Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.04.2014 16:00

tris kirjoitti:Minua on täällä pakotettu ja nöyryytetty valheellisiin anteeksipyyntöihin (2009-2010) pelkkänä tarkoituksena nöyryyttää minua ihmisenä kostoksi aiemmasta (PP myönsi powerfreelle). Raatelulampaan toimintaan ei ole puututtu edes ilmoitusten jälkeen. Hänellä ei ole ollut näistä asioista koskaan mitään kummempaa sanottavaa minulle.

Tässäkään säikeessä PP ei ole kokenut tarpeelliseksi sanoa minulle mitään vaikka pyysin anteeksi kahdesti Kyllästyneeltä. Jos en saa PP:ltä mitään niin vedän anteeksipyyntöni takaisin!

Eikös tuossa olisi aihetta toiseen ketjuun ja jättäisitkin tämän ketjun asian siihen, että olet tehnyt sovinnon Kyllästyneen kanssa.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 16:15

Mutta kun se liittyy tähän asiaan. Mm. tälläisiä sanottu Raatelulampaan ilkeilyjen jälkeen:

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.06.2010 19:31

Eroa on siinä, että (käsitykseni mukaan) Raateluhammas ei esitä proteeseja tehdyistä toimista ja tottelee instantisti, jos häntä määrätään. Sitäpaitsi hänen viestinsä tangeerasi todellisuutta ja oli myös ylläpidon mielen suuntainen.

--
Olen ymmärtänyt, että nautit tästä joka solullasi.
Eikö ole niin, että olet kanssani samaa mieltä,
että tarvitsit opetuksen?

Näistä asioista on puhuttu sata kertaa.
Miksi nyt näyttelet havahtunutta?

--

Trisse on kova tyttö valehtelemaan.

--
PP

Kirjoittaja Psykopatologia » 22.02.2011 00:34

Taas rikoit sääntöjä. Saatana. Ei ollut kaukana,
että jo Ghostin myötä olisit katuojassa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä
--

Anteeksipyyntövaatimus oli rangaistuksen ja nöyryytyksen luonteinen

Jos ihminen itse ei tajua rajoja on joskus tarpeen nöyryyttää

Raipparangaistukset eivät täällä ole mahdollisia
---

Uusi viestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2010 14:46

Mitä aina sössötät uhkailuista. Sössätäpä vielä kerram.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 16:26

Uusi viestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 13.10.2010 12:35

Sait vain ansiosi mukaan. Sinun syntisi ovat olleet moninkertaiset ja laadultaan primaaria.
--

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.02.2011 15:21

Sinun ensisijainen tehtäväsi YP:ssä on tehdä tiliä rikoksistasi.
Taidat (yhä) luulla, että suhtautuisin asiaan tyyliin
"menneet ovat menneitä".

Miksi yhä kysyt näin tyhmiä? Kaikki muut paitsi sinä ja kis
ymmärätävät.

Sano mitä sanot, mutta minä nimitän osaa käytöksestäsi
valehteluksi.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 16:35

Huomatkaa viestien aggressiivisen halveksiva asenne vielä sairaalasta pääsemiseni ja psykologia-foorumin poistamisen jälkeen!
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.04.2014 16:38

Peruisit Kyllästyneelle esittämäsi anteeksipyynnön ja muun sovinnon hieronnan Psykopatologian aiempien kirjoitusten vuoksi - miksi tekisit niin?
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 16:42

Haluan PP:ltä anteeksipyynnön tai jotain tuosta lyttäävästä ja loukkaavasta asenteesta joka hänellä minuun oli 2009-2011. Hän on varmasti itsekin huomannut että asenne oli vääränlainen ja minä olen enemmän edukseni silloin kun minua ei lytätä, haasteta, nöyryytetä, kiusata ja ivata! Tämä on nyt tässä samassa vitun ketjussa.

Jos hän ei halua pyytää asiasta anteeksi niin vähintään hän voisi myöntää tehneensä virhearvion siinä millä tavoin minuun on paras suhtautua.
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.04.2014 17:05

Peruisit Kyllästyneelle esittämäsi anteeksipyynnön ja kumoaisit teidän välisenne sovun Psykopatologian vuoksi? Olisi tosi ikävää, jos tekisit niin; sehän olisi kuin käyttäisit Kyllästynyttä lyömäaseena (tai pelinappulana) toista henkilöä vastaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 17:05

ei olisi pitänyt lukea noita viestejä uudestaan. :( jouduin ottamaan diapameja rauhoittuakseni. missä pp on?
tris

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 17:09

Mirri kirjoitti:Peruisit Kyllästyneelle esittämäsi anteeksipyynnön ja kumoaisit teidän välisenne sovun Psykopatologian vuoksi? Olisi tosi ikävää, jos tekisit niin; sehän olisi kuin käyttäisit Kyllästynyttä lyömäaseena (tai pelinappulana) toista henkilöä vastaan.

Minua on käytetty välineenä Kyllästyneen avuksi. En kiristä - ei tämä liity anteeksipyynnön perumiseen mutta tarvitsen jonkun myönnytyksen PP:ltä noista harkituista ilkeyksistä ja lyttäyksistä jotka johtivat kohdallani vain huonoiin juttuihin.

Kun hän otti lempeämmän asenteen, ei provosoitunut tai haastanut vaan ainoastaan tarvittaessa poisti nikkini hetkeksi tai poisti jonkun viestini tilanne meni heti paremmaksi.
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.04.2014 17:52

tris kirjoitti:Kun hän otti lempeämmän asenteen, ei provosoitunut tai haastanut vaan ainoastaan tarvittaessa poisti nikkini hetkeksi tai poisti jonkun viestini tilanne meni heti paremmaksi.

Uskon, että noin on tapahtunut kuin sanot.
Mirri

ViestiKirjoittaja tuuuve » 23.04.2014 19:04

tris kirjoitti:ei olisi pitänyt lukea noita viestejä uudestaan. :( jouduin ottamaan diapameja rauhoittuakseni. missä pp on?

Onko tämä kaikki sinusta tuon arvoista?
Nyt sinua silitellään kuin kilttiä koiranpentua.
tuuuve

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 19:29

Käydään nyt kaikki kerralla läpi niin voidaan kaikki aloittaa puhtaalta pöydältä
tris

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 19:39

Vai haluaako Psykopatologia ajatella että hän ei ole mitenkään muuttanut asennettaan minuun vaan minä olen ollut se joka on reflektoinut ja muuttunut ihmisenä ja PP on ärsykkeenomaisesti reagoinut eri tavalla erilaiseen toimintaan kuin jokin Pavlovin koira?
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.04.2014 19:48

tuuuve kirjoitti:
tris kirjoitti:ei olisi pitänyt lukea noita viestejä uudestaan. :( jouduin ottamaan diapameja rauhoittuakseni. missä pp on?

Onko tämä kaikki sinusta tuon arvoista?
Nyt sinua silitellään kuin kilttiä koiranpentua.

Minä lienen liian suorasukainen silitelläkseni aikuista ihmistä, joka ei ole millään lailla pentu. Eikä diapam-'tarpeeseen' vetoaminen tee minuun minkäänlaista vaikutusta.
Mutta luulen Trisin olevan oikeassa siinä, että virhearvioita on tehty; on uskottu piiskaamisen, nöyryyttämisen ja muun julkisen nettikurittamisen olevan hyvää 'koulutusta' ja 'kasvatusta', joka jotenkin muuttaisi mt-ongelmaisen ihmisen häiriöitä pienemmiksi tai jopa 'parantaisi' ne. Sitä en halua uskoa, että voitaisiin puhua kiusaamisesta, vaikka 'kasvatuksen' nimissä tapahtunut 'kuritus' näyttääkin silmissäni vähän siltä, että kiusattu on.
Mirri

ViestiKirjoittaja tuuuve » 23.04.2014 19:58

Jotenkin tämä nyt kuitenkin näyttää, että kohta räjähtää ja taas päästään ilveileen.
tuuuve

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.04.2014 20:00

tuuuve kirjoitti:Jotenkin tämä nyt kuitenkin näyttää, että kohta räjähtää ja taas päästään ilveileen.

Toiveajattelua?
Mirri

ViestiKirjoittaja tuuuve » 23.04.2014 20:04

Ei ole, en ole tähän ketjuun pahemmin osallistunut.
Mutta Luukkonen käy koko ajan foorumilla ja voisi jotain Tristanille sanoa ja sitten ketjun voisi lukita ja tosiaan aloittaa tyhjältä pöydältä.

Minähän lähen kohta nukkuun, en mitään toivo, en ainakaan että Tristanin nimi poistetaan.
Sulle Mirri Diapam on joku arkipäivän juttu mutta, jos minä joudun ottamaan sellaisen, olen just räjähtämässä tms.
tuuuve

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 20:04

Tein varmaan väärin kun sotkin tämän Kyllästynyt-kysymykseen mutta mielestäni minullakin on oikeus saada jotain myönnnytyksiä menneestä joka on tuntunut minusta pahalta ja epäoikeudenmukaiselta. Pyydän anteeksi että pidin riitaisaa foorumia ja yritin pilata Pp:n mainetta mutta haluaisin häneltä vain jonkun pienen myönnytyksen menneistä loukkauksista ja kurittavasta asenteesta joka vain kärjisti riitoja.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 20:26

Ei kai se nyt voi olla ihan jumalattoman vaikeaa sanoa että on pahoillaan että otti tuollaisen asenteen ja sanoi tuollaisia ásioita että Raatelulampaan toiminta on minulle ollut ihan oikeus, nauttisin rääkkäyksestä tms. Kokeeko PP nyt että minä yritän jotenkin manipuloida hänet suutelemaan maata jalkojeni alla kun haluaisin ainoastaan myöntämisen että nykyinen asenne toimii kanssani paremmin kuin tuo rääkkäävä?
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.04.2014 21:05

tris kirjoitti:Tein varmaan väärin kun sotkin tämän Kyllästynyt-kysymykseen mutta mielestäni minullakin on oikeus saada jotain myönnnytyksiä menneestä joka on tuntunut minusta pahalta ja epäoikeudenmukaiselta. Pyydän anteeksi että pidin riitaisaa foorumia ja yritin pilata Pp:n mainetta mutta haluaisin häneltä vain jonkun pienen myönnytyksen menneistä loukkauksista ja kurittavasta asenteesta joka vain kärjisti riitoja.

Sotket näköjään edelleen, jopa aloittamalla uuden ketjun aiheenaan Kyllästynyt. Et sitten muuta otsikkoa keksinyt ketjulle, jonka tarkoituksena on setviä sinun ja Psykopatologian välejä ja Psykopatologian käyttäytymistä sinua kohtaan?
Viimeisen virkkeen laitan uuteen ketjuusikin.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko