Mitä tykkäätte mun avataresta?

Re: Mitä tykkäätte mun avataresta?

ViestiKirjoittaja Hermes » 03.05.2014 20:49

Psykopatologia kirjoitti:Lohikäärme on henkisesti kypsän ja sosiaalisesti vaikutusvaltaisen henkilön avatar.

Tuo kuulostaa minusta enemmän Leijonan kuvaukselta. Lohikäärme kytkeytyy enemmän salaperäiseen Skorpioniin, joka on vesi-merkki.
Hermes

ViestiKirjoittaja tris » 03.05.2014 20:49

Psykopatologia kirjoitti:
santra kirjoitti:edellinen oli parempi

Oli.

Sä et tykkää mistään mun avataresta! Kiusaaja :(
tris

ViestiKirjoittaja tris » 03.05.2014 20:51

Hermes kirjoitti:Miksi sillä lohikäärmeellä ei ole oikeaa etujalkaa?

Se on piilossa vartalon takana. Ehkäpä sitä kutittaa kyljestä ja se rapsuttaa kylkeään.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 03.05.2014 20:52

Hermes kirjoitti:Ja miksi se on lohi-käärme, ikään kuin se olisi yhdistelmä kalasta ja käärmeestä, vaikka oikeasti se on yhdistelmä käärmeestä ja linnusta! (Joo joo, louhikäärme ja niin ed)

Lohikäärme Puff - Brita Koivunen ja Four Cats, 1964

https://www.youtube.com/watch?v=hKz9X8VMZ84 (3:24)

Harmi - mä olin laittamassa linkin samaan kappaleeseen.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 03.05.2014 20:53

Psykopatologia kirjoitti:Lohikäärme on henkisesti kypsän ja sosiaalisesti vaikutusvaltaisen henkilön avatar.

Tuskin. Ei sellainen henkilö tarvitse lohikäärmettä avatarekseen.
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 03.05.2014 20:58

Pöh. Lohikäärmeen lähes julkea aggressivisuus/vaarallisuus ei sovi tuollaiselle henkilölle.
Kahvi

ViestiKirjoittaja tris » 03.05.2014 21:23

Ei sovi ja se toisi hänelle dominoivia piirteitä joiden vuoksi hän ei olisi sosiaalisesti kypsä -> argumentum absurdum
tris

ViestiKirjoittaja tris » 03.05.2014 22:01

Ja tuon ei varmaan ollut mitenkään tarkoitus vihjata että olen henkisesti epäkypsä ja sosiaalisesti vaikutusvallaton? Olen kuitenkin foorumin aktiivisimpia ja myös älykkäimpiä kirjoittajia eikä aina jaksaisi lukea joutavanpäiväistä vittuilua...
tris

ViestiKirjoittaja muumimamma » 04.05.2014 07:08

Ruma tuo sun avataresi kyllä on enkä ymmärrä miksi pidät itseäsi foorumin älykkäimpinä.
Vähän kuin lapsi kopioisi voileipäpaperin läpi kuvan ja sanoisi enkö ole viisas, kun osasin kopioida kuvan.
muumimamma

ViestiKirjoittaja tris » 04.05.2014 09:19

No olet sinäkin foorumin älykkäimpiä. En ole ainut. Joo, jos tietyltä kulmalta avatarta haluaa katsoa niin näyttää se rumaltakin. Kuvaa voi katsoa usealla tavalla.
tris

ViestiKirjoittaja muumimamma » 04.05.2014 09:54

No minäpä en tuollaisella älykkyys-diagnoosilla tee paskaakaan.
muumimamma

ViestiKirjoittaja Hilppa » 04.05.2014 10:50

Kiinalaisen horoskoopin lohikäärmeen vuonna on parhaat bailut.

Lohikäärmeen merkkiin liitetään voima ja eksotiikka. Lohikäärme on hyvin eroottinen olento ja voimakas libido ohjaa hänen rakkauselämäänsä.

Lohikäärme on elinvoimainen, mystinen, taiteellinen ja harvinaisen onnekas. Merkin ylivoimainen luonne voi tehdä hänestä vaikeasti lähestyttävän. Tämä kostautuu ihmissuhteissa. Lohikäärme auttaa mielellään muita, mutta ei halua itse ottaa apua vastaan. Vaikka Lohikäärme on puoleensavetävä, hän nauttii yksinäisyydestä ja erakoituu helposti. Lohikäärme mukautuu monenlaisiin tilanteisiin helposti, mutta ainoastaan hyötyäkseen niistä. Hän seuraa aina vaistoaan, ei järkeään. Tästä syystä Lohikäärmeen elämää hallitsee ajoittainen sekasorto.

Temperamenttinen Lohikäärme näyttää tunteensa voimakkaasti eikä siedä toisilta määräilyä. Lohikäärme haluaa olla täydellisen vapaa. Hän ahdistuu rakenteista, jotka pyrkivät rajoittamaan hänen elämäänsä. Lohikäärme on perfektionisti ja vaatii siksi itseltään ja muilta paljon. Häntä voi luonnehtia jopa suuruudenhulluksi. Hän kertoo saavutuksistaan suureen ääneen ja innostuu asioista täysillä. Vaikka Lohikäärmeen intuitio ohjaa häntä usein oikeaan suuntaan, hän tulkitsee ihmisiä ja tilanteita usein hätiköidysti. Hyväonnisena hän selviää hankalistakin tilanteista voittajana. Kun Lohikäärme lähtee tavoittelemaan unelmiaan, ei mikään estä häntä saavuttamasta niitä ja ylikin.

Uskokoon, ken tahtoo.

Sivustolta Plaza Ellit:
http://ellit.fi/horoskoopit/kiinalainen ... lohikaarme

Olen kiinalaisen horoskoopin mukaan lohikäärmeen vuonna syntynyt.

Trisin avatar muistuttaa liskolintua, mutta voisi olla sen fantasiamuunnos, liskoperhonen.

Liskolinnun kuvalinkki:
https://peda.net/oppimateriaalit/e-oppi ... biologia/näyteluvut/Symbioosi1/eliomaailman-luokittelu/kl/loeeyponv

Parasta on, että itse pitää Avatarestaan, ja että se ei olisi liian silmille hyppäävän huomiotaherättävä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.05.2014 14:15

Vrt.
Pikku poika voi vyöttäytyä isänsä sapeliin ja olla ikään kuin isä.
Mutta vaikutelma on todennäköisesti koominen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 04.05.2014 14:21

muumimamma kirjoitti:No minäpä en tuollaisella älykkyys-diagnoosilla tee paskaakaan.

Et ehkä tee paskaa mutta paskan tekemisen jälkeenhän voit perseesi pyyhkiä (jos paperi on loppu) :P
tris

ViestiKirjoittaja tris » 04.05.2014 14:30

Psykopatologia kirjoitti:Vrt.
Pikku poika voi vyöttäytyä isänsä sapeliin ja olla ikään kuin isä.
Mutta vaikutelma on todennäköisesti koominen.

Sä taidat ärsyttää mua tahallasi..? :(
tris

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.05.2014 14:48

tris kirjoitti:Better?

Avatar-kuva on vaihdettu avaruudellisesta kuvasta lohikäärmeeseen,
joka näkyy ketjun kaikissa trisin viesteissä. Täten ketjun alku on
"falski". Avaruus-kuva olisi pitänyt postata erikseen esimerkiksi
siihen viestiin, jossa kuva vaihdettiin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 04.05.2014 15:49

Kuva
Rafael, Yrjö ja lohikäärme
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyh%C3%A4_Yrj%C3%B6

Minun itseni on kauhean vaikea mieltää, että kirkasotsainen ritari surmaisi henkisesti kypsiä ja sosiaalisesti vaikutusvaltaisia henkilöitä.

No toisaalta kyllähän tuokin Pyhän Yrjön legendan lohikärmes oli varmaan henkisesti niin kypsä kuin vain sellainen otus vaan voi olla. Ja kieltämättä sosiaalinen vaikutusvalta oli merkittävä Silene-kylän asukkaisiin - kiristämällä tosin mutta kuitenkin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja muumimamma » 04.05.2014 17:47

Wikipedia, jota tällä foorumilla ahkerasti käytetään, on laiskan ja tyhmän ihmisen ns. tietolähde.
Kun googlaatte tietoa, voisitte hieman enemmän tuloksia katsoa, ettekä aina vaan tyytyä siihen ensimmäiseen löytöön eli wikipediaan.
muumimamma

ViestiKirjoittaja tris » 04.05.2014 18:08

Psykopatologia kirjoitti:
tris kirjoitti:Better?

Avatar-kuva on vaihdettu avaruudellisesta kuvasta lohikäärmeeseen,
joka näkyy ketjun kaikissa trisin viesteissä. Täten ketjun alku on
"falski". Avaruus-kuva olisi pitänyt postata erikseen esimerkiksi
siihen viestiin, jossa kuva vaihdettiin.

Joo, tai sitten olisin voinut tehdä ihan uuden säikeen uudesta avataresta mutta silloin Kyllästyneeltä ois saattanut jo revetä aivoverisuoni...

Tässä on alkuperäinen

Kuva
tris

ViestiKirjoittaja tris » 04.05.2014 18:15

Hilppa kirjoitti:Trisin avatar muistuttaa liskolintua, mutta voisi olla sen fantasiamuunnos, liskoperhonen.

I like that! Se on mun liskoperhos-avatar eikä kellään ole siten mussuttamista että lohikäärme sopisi avatareksi henkilölle joka on sosiaalisesti vaikutusvaltaisempi ja psykodynaamisesti vähemmän fragile!

Liskoperhoset ovat perhoslaji jotka evoluutio on luonut etäisesti liskon tai jopa lohikäärmeen näköiseksi sillä siten ne pelottavat muut perhoset pois ruuan ääreltä ja luontaiset perhosten viholliset pelästyvät ja hämmentyvät noiden muotoa että ko. mutaatio on tarjonnut tälle perhoslajille evolutionaarista etua! Thats it.
tris

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet