Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Minulla menee kohtalaisen hyvin. Ja toivoisin, että niin olisi jatkossakin. Lisäksi toivon, että minulla menisi vieläkin paremmin, minkä vuoksi odotan teiltä vertaistukea. Olen saanut sellaisen yleiskäsityksen palstaa lukiessani, että monella tänne kirjoittavalla on samoin.
Odotat vertaistukea, joten voisitko kertoa tarkemmin ja täsmentää? Olen pelkkänä korvana, tai tässä tilanteessa silmänä ja hiljennyn lukemaan mitä sinulla on sydämelläsi. Kunhan vain kerrot.
En ymmärrä kommenttiasi. Onko se jotain piruilua tai uteliaisuutta?
Hilppa, kirjoitit näin:
Lisäksi toivon, että minulla menisi vieläkin paremmin, minkä vuoksi odotan teiltä vertaistukea.
En ymmärrä miten voidaan antaa vertaistukea (vastata odotuksiin), jos sen tarvitsija ei kerro odotuksistaan ja vertaistuen tarpeestaan tuon enempää eikä tarkemmin. Mielestäni ennemminkin voitaisiin kysyä, että piruiletko sinä tämän ketjun aloituksella ja sanoessasi
odottavasi itsellesi vertaistukea.
Toisessa ketjussa kysyin sinulta, että mitä vertaistuki sinun käsityksesi mukaan on. Onko tämän ketjun tarkoituksena olla jonkinlainen vastaus kysymykseeni?