Vaihdoin avatareni

Re: Vaihdoin avatareni

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.05.2014 18:24

Kysymyksen voisi asettaa toisin päin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 06.05.2014 18:40

Minä en mielestäni manipuloi (vaikka sinä olet ollut eri mieltä ja olen jäänyt miettimään)

Sinä olet myöntänyt ihmisten kanssa toimeentulo manipulatiivisinkin tekniikoin,

Mutta tohtori, jos tohtori väittää ettei lohikäärmekuva osunut koska sosiaalinen asemani ei ollut riittänyt niin emmekö voi tässäkin luottaa samaan - tohtorilla on ihan oikea lisurikin kirjoitettuna. Tohtori siis nielee ujoutensa ja ryhtyy toimiin... Jos jonkun onnistuminen on jäänyt epäselväsksi niin soitetaan opintotoimistoon!
tris

ViestiKirjoittaja SADE » 06.05.2014 18:51

tris, miksi välität siitä mitä muut ajattelevat avatarestasi? Mitä väliä sillä on? Pääasia, että itse pidät siitä ja olet suht. sinut kuvasi kanssa, vai mitä?
Jos nyt kuitenkin haluat tietää, niin mielestäni nykyinen kuvasi on ikävä. Hanki joku iloinen, värikäs, tasapainoinen kuva. Se sopisi varmasti hyvin sinulle!
Viimeksi muokannut SADE päivämäärä 06.05.2014 18:56, muokattu yhteensä 1 kerran
SADE

ViestiKirjoittaja muumimamma » 06.05.2014 18:52

Voi perseen suti, että olen täynnä sun avatar- paskaa.
muumimamma

ViestiKirjoittaja santra » 06.05.2014 19:13

tris kirjoitti:Minä en mielestäni manipuloi (vaikka sinä olet ollut eri mieltä ja olen jäänyt miettimään)

Mutta tohtori, jos tohtori väittää ettei lohikäärmekuva osunut koska sosiaalinen asemani ei ollut riittänyt niin emmekö voi tässäkin luottaa samaan - tohtorilla on ihan oikea lisurikin kirjoitettuna. Tohtori siis nielee ujoutensa ja ryhtyy toimiin... Jos jonkun onnistuminen on jäänyt epäselväsksi niin soitetaan opintotoimistoon!

Minulle ainakin herää kysymys miksi trisse ja trissen avatar ja sen vaihtelut ovat yli kaiken muun , se menee yli minun ymmärrykseni,
santra

ViestiKirjoittaja tris » 06.05.2014 21:05

santra kirjoitti:
tris kirjoitti:Minä en mielestäni manipuloi (vaikka sinä olet ollut eri mieltä ja olen jäänyt miettimään)

Minulle ainakin herää kysymys miksi trisse ja trissen avatar ja sen vaihtelut ovat yli kaiken muun , se menee yli minun ymmärrykseni,

Ylitä ne aina kun mielesi tekee. Nää nyt tuli tänne kun ei kotivoimin saatu kuntoon!
tris

ViestiKirjoittaja tris » 06.05.2014 21:13

tris kirjoitti:Törkeintä on että minua on kehotettu ottamaan "voimakkaampia" avataria eikä aina jotain animehahmoja tai teinin oloisia mutta sitten jos otan minua verrataan pikkulapseen joka luulee itsestään suuria.

Ehkä PP tosissaan pelästyi että jospa kärsin suuruudenhulluudesta?! Pelko pois - näen itseni ihan selkeästi sellaisena luuserina kuin olen eikä se lohikäärme olisi minulle pahaa tehnyt mutta näin ammattihenkilöiden konsultoimisen jälkeen palataan näihin surullisiin, alistuneisiin keskenkasvuisiin teineihin...

JA TÄMÄN JÄLKEEN EI SIT MITÄÄN MUSSUTUSTA MUN AVATARTEN LIIASTA KEHITTYMÄTTÖMYYDESTÄ; VETOAVUUDESTA, TEINIMÄISYYDESTÄ TMS!
tris

ViestiKirjoittaja tris » 06.05.2014 21:16

Psykopatologia kirjoitti:Sinä olet häirinnyt yksityiselämääni aivan mielettömästi.

JOS ON JOTAIN SANOTTAVAA NIIN PUHUTAAN PERKELE LOPPUUN

PÄÄDYIT LOUKKAAMAAN MINUA AVATAR_KESKUSTELUSSA KOSKA YKSITYISELÄMÄSI OLI HÄIRIINTYNYT VUOKSENI?

Ei sun jutuistasi ota mitaan tolkkua...
tris

ViestiKirjoittaja Hilppa » 06.05.2014 21:22

tris kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Sinä olet häirinnyt yksityiselämääni aivan mielettömästi.

PÄÄDYIT LOUKKAAMAAN MINUA AVATAR_KESKUSTELUSSA KOSKA YKSITYISELÄMÄSI OLI HÄIRIINTYNYT VUOKSENI?

Olisikohan niin, että yksikään Avatar tässä maailmassa ei ole riittävän hyvä sinulle?
Hilppa

ViestiKirjoittaja tris » 06.05.2014 21:23

SADE kirjoitti:tris, miksi välität siitä mitä muut ajattelevat avatarestasi? Mitä väliä sillä on? Pääasia, että itse pidät siitä ja olet suht. sinut kuvasi kanssa, vai mitä?
Jos nyt kuitenkin haluat tietää, niin mielestäni nykyinen kuvasi on ikävä. Hanki joku iloinen, värikäs, tasapainoinen kuva. Se sopisi varmasti hyvin sinulle!

Koska mulla ei oo terve itsetunto. Enkä hanki ikinä mitään iloista ja tasapainoista kuvaa.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 06.05.2014 21:24

Hilppa kirjoitti:
tris kirjoitti:

Olisikohan niin, että yksikään Avatar tässä maailmassa ei ole riittävän hyvä sinulle?

On niistä iso osa jos niitä ei kohtuuttomasti loukata.
tris

ViestiKirjoittaja Hilppa » 06.05.2014 21:26

tris kirjoitti:- -

On niistä iso osa jos niitä ei kohtuuttomasti loukata.

Tässä on vain sellainen pikku ongelma, kun sinä aina kyselet niitä mielipiteitä. Ja mielipide on mielipide. Ei mitään sen kummallisempaa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja tris » 06.05.2014 21:29

Joo, mutta joskus mielipiteet - jopa pyydetyt - satuttavat.

Täytyy varmaan ens avatarvaihdossa haistattaa niillä paska ja sanoa että henki lähtee siltä joka uskaltaa sanallaankin mun vitun avatarta kommentoida!
tris

ViestiKirjoittaja Hilppa » 06.05.2014 21:37

tris kirjoitti:Joo, mutta joskus mielipiteet - jopa pyydetyt - satuttavat.

Täytyy varmaan ens avatarvaihdossa haistattaa niillä paska ja sanoa että henki lähtee siltä joka uskaltaa sanallaankin mun vitun avatarta kommentoida!

Eli entuudestaan hyvää oloasi pitää parantaa ja ylläpitää kehumalla Avatartasi eli sinua kauniiksi, ihanaksi ja älykkääksi, jotta et räjähtäisi palasiksi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.05.2014 21:50

tris kirjoitti:Onko se yksityiselämäsi huippuhetki kun pääset katsomaan jonkun 40-luvulla filmatun aivottoman coy boy flikan jonka kaikki näyttelijätkin ovat jo ehtineet kuolla..?

Mm. tässä on ilkeä viesti, joita lupasin 5.5.2014 ruveta merkkaamaan. Minusta tämmöisiä voi kyllä kirjoittaa,
koska siinä ei puututa ammatinharjoittamiseeni ja koska se on häpeäksi kirjoittajalle, ei minulle.

Muista ihmisistä ei tuonkaltaista saa kirjoittaa - seurauksena on rangaistus.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 06.05.2014 21:57

Merkkaa omat ilkeät postauksesi myös! Ainakin tuo "lisäys" jossa selvensit kuinka naurettavaa se on jos poika leikkii isänsä armeijavehkeillä.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 06.05.2014 22:01

Luuletko että löydät viestin ominesi vai tarvitsetko linkin?
tris

ViestiKirjoittaja SADE » 06.05.2014 22:08

Miksi tris otat niin kauheasti pulttia kaikesta?
Miksi et jätä tätä keskustelupalstaa, koska vaikuttaa siltä, että riitelet täällä jatkuvasti tai olet muuten tyytymätön tilanteseesi? Mitä saat itsellesi täältä?
Onko elämäsi pelkkien nettituttavuuksien varassa? Tämän viestini tarkoitus ei ole loukata, ihmettelen vaan, että miksi roikut täällä vuosi toisen jälkeen vaikka enimmäkseen vaikutat olevan tyytymätön yhteen ja toiseen asiaan.
Mitä tulee avatareen, niin ota mikä kuva tahansa äläkä kysele muiden mielipiteitä. Ihan turhaa.
SADE

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.05.2014 22:12

tris kirjoitti:

Minä en voi asemani vuoksi puhua perkele loppuun.

Mutta sinä voisit esimerkiksi tuomalla esiin, kuinka olet häirinnyt minua.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 06.05.2014 22:15

Olen soitellut sinulle joskus mutta enpä kovin usein eikä puhelut ole venahtaneet kovin pitkiksi.
tris

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet