole ymmärtänyt millaista vertaistukea odotat. Tällä asialla ei ole miellyttämisen kanssa mitään tekemistä; kysymys on oikeasti siitä, etten vielä ole ymmärtänyt mitä odotat toisilta kirjoittajilta itsellesi vertaistueksi.

Käsitän ainoastaan sen, että odotat saavasi tämän foorumin kirjoittajilta vertaistukea.
Mirri

ViestiKirjoittaja muumimamma » 07.05.2014 20:48

Siis minä kirjoitin, että pistän sinut vihamieheksi, en mitään ilkeää.
muumimamma

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.05.2014 20:53

muumimamma kirjoitti:Siis minä kirjoitin, että pistän sinut vihamieheksi, en mitään ilkeää.

Kyllä se on vihamielisyyden ele. Enkä kykene vapautuneesti ja avoimesti keskustelemaan vertaistuellisuudesta ja mitä itse odotan ja millaisille asioille haluaisin vertaistukea sellaisessa ketjussa, jossa noinkin suoraa vihamielisyyttä esiintyy.
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 07.05.2014 20:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilppa

ViestiKirjoittaja Rane » 07.05.2014 20:56

Ehkä sinä toivot enemmän oikeita ystäviä, Hilppa.
Rane

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.05.2014 20:58

Hilppa kirjoitti:
Rane kirjoitti:Voihan se tietysti olla, että Hilppa ei pidä minua vertaisenaan eikä siksi huoli tukeani.

Nyt sitten pitäisi valottaa sitä, mitä vertaisilla tarkoitetaan. Minusta se tarkoittaa sitä, että on samansuuntaisia intressejä, kokemuksia tai vaikeuksia, jotta syntyy jokin ahaa-elämys tai vastaava, että noinhan se menee ja että ei täällä olla yksin.

Olen samaa mieltä, ymmärrän vertaistuen hyvin paljon samalla tavoin kuin tuossa kuvaat.
Mirri

ViestiKirjoittaja muumimamma » 07.05.2014 20:59

Hilppa kirjoitti:
muumimamma kirjoitti:Siis minä kirjoitin, että pistän sinut vihamieheksi, en mitään ilkeää.

Kyllä se on vihamielisyyden ele. Enkä kykene vapautuneesti ja avoimesti keskustelemaan vertaistuellisuudesta ja mitä itse odotan ja millaisille asioille haluaisin vertaistukea sellaisessa ketjussa, jossa noinkin suoraa vihamielisyyttä esiintyy.

Niin, minä sen äkkipikaisuuksina laitoin ja kohta poistin, kun huomasin tyhmyyteni.
Kuten näet et ole vihamieheni, koska näen lukea viestisi.

Nyt poistun tästä ketjusta, koska olen väärässä paikassa.
muumimamma

ViestiKirjoittaja tris » 07.05.2014 21:40

Onpa teillä ollut helppoa olla kokonainen päivä ilman minua - paheksun :(
tris

ViestiKirjoittaja tris » 07.05.2014 22:00

Hilppa kirjoitti:Vaihdoin hiuslookiani muutaman kerran viime vuonna ja viimeksi otin vaaleampia raitoja. Kohta leikkautan lyhyemmäksi. Se pukee. Vai mitä?

Syön myös Beko Longia. En käytä hammasproteesia, en papaiinihammastahnaa enkä kuolaa. Teoksessa Hemmilä J. Lentävä lähtö — Kuntojuoksijan käsikirja suositellaan kuntojuoksijalle muutaman lisäravinteen käyttöä, sillä elimistöön kohdistuvan voimakkaan rasitustilan vuoksi vitamiinien ja tiettyjen kivennäis- ja hivenaineiden puutostiloja saattaa esiintyä.

Haluatteko lukea vielä jotakin muuta?

Tai vaikka ette haluaisikaan, saatan jatkaa ketjua.

Copycat!

Voisit totta puhuen vaihtaa avataresi nimittäin olen tosi pitkästynyt siihen ja luulen että jokin värillinen ja tuore voisi pukea sinua ja jopa auttaa näissä vuorovaikutusongelmissa. (En vittuile vaan oikeasti).
tris

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.05.2014 22:12

tris kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Vaihdoin hiuslookiani muutaman kerran viime vuonna ja viimeksi otin vaaleampia raitoja. Kohta leikkautan lyhyemmäksi. Se pukee. Vai mitä?

Syön myös Beko Longia. En käytä hammasproteesia, en papaiinihammastahnaa enkä kuolaa. Teoksessa Hemmilä J. Lentävä lähtö — Kuntojuoksijan käsikirja suositellaan kuntojuoksijalle muutaman lisäravinteen käyttöä, sillä elimistöön kohdistuvan voimakkaan rasitustilan vuoksi vitamiinien ja tiettyjen kivennäis- ja hivenaineiden puutostiloja saattaa esiintyä.

Haluatteko lukea vielä jotakin muuta?

Tai vaikka ette haluaisikaan, saatan jatkaa ketjua.

Copycat!

Voisit totta puhuen vaihtaa avataresi nimittäin olen tosi pitkästynyt siihen ja luulen että jokin värillinen ja tuore voisi pukea sinua ja jopa auttaa näissä vuorovaikutusongelmissa. (En vittuile vaan oikeasti).

Sarjamurhaaja? :D :D

Yksikään värikuva ei ole kyllin hyvä minulle. Enkä aio ostaa uusia luisteluhameita, jotka olisivat värikkäitä. Lenkkiasua vähän väritin, kun HCR on tulossa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja tris » 07.05.2014 22:18

No mutta sehän voisi olla jokin luontokuva (kukkia, lintuja jne) kun olet luontoihmisiä.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 08.05.2014 19:01

PP:llä on uusi look! Kevätmuotia nyt esille kaikilta postaajilta!
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.05.2014 19:16

Niinpäs näkyy olevan, tyylikäs kuin mikä!

Minusta keltaiseni mustalla tehosteella on hieno kaikkina vuodenaikoina.
Mirri

ViestiKirjoittaja Maaria » 08.05.2014 21:39

Tyylikäs on.
Maaria

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.05.2014 23:31

KuvaKuva
Kuin kaksi marjaa
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 09.05.2014 00:07

Mirri kirjoitti:Niinpäs näkyy olevan, tyylikäs kuin mikä!

Minusta keltaiseni mustalla tehosteella on hieno kaikkina vuodenaikoina.

Entä tämä?
Kuva
tris

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet