tuuuve kirjoitti:tulen takasin kahden tunnin kuluttua, itke ja raivoa ja ole tuohtunut sen aikaa rauhassa.
kuten myös ilkeimpiä, ei osoita suurta fiksuutta tulla tänne ainoastaan vittuilemaan ja jos minulle tullaan aiheetta ilkeilemään saa olla varma etten mykkänä ota vastaan mitä tahansa paskanjauhantaa!tris kirjoitti:Mitä sinä tuuvea kiusaat? Tuuve on fiksuimpia meistä!
santra kirjoitti:kuten myös ilkeimpiä, ei osoita suurta fiksuutta tulla tänne ainoastaan vittuilemaan ja jos minulle tullaan aiheetta ilkeilemään saa olla varma etten mykkänä ota vastaan mitä tahansa paskanjauhantaa!tris kirjoitti:Mitä sinä tuuvea kiusaat? Tuuve on fiksuimpia meistä!

santra kirjoitti:Ehkä tuuve suksiikin sulaan tai luisuu tunturin huipulta jonnekkin missä ei tietokoneita ole!:)
Tunturin tyttöselle näyttää tietokoneen käyttö muuhun kuin ilkeilyyn olevan tuiki tuntematonta:)
Muuten tiesittekö että kevät on masennuksen vaikeinta aikaa ja että suuri osa itsemurhista tehdään jäiden lähdön aikaan ja että vanhusten kuolemat sattuvat tilastollisesti keväällä juuri tuona samana aikana
hyvä tyttö! opit vähitellen pitämään puolesi tässä karussa maailmassa.Yksi pikku juttu vain.Sinun paha olosi ei ole millään tasolla minun syyrtäni, no olen kyllä ammatissani nähnyt että omat huonot olot puretaan useimmiten siihen syyttömään.Siitä tavasta Tuuve sun pitäis päästä.Ei kaikki toiset ole paskoja, en edes minä. Itkupotkuraivarit kyllä saattavat puhdistaa myös omaa mieltä! Ja Tuuve , on hyvä välillä ottaa myös huumori peliin, se auttaa pitkälle.tuuuve kirjoitti:santra kirjoitti:Ehkä tuuve suksiikin sulaan tai luisuu tunturin huipulta jonnekkin missä ei tietokoneita ole!:)
Tunturin tyttöselle näyttää tietokoneen käyttö muuhun kuin ilkeilyyn olevan tuiki tuntematonta:)
Muuten tiesittekö että kevät on masennuksen vaikeinta aikaa ja että suuri osa itsemurhista tehdään jäiden lähdön aikaan ja että vanhusten kuolemat sattuvat tilastollisesti keväällä juuri tuona samana aikana
Ja hoks vaan sulle. Sinä eilen aloitit riitelyn en minä. Minä kirjoitin Luukkoselle, en sulle. Mutta sun tarkoitus on täällä vaan härnätä minua ja yrittää hankkia mullle bannia.
Vai mitä muuta tuo itsemurhasta puhuminen ja minun kirjoitusvirheeseni sanominen, että opettele kirjoittamaan.
Kun kerran olet sanojesi mukaan minut tavannut monella foorumilla, tietänet etten muuta yritäkään kuin opetella kirjoittamaan. Ja kesken riitelyn päätät vielä pahemmin yrittää minulle bannia ja lataat itsemurhan peliin.
Mutta tuollaista kaksinaamaiste peliä täällä suositaan, olet arvoisessasi seurassa.
Valitettavasti mulla on vaan tapana sanoa suoraan. Mutta et ole nyt edes sen arvoinen tapaus.
tuuuve kirjoitti:tulen takasin kahden tunnin kuluttua, itke ja raivoa ja ole tuohtunut sen aikaa rauhassa.
tuuuve kirjoitti:santra kirjoitti:Ehkä tuuve suksiikin sulaan tai luisuu tunturin huipulta jonnekkin missä ei tietokoneita ole!:)
Ja hoks vaan sulle. Sinä eilen aloitit riitelyn en minä. Minä kirjoitin Luukkoselle, en sulle. Mutta sun tarkoitus on täällä vaan härnätä minua ja yrittää hankkia mullle bannia.
Vai mitä muuta tuo itsemurhasta puhuminen ja minun kirjoitusvirheeseni sanominen, että opettele kirjoittamaan.
Kun kerran olet sanojesi mukaan minut tavannut monella foorumilla, tietänet etten muuta yritäkään kuin opetella kirjoittamaan. Ja kesken riitelyn päätät vielä pahemmin yrittää minulle bannia ja lataat itsemurhan peliin.
Mutta tuollaista kaksinaamaiste peliä täällä suositaan, olet arvoisessasi seurassa.
Valitettavasti mulla on vaan tapana sanoa suoraan. Mutta et ole nyt edes sen arvoinen tapaus.
santra kirjoitti:Ehkä tuuve suksiikin sulaan tai luisuu tunturin huipulta jonnekkin missä ei tietokoneita ole!:)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa