Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.04.2014 00:26

Hyvä, jos otat (otit?) nyt lusikan kauniiseen käteen.

Minultakin olet vaatunut anteeksipyyntöä. Kuitenkin olet pyrkinyt vahingoittamaan minua
ammatillisesti mm. aloittamalla Suomi24:ssä kolme ketjua, jossa varoitit minusta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 00:28

Sinä olet mm. antanut Raatelulampaan rääkätä minua täällä mielin määrin. Sitä et ole pyytänyt anteeksi ja olet muutenkin pakotellut kaikkeen.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.04.2014 00:34

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Mielestäni ei ole kohtuuton vaatimus, että Tristan myöntää tekonsa ja esittää uskottavan anteeksipyynnön - mutta näyttää pahasti siltä, etten teidän mielestänne ole oikeutettu edes siihen.

Minun mielestäni myös sinun pitäisi myöntää tekosi ja pyytää Trisiltä anteeksi...

Mitä minun vielä pitäisi myöntää? Anteeksipyyntöä en mielestäni ole hänelle velkaa.
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Mielestäni ei ole kohtuuton vaatimus, että Tristan myöntää tekonsa ja esittää uskottavan anteeksipyynnön - mutta näyttää pahasti siltä, etten teidän mielestänne ole oikeutettu edes siihen.
... Niin julmaa ja toistuvaa Trisiin kohdistamasi loputon näykkiminen ja piikittely - kiusaaminen - on ollut, että mielestäni Tris on saanut sinulta tekonsa takaisin korkojen kanssa jo moneen kertaan...

Ei ole, ei likimainkaan.
Mirri kirjoitti:... Olet pitänyt huolta siitä, että hän ei ole jäänyt seuraamuksitta, vaan joutuu loputtomiin väistelemään sinun mottaavaa nyrkkiäsi ja näykkiviä hampaitasi...

Miksei hän sitten ole lopettanut minun solvaamistani?
Mirri kirjoitti:... Kirjoitti Tris elämästään mitä tahansa sinä käytät kaikkea hyväksesi häntä vastaan, lyöt, tallot ja möyhennät.../quote]
En ole lyönyt tai tallonut läheskään niin raa'asti ja ilkeästi kuin Tristan on tallonut minua.
Mirri kirjoitti:... Minusta siinä on julmaa rangaistusta liian kanssa...

Minusta ei.
Mirri kirjoitti:... Ei hänellä ole anteeksipyydettävää,...

Kyllä on.
Mirri kirjoitti:... jos sinä et tunnista ja myönnä omaa osuuttasi kostokierteeseen....

Kierrettä ovat kääntäneet Tristanin jatkuvat solvaukset.
Mirri kirjoitti:... Mutta moinen lienee sinulta liikaa vaadittu; sinähän vain käyttäydyt Trisiä kohtaan oman oikeustajusi mukaisesti - milloin selität 'oikeutesi' veronmaksajuudella milloin loukkaantuneisuudella, aina sinulla on itsestäsi hyvältä kuulostava perustelu ja puolustelu...

Syytöksesi eivät muuta miksikään sitä, että Tristan on harjoittanut törkeää nettikiusaamista, ei ole suostunut tekojaan edes myöntämään - saati pyytämään niitä anteeksi.
Mielestäni anteeksipyyntö häneltä ei ole kohtuuton vaatimus, eikä sinun mielipiteesi asiasta poista minun kokemustani kiusatuksi joutumisesta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.04.2014 00:35

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Tulitko puolitiehen siksi että tajuat olevasi mieletön vai siksi että olet joutunut häviölle siinä määrin kuin olet? En ole pystynyt itse antamaan tarpeeksi anteeksi ja unohtamaan. Pahoittelen. Toki minut voidaan pakottaa halutessaan sadistisesti moneen mutta ainakaan juuri nyt ei luonnistu.

Mieletön tai ei, mutta koska on tuotu esiin koko palstan ja sivullisten kärsiminen, tarjosin sinulle mahdollisuutta lopettaa jatkuva tappelu. Jos hylkäät tarjouksen, sinua ei kukaan voi siihen pakottaa, mutta siinä tapauksessa sinulle jää vastuu tilanteesta.

Olet riivannut kymmenen vuotta sivullisia eikä se tähän mennessä ole sinua haitannut?

Mutta mikäs siinä sitten. Sori että olen joskus nimitellyt sinua. Tiedän ettet ole hph. Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi. Ja jätätkin minut nyt sitten rauhaan!

Muokkaus klo 00:41.

Hyväksyn pelkän "sori" -toteamuksen, mutta tuon komentelukohdan edellytän sinun poistavan ("Ja jätätkin minut nyt sitten rauhaan!")
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 00:46

No anteeksi.

Minä olen aika skeptinen sen suhteen onko tällä mitään merkitystä mutta aika näyttää. Anteeksi että jouduit ansiottasi solvaustulvani kohteeksi 2004 (->). Jos olisin tiennyt kuinka paljon mielipahaa asia sinulle aiheuttaa ja kaikille monen vuoden ajaksi niin olisin varmasti yrittänyt hillitä itseni paremmin.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 00:48

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Tulitko puolitiehen siksi että tajuat olevasi mieletön vai siksi että olet joutunut häviölle siinä määrin kuin olet? En ole pystynyt itse antamaan tarpeeksi anteeksi ja unohtamaan. Pahoittelen. Toki minut voidaan pakottaa halutessaan sadistisesti moneen mutta ainakaan juuri nyt ei luonnistu.

Mieletön tai ei, mutta koska on tuotu esiin koko palstan ja sivullisten kärsiminen, tarjosin sinulle mahdollisuutta lopettaa jatkuva tappelu. Jos hylkäät tarjouksen, sinua ei kukaan voi siihen pakottaa, mutta siinä tapauksessa sinulle jää vastuu tilanteesta.

Olet riivannut kymmenen vuotta sivullisia eikä se tähän mennessä ole sinua haitannut?

Mutta mikäs siinä sitten. Sori että olen joskus nimitellyt sinua. Tiedän ettet ole hph. Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi. Ja jätätkin minut nyt sitten rauhaan!

Muokkaus klo 00:41.

Hyväksyn pelkän "sori" -toteamuksen, mutta tuon komentelukohdan edellytän sinun poistavan ("Ja jätätkin minut nyt sitten rauhaan!")

This must be your lucky day...
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.04.2014 00:49

tris kirjoitti:No anteeksi.

Minä olen aika skeptinen sen suhteen onko tällä mitään merkitystä mutta aika näyttää. Anteeksi että jouduit ansiottasi solvaustulvani kohteeksi 2004 (->). Jos olisin tiennyt kuinka paljon mielipahaa asia sinulle aiheuttaa ja kaikille monen vuoden ajaksi niin olisin varmasti yrittänyt hillitä itseni paremmin.

Kiitos.
Yritän ottaa paremmin huomioon tilanteesi ja olosuhteesi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tuuuve » 23.04.2014 04:12

Perhana, nukuinko jonkun historiallisen hetken yli?
tuuuve

ViestiKirjoittaja Kahvi » 23.04.2014 06:26

23.04.2014 00:49
Kyllästynyt kirjoitti:

Kiitos.

Propsit sekä Kyllästyneelle että Trisselle!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.04.2014 07:35

Kyllästynyt kirjoitti:

Kiitos.

Kuulostaa hyvältä.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 10:46

Ylläpitäjältä olisin kaivannut jotain pientä kommenttia. Mutta samapa tuo.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 10:49

Sitten nousee se kysymys nousee että mitä me kaikki nyt teemme tästä meille vapautuneella ajalla. Kehotan miettimään erilaisia harrastusmahdollisuuksia. Helsingin lähiöliikunnassa vaihtuu kohta kausi ja minä ajattelin ilmoittautua sinne.
tris

ViestiKirjoittaja tuuuve » 23.04.2014 12:31

SELVÄ
Viimeksi muokannut tuuuve päivämäärä 23.04.2014 12:55, muokattu yhteensä 1 kerran
tuuuve

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.04.2014 12:47

Minusta kaikenlainen 'hauskanpito' tämän ketjun sisällön kustannuksella ja muu provosointi aiheesta kannattaisi jättää sikseen.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 14:57

Psykopatologia kirjoitti:Hyvä, jos otat (otit?) nyt lusikan kauniiseen käteen.

Minultakin olet vaatunut anteeksipyyntöä. Kuitenkin olet pyrkinyt vahingoittamaan minua
ammatillisesti mm. aloittamalla Suomi24:ssä kolme ketjua, jossa varoitit minusta.

No jos pyydän tuota anteeksi sinulta niin voitko sanoa minulle jotain empaattista aiemmasta tilanteesta ja toiminnastasi. Anteeksipyyntöä en edellytä mutta olet terapeutti niin osaat ehkä sanoa jotain mikä tyydyttäisi minua vähän?
tris

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 14:58

Tuuven kommentti oli minusta oikein hauska ja harmiton. Mainitsin sen psykologillekin ja hänkin naurahti sille.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 15:02

Kyllästyneen kanssa olemme puoleltani sujut mutta kaipaan sitä että PP sanoo jotain minulle. Olen jäänyt siltä osin tyydyttämättömäksi ja minulla on olo että hän on pelkästään käyttänyt minua antamatta minulle mitään.
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.04.2014 15:27

Tris, jos vielä käytät tätä ketjua johonkin omien tarpeidesi tyydyttämiseen, poistan omat viestini tämän otsikon alta.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 15:36

Siinähän poistat. Minä kaipaan PP:ltä jotain. Hän on yksäreitä lähetellyt yöllä ja tukenut toista osapuolta. Olen pyytänyt anteeksi sekä Kyllästyneeltä että PP:ltä ja kaipaan että jälkimmäinen sanoo minulle myös jotain joka vaientaa takaraivossani olevan kolotuksen.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 23.04.2014 15:50

Minua on täällä pakotettu ja nöyryytetty valheellisiin anteeksipyyntöihin (2009-2010) pelkkänä tarkoituksena nöyryyttää minua ihmisenä kostoksi aiemmasta (PP myönsi powerfreelle). Raatelulampaan toimintaan ei ole puututtu edes ilmoitusten jälkeen. Hänellä ei ole ollut näistä asioista koskaan mitään kummempaa sanottavaa minulle.

Tässäkään säikeessä PP ei ole kokenut tarpeelliseksi sanoa minulle mitään vaikka pyysin anteeksi kahdesti Kyllästyneeltä. Jos en saa PP:ltä mitään niin vedän anteeksipyyntöni takaisin!
tris

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko