Lihavointi minun.Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Niin siis sinulta, joka oli poistunut palstalta pysyvästi...
Olenko kenties ilmoittanut sinulle jotakin poistumisteni/poissaolojeni syistä tai kestosta? Itse en sellaista muista tehneeni, enkä muutenkaan katso olevani sinulle tilivelvollinen menemisistäni.
...
Olet ilmoittanut minulle (14.01.2014) poistaneesi lähes kaikki vanhat viestisi lähtösi yhteydessä, koska tarkoituksesi oli poistua lopullisesti ja pysyvästi.
Kyllä, mutta miten asia liittyy tähän ja nyt esillä olevaan asiaan?
...
Kiinnitin tässä huomioni (myös) muistamattomuuteen; ei liene mitenkään erikoista/ihmeellistä, että ei muista sanomisiaan yli kolmen kuukauden takaa, mutta vaikutelmaksi kun on jäänyt sekin, että muistamattomuutta ilmenee pahimmillaan jopa saman vuorokauden sisällä; ehkä tämä on (osa)syy vaikeuteen pitäytyä kiinni aktiivisessa teemassa?
Itselleni on tullut myös vaikutelma siitä, että Kyllästynyt tulkitsee muiden (esim minun) kirjoittamiset hyvin pikaisesti - ikäänkuin tulkinta olisi vain välitön (tunne)responssi kirjoitetusta - ja pitäytyy jatkossa tuossa tulkinnassaan. Tämä ehkä voisi selittää sen, että miksi esim toivomusten epäsymmetriassa jouduin tarkentamaan hänelle mitä tarkalleen ottaen tarkoitin.
Yllä oleva oli epämääräinen (h)ajatelma minulta, joka ei ehkä sinänsä liity mihinkään erityisen tärkeään - kai.