Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 21:46

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Se on kyllä Kyllästynyt, joka on ansioitunut aggressiivisyydessä ja omien viestiensä sävyn, sisällön ja merkityksen kiistämisessä. Vittuilee minusta minkä kerkiää ja kun kysytään tarkennuksia, niin tunnutaan olevan niin puhtaita pulmusia kiusaamisen vastaisessa taistelussa että.

Enpä ainakaan ole uhkaillut tai "varoitellut" ketään.

Viestiesi sävyn, sisällön ja merkityksen perusteella olet minusta uhkaillut Janne Pöyhtäriä taipumaan tahtoosi 2004-2008.

Uskotko tietäväsi mitä ja miten olen Janne Pöyhtärille kirjoittanut?

Tiedän, mitä täällä on kirjoitettu. Sinä taas tunnut uskovan tietäväsi minun agendoistani ja ojalehmistäni yms semmoista paskaa, että se on loukkaus paskaa itseään kohtaan.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 21:49

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Enpä ainakaan ole uhkaillut tai "varoitellut" ketään.

Viestiesi sävyn, sisällön ja merkityksen perusteella olet minusta uhkaillut Janne Pöyhtäriä taipumaan tahtoosi 2004-2008.

Kyllästynyt kirjoitti:Uskotko tietäväsi mitä ja miten olen Janne Pöyhtärille kirjoittanut?

Kahvi kirjoitti:Tiedän, mitä täällä on kirjoitettu. Sinä taas tunnut uskovan tietäväsi minun agendoistani ja ojalehmistäni yms semmoista paskaa, että se on loukkaus paskaa itseään kohtaan.

Et vastannut kysymykseeni.
Väitteesi uhkailusta on perätön.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 21:50

Kyllästynyt kirjoitti:Minua syytit vittuilusta, mutta näyttää tuo onnistuvan sinultakin.

Tuskin tämä osaamiseni on yllätys sinulle, eikä ole varmaan yllätys sinulle sekään, että pidän lupaukseni: maltillisuuteni paskapuheitasi kohtaan tuli ulosmitatuksi aika pian uhkaukseni esittämisen jälkeen.

Sen voisit toki kertoa, että miksi moitteeni tai solvaukseni Trissen käytöstä kohtaan eivät sinusta kumpua agendoistani yms mielikuvituskeijuistasi, kun et tunnu reagoivan niihin juuri ollenkaan?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 21:56

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Enpä ainakaan ole uhkaillut tai "varoitellut" ketään.

Kyllästynyt kirjoitti:Uskotko tietäväsi mitä ja miten olen Janne Pöyhtärille kirjoittanut?

Kahvi kirjoitti:Tiedän, mitä täällä on kirjoitettu. Sinä taas tunnut uskovan tietäväsi minun agendoistani ja ojalehmistäni yms semmoista paskaa, että se on loukkaus paskaa itseään kohtaan.

Et vastannut kysymykseeni.
Väitteesi uhkailusta on perätön.

En tiedä tarkalleen mitä Janne Pöyhtärille olet kirjoittanut tai mitä hän on sinulle vastannut - olen vain täällä kerrotun varassa. Viestiesi sävyn, sisällön ja merkityksen kokemattomuus uhkailuksi osoittaa minusta sen, että et tiedosta osallisuuttasi tapahtumien seuraantoon ym.

Tunnut viestivän olevasi vain uhri vuodesta 2004 eteenpäin, vaikka juuri tässä hiljattain provosoit minusta tieten tahtoen Trissen Avatar-ketjussa paskaraivarehin. Trisse on kiistatta perseillyt, mutta niin minusta olet sinäkin.

Ojalehmä-ketjun kokeminen sinun pilkaksesi tms osoittaa minusta mm sen, että suhtaudut meihin muihin ehkä jopa vainoharhaisesti tai ainakin fix-idee -lähtökohdista ponnistaen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 21:58

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Minua syytit vittuilusta, mutta näyttää tuo onnistuvan sinultakin.

Tuskin tämä osaamiseni on yllätys sinulle, eikä ole varmaan yllätys sinulle sekään, että pidän lupaukseni: maltillisuuteni paskapuheitasi kohtaan tuli ulosmitatuksi aika pian uhkaukseni esittämisen jälkeen...

Muistutan, ettei uhkailu missään muodossa ole asiallista käytöstä.
Kahvi kirjoitti:... Sen voisit toki kertoa, että miksi moitteeni tai solvaukseni Trissen käytöstä kohtaan eivät sinusta kumpua agendoistani yms mielikuvituskeijuistasi, kun et tunnu reagoivan niihin juuri ollenkaan?

Koska samaan hengenvetoon puolustelit häntä ja hänen käytöstään ja arvostelit sekä esitit perättömiä väitteitä minun käytöksestäni.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 22:00

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Tuskin tämä osaamiseni on yllätys sinulle, eikä ole varmaan yllätys sinulle sekään, että pidän lupaukseni: maltillisuuteni paskapuheitasi kohtaan tuli ulosmitatuksi aika pian uhkaukseni esittämisen jälkeen...

Tiedän. Eipä ole paskapuheidenkaan esittäminen asiallista käytöstä - saati rakentavaa keskustelua - sinulta tahi keneltäkään muultakaan. Joten...?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 22:04

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... Sen voisit toki kertoa, että miksi moitteeni tai solvaukseni Trissen käytöstä kohtaan eivät sinusta kumpua agendoistani yms mielikuvituskeijuistasi, kun et tunnu reagoivan niihin juuri ollenkaan?

Koska samaan hengenvetoon puolustelit häntä ja hänen käytöstään ja arvostelit sekä esitit perättömiä väitteitä minun käytöksestäni.

Eli siis moitteeni/solvaukseni Trisseä kohtaan olivatkin jostain epämääräisestä agendastani kumpuavaa paskapuhetta, jota ei oikeasti ole tapahtunutkaan. Vai että Trisse on käytöksellään ansainnut solvaukseni? Vai koska uskalsin esittää negatiivisen näkemyksen sinun toiminnastasi?

Entä ne viestit, joissa olen esittänyt kritiikkiä ainostaan Trisseä kohtaan? Menevätkö nekin tämän mystisen agendani piikkiin?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 22:10

Kahvi kirjoitti:En tiedä tarkalleen mitä Janne Pöyhtärille olet kirjoittanut tai mitä hän on sinulle vastannut - olen vain täällä kerrotun varassa...

En ole uhkaillut Janne Pöyhtäriä. Sinun käsityksesi minusta, käytöksestäni ja teoistani näyttää perustuvan enemmän vilkkaaseen mielikuvitukseesi kuin tosiasioihin.
Kahvi kirjoitti:... Tunnut viestivän olevasi vain uhri vuodesta 2004 eteenpäin, vaikka juuri tässä hiljattain provosoit minusta tieten tahtoen Trissen Avatar-ketjussa paskaraivarehin...

Jos pyytää mielipiteitä, pitäisi sietää nekin mielipiteet jotka eivät miellytä.
Kahvi kirjoitti:...Trisse on kiistatta perseillyt, mutta niin minusta olet sinäkin...

Tuossakin sinä samaan hengenvetoon mainitset kaikille selvän asian Tristanista mutta esität minusta yksilöimättämiä ja vain "mutu"-perusteltuja väitteitä.
Kahvi kirjoitti:... Ojalehmä-ketjun kokeminen sinun pilkaksesi tms osoittaa minusta mm sen, että suhtaudut meihin muihin ehkä jopa vainoharhaisesti tai ainakin fix-idee -lähtökohdista ponnistaen.

Oletko mielestäsi pätevä esittämään arvioita minun mielenterveydestäni tai psyykestäni?

Olet aiemminkin esittänyt yllä olevan viestisi kaltaisia "analyysejä" ajatuksistani, mielenterveydestäni ja psyykestäni. Mielestäni sinä et ole siihen pätevä, eikä sinun pitäisi kenenkään niitä pyytämättä esittää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 22:11

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Tiedän. Eipä ole paskapuheidenkaan esittäminen asiallista käytöstä - saati rakentavaa keskustelua - sinulta tahi keneltäkään muultakaan. Joten...?

En ole puhunut paskaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 22:14

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Eli siis moitteeni/solvaukseni Trisseä kohtaan olivatkin jostain epämääräisestä agendastani kumpuavaa paskapuhetta, jota ei oikeasti ole tapahtunutkaan. Vai että Trisse on käytöksellään ansainnut solvaukseni? Vai koska uskalsin esittää negatiivisen näkemyksen sinun toiminnastasi?...

Lihavoin vastaukseni.
Kahvi kirjoitti:... Entä ne viestit, joissa olen esittänyt kritiikkiä ainostaan Trisseä kohtaan? Menevätkö nekin tämän mystisen agendani piikkiin?

Ne ovat olleet itsestäänselvyyksiä joita ei ole edes tarpeen kerrata.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 22:17

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Eli siis moitteeni/solvaukseni Trisseä kohtaan olivatkin jostain epämääräisestä agendastani kumpuavaa paskapuhetta, jota ei oikeasti ole tapahtunutkaan. Vai että Trisse on käytöksellään ansainnut solvaukseni? Vai koska uskalsin esittää negatiivisen näkemyksen sinun toiminnastasi?...

Lihavoin vastaukseni.

Erikoista minusta on se, että sinä kiusaamisen vastaisena ihmisenä hyväksyt sen, että joku voi olla jopa ansainnut kiusatuksi joutumisen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 22:18

Kahvi kirjoitti:Erikoista minusta on se, että sinä kiusaamisen vastaisena ihmisenä hyväksyt sen, että joku voi olla jopa ansainnut kiusatuksi joutumisen.

En hyväksy kiusaamista, enkä ole Tristania tai ketään muutakaan kiusannut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 22:19

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... Entä ne viestit, joissa olen esittänyt kritiikkiä ainostaan Trisseä kohtaan? Menevätkö nekin tämän mystisen agendani piikkiin?

Itse koitan välttää sellaista epäsymmetristä ajatusmaailmaa, jossa itselle sopivat näkemykset ovat "itsestäänselvyyksiä" ja sopimattomat taas "ojalehmiä". Varsinkin tilanteissa, joissa ko itsestäänselvyydet ja ojalehmät tulevat samalta kirjoittajalta ja peräti jopa samassa viestissä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 22:20

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Erikoista minusta on se, että sinä kiusaamisen vastaisena ihmisenä hyväksyt sen, että joku voi olla jopa ansainnut kiusatuksi joutumisen.

Juurihan totesit, että Trisse on käytöksellään ansainnut minun solvaukseni, eli hänen kiusaamiseni.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 22:24

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... Ojalehmä-ketjun kokeminen sinun pilkaksesi tms osoittaa minusta mm sen, että suhtaudut meihin muihin ehkä jopa vainoharhaisesti tai ainakin fix-idee -lähtökohdista ponnistaen.

Oletko mielestäsi pätevä esittämään arvioita minun mielenterveydestäni tai psyykestäni?

Olet aiemminkin esittänyt yllä olevan viestisi kaltaisia "analyysejä" ajatuksistani, mielenterveydestäni ja psyykestäni. Mielestäni sinä et ole siihen pätevä, eikä sinun pitäisi kenenkään niitä pyytämättä esittää.

Entä oletko itse pätevä tai edes kohtuullisesti objektiivinen arvioimaan sitä, että milloin minulla on lehmä ojassa tai peräti jokin agenda? Näitä epäilyjä yms olet esittänyt aikaisemminkin mm Helmenkalastajalle (antipatia), milläs pätevyydellä, oikeudella tahi muulla perusteella sinä noita faktanomaisia näkemyksiäsi täällä levittelet - ja poikkeaako minun pätevyyteni ym jotenkin sinun pätevyydestäsi tässä suhteessa?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 22:27

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Itse koitan välttää sellaista epäsymmetristä ajatusmaailmaa, jossa itselle sopivat näkemykset ovat "itsestäänselvyyksiä" ja sopimattomat taas "ojalehmiä". Varsinkin tilanteissa, joissa ko itsestäänselvyydet ja ojalehmät tulevat samalta kirjoittajalta ja peräti jopa samassa viestissä.

Miksi minun pitäisi kommentoida sitä mitä sanot Tristanista?

Sanonta "oma lehmä ojassa" tarkoittaa sitä, että asianomainen on jäävi arvioimaan kyseistä aihetta. Käytin vertausta, koska mielestäni olet minua koskevissa arvioinneissasi ja "analyyseissäsi" niin subjektiivinen ja omien tavoitteitesi sokaisema, ettei arviotiasi voi pitää luotettavina.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 22:28

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Juurihan totesit, että Trisse on käytöksellään ansainnut minun solvaukseni, eli hänen kiusaamiseni.

Totuuden kertominen ei ole kiusaamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 22:29

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Muistutan, ettei uhkailu missään muodossa ole asiallista käytöstä.

En ole puhunut paskaa.

Kilvenkiillotukset, ojalehmät ja agendat sun muut heittosi ovat olleet itsestäänselvää paskaa. Tämä on fakta; mikäli koet omaavasi kykyjä nähdä pääni sisälle ja todeta ko asioiden laidan olevan väitteidesi mukaisia, niin suosittelen esim syvää itsepohdiskelua omien kykyjen realiteettitasosta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.04.2014 22:32

Kahvin esiintyminen tässä ketjussa - kuten vastaavasti Helmenkalastajan aikoinaan
- on ollut "riittävän" puolueetonta ja asioita yläperspektiivistä katsovaa yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 22:33

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Juurihan totesit, että Trisse on käytöksellään ansainnut minun solvaukseni, eli hänen kiusaamiseni.

Totuuden kertominen ei ole kiusaamista.

Totuus siis on se, että Trisse on välillä raivohullu kusipää - ja sinä yksi mulkku naiseksi.
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko