PP

PP

ViestiKirjoittaja tris » 04.05.2014 19:34

Silloin kun käytin animesignatureja tai tyttöä joka istui maassa tennarit jalassa halaten jalkojaan (jonka muistaakseni Kyllästynyt nimesi "sammuneeksi teiniksi") sun mielestä mun signaturet oli infantiileja eikä ikää vastaavia. Nyt kun otin lohikäärmeen niin olit päinvastaista mieltä että signature on liian voimakas ja vaikutusvaltainen minulle.

Mua ihan vilpittömästi kiinnostaisi kuulla että jos signatureni on esittävä (eikä abstrakti) niin mitä se sinun mielestäsi voisi esittää että olisi ikätasoa, psykopatologiaa ja sosioekonomista asemaa sopivasti kuvaava?!
tris

Re: PP

ViestiKirjoittaja muumimamma » 04.05.2014 19:37

Perkele että mua alkaa jo vituttaan.
muumimamma

ViestiKirjoittaja tris » 04.05.2014 19:43

mä voin uskoa. mulla on pienet yksityisbileet täällä tänä iltana että kannattaa kenties kierrellä muilla sivustoilla eikä olla täällä. googleta ens alkuun vaikka kaikki masennuslääkkeet
tris

ViestiKirjoittaja muumimamma » 04.05.2014 19:46

Eli foorumi on suljettu, kun herään kello 4.
muumimamma

ViestiKirjoittaja Kahvi » 04.05.2014 19:47

Sulla Trisse mitään signaturea ole.
Kahvi

ViestiKirjoittaja tris » 04.05.2014 19:55

muumimamma kirjoitti:Eli foorumi on suljettu, kun herään kello 4.

Kaipaatko ennen töihin lähtöä asiantuntevaa vertaistukeamme? :(
tris

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.05.2014 20:33

tris kirjoitti:Silloin kun käytin animesignatureja tai tyttöä joka istui maassa tennarit jalassa halaten jalkojaan (jonka muistaakseni Kyllästynyt nimesi "sammuneeksi teiniksi") sun mielestä mun signaturet oli infantiileja eikä ikää vastaavia. Nyt kun otin lohikäärmeen niin olit päinvastaista mieltä että signature on liian voimakas ja vaikutusvaltainen minulle.

Mua ihan vilpittömästi kiinnostaisi kuulla että jos signatureni on esittävä (eikä abstrakti) niin mitä se sinun mielestäsi voisi esittää että olisi ikätasoa, psykopatologiaa ja sosioekonomista asemaa sopivasti kuvaava?!

En pysty täsmentämään.

Jos esittävä figuuri ei ole "osuva", silloin (mielestäni) abtrakti on parempi.
Jonkinlainen huumori - kernaammin kuin "dramaattisuus" - voisi olla eduksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 04.05.2014 20:56

Näytä esimerkkiä.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 04.05.2014 21:23

Yksi palstan suurista humoristeista...

Kuva
tris

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet