Ei riitaa ylläpitäjien kanssa

Ei riitaa ylläpitäjien kanssa

ViestiKirjoittaja Pinja » 26.04.2014 22:28

Miksi täällä on monta sellaista, jotka eivät ole riitautuneet PP:ian eikä Kyllästyneen kanssa. Mikä pitää olla pielessä, että rupeaa haastamaan ns. vallanpitäjiä. Piileeko sellaisessa ihmisessä pomonluonne?
Pinja

Re: Ei riitaa ylläpitäjien kanssa

ViestiKirjoittaja muumimamma » 27.04.2014 07:19

Miksi täällä on sunlaisia lellikkejä jotka saavat tehtailla monta tyhjänpäiväistä ketjua eikä ylläpito tee mitään.
Jos joku toinen sen tekee, joutuu viestit ennakkomoderointiin.
muumimamma

ViestiKirjoittaja santra » 27.04.2014 16:08

muumimamma kirjoitti:Miksi täällä on sunlaisia lellikkejä jotka saavat tehtailla monta tyhjänpäiväistä ketjua eikä ylläpito tee mitään.
Jos joku toinen sen tekee, joutuu viestit ennakkomoderointiin.

Miksi täällä tuuve tulee jatkuvasti eri nikeillä kukkoilemaan? Eikö sitä kukaan tai mikään voi estää?
santra

ViestiKirjoittaja santra » 27.04.2014 19:00

"Miks täällä niin on monta mielipuolta ja vähän käyttäjiä kanteleen"
Leinon Eikkaa siteeratakseni:D
santra

ViestiKirjoittaja muumimamma » 27.04.2014 19:06

Jos siteeraa jotain henkilöä, se pitää mennä sanatarkasti eli näin kuuluisi mennä.

"Miks meillä niin on monta mielipuolta?
Miks vähän käyttäjiä kanteleen?"

Eino Leino, Lapin kesä.
Viimeksi muokannut muumimamma päivämäärä 28.04.2014 06:15, muokattu yhteensä 1 kerran
muumimamma

ViestiKirjoittaja tris » 27.04.2014 20:18

Kuten Luukkosellekin sanoin että jos se ei ois nöyryyttänyt mua puhelimessa ottamalla esille vanhoja syntejäni niin minä en olisi tuotaa rauhaa rikkonut. Tein sen koska koin itseni nöyryytetyksi tyyliin "Mitä väliä kun paskat on jo housussa". Jos minä täällä siitä sanon niin se on jotain juoruilua - jos PP kertoo Pöyhtäriltä jotain kuulemaansa minulle niin se ei ole juoruilua. Ota tuostakin selvää...
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.04.2014 23:02

santra kirjoitti:"Miks täällä niin on monta mielipuolta ja vähän käyttäjiä kanteleen"
Leinon Eikkaa siteeratakseni:D

Mikä ihmeen Leinon Eikka? Olisi taas hyvä, jos laittaisit siteerauksesi lähteen näkyviin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 27.04.2014 23:24

tris kirjoitti:Kuten Luukkosellekin sanoin että jos se ei ois nöyryyttänyt mua puhelimessa ottamalla esille vanhoja syntejäni niin minä en olisi tuotaa rauhaa rikkonut. Tein sen koska koin itseni nöyryytetyksi tyyliin "Mitä väliä kun paskat on jo housussa". Jos minä täällä siitä sanon niin se on jotain juoruilua - jos PP kertoo Pöyhtäriltä jotain kuulemaansa minulle niin se ei ole juoruilua. Ota tuostakin selvää...

Etkö puolustanut siinä puhelimessa itseäsi tris? Tai olisiko sinulla edes ollut mitään millä puolustaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 27.04.2014 23:32

Minun mielestä on epäreilua, että jotkut täällä foorumilla ovat jutelleet PP:ian kanssa puhelimitse ja toiset taas eivät. PP:ian ei olisi pitänyt jutella tältä foorumilta kenenkään kanssa puhelimessa.
Pinja

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet