Pinja kirjoitti:Kuka niin on kertonut?
kertonut mitö???
tris kirjoitti:SEKOPÄISTÄ PASKAA JOUTUU HEITTÄMÄÄN JUMAKAUTA!

Mirri kirjoitti:Tässä tapauksessa psykoterapian ammattilaisella, psykologilla, taitaa olla osuutensa mielen myrkyttymiseen. Osaaminen riittää hyvin ihmisten päiden sisällä touhuamiseen ja manipuloimiseen - myös netissä. Mielestäni ei ole suuri ihme, jos pelinappulaksi joutuvan mieli vähän myrkyttyykin.
Sitä paitsi vaikeneminen voi olla vallan käyttöä, suorastaan pirullista sellaista.
Toivottavasti olen erehtynyt ja asiat eivät ole sitä miltä ne minusta nyt näyttävät.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tässä tapauksessa psykoterapian ammattilaisella, psykologilla, taitaa olla osuutensa mielen myrkyttymiseen. Osaaminen riittää hyvin ihmisten päiden sisällä touhuamiseen ja manipuloimiseen - myös netissä. Mielestäni ei ole suuri ihme, jos pelinappulaksi joutuvan mieli vähän myrkyttyykin.
Sitä paitsi vaikeneminen voi olla vallan käyttöä, suorastaan pirullista sellaista.
Toivottavasti olen erehtynyt ja asiat eivät ole sitä miltä ne minusta nyt näyttävät.
Tähän mennessä lienee jo Mirrilekin selvinnyt, ettei Tristania ole käytetty pelinappulana vaan hän itse on (koko palsta pelilautanaan) käyttänyt pelinappuloinaan niin kaikkia häntä tukeneita, kuin kaikkia häntä vastustaneitakin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa