Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Niin en minäkään näe muita vaihtoehtoja kuin vain nuo kaksi, mutta kumman kannalle kallistut?
Jälkimmäinen vaihtoehto.[/quote
Trisse on siis mielestäsi välillä raivohullu kusipää ja sinä olet mulkku naiseksi...
En ole tuollaista todennut. Mulkuksi nimittely on solvaamista, enkä katso tuollaista solvausta ansainneeni.
Kahvi kirjoitti:... Toinen on mielestäsi faktisesti totta ja toinen taas jonkun kummallisen muka-agendani, antipatiani tai ojassa kylpevän lehmän aikaansaamaa vääristynyttä näkemystä tms...
Kyllä, mutta kummalliseksi en asiaa miellä.
Kahvi kirjoitti:... Samassa lauseessa samalta kirjoittajalta; alkaa vaikuttamaan minusta enemmän kuin hieman siltä, että juuri Kyllästyneen oma agenda tai mikälie idee fix-lehmä vaikuttaa vahvasti siihen, että mikä on milloinkin faktaa ja mikä ei...
Kyse on mielipiteestäni ihmisestä joka on minua kiusannut useiden vuosien ajan. Jos sinä kysyt minulta, onko hän sitä mitä sanot hänen olevan, vastaus on myönteinen. En kuitenkaan ole itse aktiivsesti noita termejä käyttänyt - sinä olet.
Jos vastaisin kieltävästi, en puhuisi totta.
Mutta edelleenkään, nimittely ei ole minun sanojani vaan sinun.