Psykopatologia kirjoitti:Tyypillistä Tristanille on, että hän jatkaa varsinaisen kohtauksen jo mentyä ohi.
(Luultavasti foorumilla ei tätä tiedetä.)
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri,
Mielipiteesi ja johtopäätöksesi väyttävät perustuvan vain Tristanin omiin kuvauksiin ja kertomuksiin, joka kuitenkin ovat vain Tristanin oman suodattimen läpäisseitä tulkintoja ja mielipiteitä asioista sekä niiden taustoista.
Näinkin voisin itselleni sanoa seuraillessani ja yrittäessäni ymmärtää vuosia jatkunutta vääntöä: Mielipiteeni ja johtopäätökseni näyttävät perustuvan vain Kyllästyneen omiin kuvauksiin ja kertomuksiin, joka kuitenkin ovat vain Kyllästyneen oman suodattimen läpäisseitä tulkintoja ja mielipiteitä asioista sekä niiden taustoista.
tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tyypillistä Tristanille on, että hän jatkaa varsinaisen kohtauksen jo mentyä ohi.
mitä tarkoitat?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri,
Mielipiteesi ja johtopäätöksesi väyttävät perustuvan vain Tristanin omiin kuvauksiin ja kertomuksiin, joka kuitenkin ovat vain Tristanin oman suodattimen läpäisseitä tulkintoja ja mielipiteitä asioista sekä niiden taustoista.
Näinkin voisin itselleni sanoa seuraillessani ja yrittäessäni ymmärtää vuosia jatkunutta vääntöä: Mielipiteeni ja johtopäätökseni näyttävät perustuvan vain Kyllästyneen omiin kuvauksiin ja kertomuksiin, joka kuitenkin ovat vain Kyllästyneen oman suodattimen läpäisseitä tulkintoja ja mielipiteitä asioista sekä niiden taustoista.
Niin sinä varmaan mieluusti teetkin, koska se sopii omaan ajatteluusi ja pyrkimyksiisi kuin nyrkki suutarin silmään.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri,
Niin sinä varmaan mieluusti teetkin, koska se sopii omaan ajatteluusi ja pyrkimyksiisi kuin nyrkki suutarin silmään.
Toivottavasti et kuvittele tietäväsi ja tuntevasi ajatteluani ja pyrkimyksiäni.
Kyllästynyt kirjoitti:Tiedan ja tunnen vain ne ajatuksesi jotka olet kertonut ja ne pyrkimyksesi jotka olen kokenut ja nähnyt.

Psykopatologia kirjoitti:Noinhan se on kaikilla, ja (yleensä) kaikki myös pitävät juuri omaa näkemystään sinä "oikeana".
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tiedan ja tunnen vain ne ajatuksesi jotka olet kertonut ja ne pyrkimyksesi jotka olen kokenut ja nähnyt.
Suodattimesi tekee tehtävänsä; et tiedä ja tunne, vaan tulkitset ja luulet tulkintoja tietämiseksi. Ainakin Kahvi ja minä olemme joutuneet vahvojen tulkintojesi kohteiksi sinun pitäessäsi tulkintojasi tietämisenä.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tiedan ja tunnen vain ne ajatuksesi jotka olet kertonut ja ne pyrkimyksesi jotka olen kokenut ja nähnyt.
Suodattimesi tekee tehtävänsä; et tiedä ja tunne, vaan tulkitset ja luulet tulkintoja tietämiseksi. Ainakin Kahvi ja minä olemme joutuneet vahvojen tulkintojesi kohteiksi sinun pitäessäsi tulkintojasi tietämisenä.
Ainakin sinä ja Kahvi olette näkyvästi tulkinneet sekä minun että Psykopatologian tekoja Tristanin hyväksi.

Psykopatologia kirjoitti:tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tyypillistä Tristanille on, että hän jatkaa varsinaisen kohtauksen jo mentyä ohi.
mitä tarkoitat?
Usein jatkat kohtauksen jälkeen, vaikka aktuaali sitimulus on jo historiaa.
(Yleensä lapsi rauhoittuu, kun hän on saanut tahtonsa läpi.) Sinä sen sijaan
jatkat (muulta pohjalta).
Viime yönä jatkoit mm. siten, että postasit pahantahtoisen juoruämmä-
viestin foorumille, mistä aioin antaa sinulle kirjoituskiellon. (Kun kuitenkin
viihdyt täällä, saattaa dantemainen rangaistus olla paremmin paikallaan.)
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tiedan ja tunnen vain ne ajatuksesi jotka olet kertonut ja ne pyrkimyksesi jotka olen kokenut ja nähnyt.
Ainakin sinä ja Kahvi olette näkyvästi tulkinneet sekä minun että Psykopatologian tekoja Tristanin hyväksi.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tiedan ja tunnen vain ne ajatuksesi jotka olet kertonut ja ne pyrkimyksesi jotka olen kokenut ja nähnyt.
Onko se perkele noin vaikeata olla mainitsematta minua tämän teeman yhteydessä???
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ainakin sinä ja Kahvi olette näkyvästi tulkinneet sekä minun että Psykopatologian tekoja Tristanin hyväksi.
Onko se perkele noin vaikeata olla mainitsematta minua tämän teeman yhteydessä???
Onko se niin vaikeaa ymmärtää, että jos sinä mainitset minun nimeni, saatan minäkin mahdollisesti mainita sinun nimesi tämän saman teeman yhteydessä.
Muokattu klo 23:24
viewtopic.php?f=8&t=11183&p=154818#p154818Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Oiskohan yksi syy tuohon miesten sylkykupiksi joutumiseen just noi tasa-arvopyrkimykset, jotka on käytännössä menneet överiksi. Kun joskus näkee sellaisiakin asenteita, että tasa-arvo tarkoittaa jotenkin oudosti naisten ylivaltaa tms.
Uteliaisuutta pullollani kysyn, missä ja millä tavoin Kahvin mainitsema naisten ylivalta näkyy tai kuuluu?
Kysyn Kahvilta myös, kumpi sukupuoli on sylkykupin asemassa maassa jossa yleisin kirosana on naisen sukupuolielimen kansanomainen nimi, jossa naisiin viitataan lukemattomilla halventavilla nimityksillä kuten "horo", "huora", "akka", "ämmä", "muija" jne. ja jossa vastaavia halventavia nimittelyjä ole olemassakaan kuvaamaan miehiä.
Kysyn Kahvilta vielä sitäkin, mitä on ollut se asiallinen kritiikki jota tällä palstalla on naisiin liittyen esitetty - ja jota naiset eivät ole suvainneet tai hyväksyneet. Minulla kun ei tule mieleen muuta kuin lukemattomia asiattomuuksia kuten "YÖÖÖK, mitkä heltat", "kaamea kotka", "uskomattomia horoja", "itseään sormettavan haisevapilluisen huoran äpärä" jne.
Pyydänkin nyt, että Kahvi täsmentää vastaustaan kertomalla, missä ja minkälaista asiallista kritiikkiä hän alla lainaamassani viestissään tarkoittaa?Kahvi kirjoitti:... että tasa-arvo tarkoittaa jotenkin oudosti naisten ylivaltaa tms...Psykopatologia kirjoitti:
Ajateltu ylivalta ei kuitenkaan julkisesti juuri näy.
Ehkä ei näy, vaikkakin aloitusviestin kolumnissa mainittu miespuolisoiden kyykyttäminen voidaan ehkä katsoa ylivallan ilmentymäksi.
No se ainakin on (myös täällä) nähty, että miesten naisiin/naiseuteen esittämää asiallistakin kritiikkiä ei oikein tahdota suvaita. Samanaikaisesti miestä/mieheyttä tunnutaan voivan ruotia hyvinkin voimakkaasti ja asiattomastikin ja sitä pidetään joskus jopa suotavana.
Hilppa kirjoitti:Saahan palstalta olla pois ja saahan palstalle tulla takaisinkin. Ei siinä pitäisi olla mitään sen ihmeellisempää. Ja saa pitää tauon vastaamisessaan ilman, että tarvitsee heti olla ilmoittelemassa, että palaan tähän myöhemmin. Elämässä kun useimmilla ihmisillä on kaikenlaista muutakin kuin tämä palsta. Eikä tarkoita aina huonovointisuutta tms. Voihan olla vaikkapa väliaikainen sijainti yhteyksien uloittumattomissa. Ja aivan vaikkapa työasioiden vuoksi. Tai loman. Ei sellaisista ole aina viisasta ilmoitella julkisella palstalla.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa