Tiedote tristanista

Tiedote tristanista

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.04.2014 21:31

Nimimerkki tristanin viestit asetetaan ennakkovalvontaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Tiedote tristanista

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.04.2014 22:24

Ehkä Tris on provosoinut liian pitkään.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 25.04.2014 22:49

Kuinka pitkäksi aikaa ja miksi?
tris

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.04.2014 10:58

Ennakkohyväksyntä päättyy vapunaattona. Sen jälkeen poistan sinut halutessasi veljeskunnasta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 26.04.2014 11:04

Niin ja kukaan ei lue tai hyväksy niitä viestejä nyt neljään päivään vaikka puhutte musta täällä? Sinä olet Kyllästyneelle varmaan sanonut ettei saa mun viestejä lukeakaan ja sä et niitä edes lue. Mä keräsin voimia silloin lähteäkseni mutta ei mulla nyt ole taas sitä fiilistä että lähtisin kun en saanut sitä ip-bänniäkään.

Etkö voisi mielummin antaa mulle nyt vappuun asti ip-bänniä niin voisin testailla haluanko sen?
tris

ViestiKirjoittaja tris » 26.04.2014 12:26

Voitko vastata meiliin jossa kysyin yhtä asiaa jo kolme kertaa? (Luultavasti mun pitäis kirjoittaa "Pp älä viitsi enää vastata siihen meiliin kun en halua tietää enää... " niin toi ois välittömästi "Jesjesjes! Täytyy mennä heti vastaamaan trissen meileihin! :roll: )
tris

ViestiKirjoittaja tris » 26.04.2014 18:14

Ihan uteliaisuuttani niin miksi mitään toivomuksiani ei voi noudattaa? Miks en voinut saada ip-bänniä. Samahan mulle mikä se bänni on mut vähän ihmetyttää. Tuleeko psykoterapeutille luonnostaan joku jäykkä asenne kun ne terapia-ajat on tyyliin 16-16.45 että ne on kanssa just minuutilleen noin. Vai oonko se minä jolle ei anneta periksi mitään, järkevääkään?

Toinen. Miks mun meiliin ei voitu vastata jossa kysyin miks otettiin vanha juttu mukaan joka ei liity mihinkään vaan pelkästään aiheuttaa mussa kiusallisuuden tunteen. Miks ei voi vastata. Jos et jaksa kirjoittaa niin laita numero 1. et halua huomioda mua mitenkään kun oon bännissä 2. epäilet ettei keskustelu olisi rakentavaa 3 ei huvittanut vastata 4. et itsekään tiennyt miksi siitä puhuit 5. et halua että käytän vastaustasi jotenkin hyväkseni ... 6, 7, 8??
tris

ViestiKirjoittaja haller » 27.04.2014 23:48

Heips! Mä ihan pelästyin, et Trisselle on sattunu jotain vakavaa, kun toi ketjun otsikko oli noin virallisen tuntuinen.
Hyvä, että oot elossa ja hengissä. Niin, ja kaikki muutkin palstalaiset.
T: haller
Ps. Mulla taitaa sittenkin olla tota hoivaviettiä
haller

ViestiKirjoittaja Kahvi » 28.04.2014 07:59

Jos Trisse vaikka ihan itse kantaisi vastuunsa käytöksestään, eli tarvittaessa vaikka ihan omatoimisesti poistuisi palstalta ihan ilman mitään ip-bännejä tms, niin semmoinen vois olla pop. Bännin hakeminen perseilemällä ja/tai rukoilemalla sitä on nimittäin minusta vastuun siirtämistä omasta käytöksestään muiden käsiin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja tris » 30.04.2014 01:03

Nyt on vapun aatto.

Kahvilla on ideaa tekstissään mutta arvatkaako vituttaako mua että mun mennyttä toimintaa repostellaan vuosi vuodelta. Sitten se tehdään vielä yksityisesti ja jos itse tuon sen kaikille muillekin tiedoksi niin se on jotain vitun juoruilua vaikka itsestänihän siinä juoruilen jos jostakusta!
tris

ViestiKirjoittaja trissie » 30.04.2014 13:36

Psykopatologia kirjoitti:Ennakkohyväksyntä päättyy vapunaattona. Sen jälkeen poistan sinut halutessasi veljeskunnasta.

Otin uuden nikin kun unohdit tai et osannut poistaa
trissie

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.04.2014 13:47

trissie kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ennakkohyväksyntä päättyy vapunaattona. Sen jälkeen poistan sinut halutessasi veljeskunnasta.

Otin uuden nikin kun unohdit tai et osannut poistaa

Mielestäni poistin ennakkomoderointisi aamulla, eikä se ylläpitoasetuksissakaan näyttänyt enää voimassa olevan.
En osaa sanoa missä vika oli kun eivät viestisi päässeet perille, mutta tutkin asiaa tarkemmin kun ehdin. Nyt on vähän kiire.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trissie » 30.04.2014 14:00

Ei se mitään. Kiitos. Kun ehditte niin jos poistatte nikin "tris" (ilman viestien poistoa) että pääsen ottamaan sen uudestaan kun olen mielummin tris kun trissie. Jos pystytte tekemään sen niin että spostiosoitekin vapautuu (ettei tarvitse ottaa kirjautumista varten uutta sähköpostia).
trissie

Paluu Yleistä ja ajankohtaista