Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 21:01

En tietääkseni ole esittänyt missään olevani minkään sortin objektiivinen tarkkailija.

Laitoin kyllä merkille, että et huomannut Trisselle osoittamaani solvausta, vaikka se oli samassa lauseessa sinulle osoittamani kanssa.

Tiedät kyllä että osaan tarvittaessa olla asiaton ja aggressiivinen (ja kontrolloida niitä), enkä edes yritä piilottaa niitä minkään kuoren tai kullan alle.

En tule sietämään tämän enempää minua kohtaan esitettyjä väitteitä kiusaamisesta, oja-lehmistäni tai mistään vastaavan kaltaisestakaan spekulaatiosta tarkoitusperistäni ym. Capiche?

__
E: lisätty lihavointi
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 21:06

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti: Olet myös esittänyt minusta ja käytöksesti väitteitä ja tulkintoja jotka eivät pidä paikkaansa, mutta sinä kirjoitat niistä niin kuin ne olisivat objektiivisia totuuksia.

Oletko koskaan huomannut kenenkään toisen postaajan syyllistyneen tähän samaan?

Minä olen huomannut Kyllästyneen syyllistyneen tuohon minun osaltani. Mikäli hän jatkaa tuota toimintaa, niin olen jo varoitukseni antanut.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.04.2014 21:08

Onko Kyllästyneen tarkoituksena (ollut) saada tris lopettamaan kiusaaminen?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 21:13

tris kirjoitti:En ole tarkoittanut härnätä...

Olihan lehmä-äänestyskin härnäämistä. Vai oliko sillä mielestäsi jokin asiapohja tai tilaus?
tris kirjoitti:... Sen vielä sanon että minh ei yleensä ole ketään kiusannut vaan on itse joutunut työpaikallaan kiusatun asemaan...

Tiedän tasan tarkkaan Minhin mm. ilkkuneen sinun kanssasi, kuinka hauskaa teillä on minua kiusatessanne ollut.
Tuohon aikaan Minh ei tietääkseni edes ollut työssä. Ja vaikka olisi ollutkin, ei se mitätöi hänen tekojaan...[/quote]
tris kirjoitti:... Aikanaan kun näistä oli puhe ei hän tunnistanut sanoja jotka olit hänen suuhunsa laittanut...

Niin hän kuitenkin teki ja sanoi.
tris kirjoitti:... Mitä tulee siihen mitä aina toistat että "sinua on kiva kiusata" niin luulen että se on sama kuin kahvin kaksoiskonsonanttivirheen väittäminen tahalliseksi eli jos tilanteessa kiusausväite on tuntunut absurdilta niin siihen voi reagoida "höhhöhhöö, niinpä niin sinua onkin kiva kiusata"...

Se ei mennyt noin, taas sinä yrität selitellä ja vähätellä omia tekojasi ja niistä vierittää vastuun minulle.
Kirjoitin sinun ja Minhin harjoittamasta kiusaamisesta, siihen ja sinä yhdessä Minhin kanssa täysin yksiselitteisesti ilakoitte ja riekuitte, kuinka hauskaa teillä on minua kiusatessanne ollut.
tris kirjoitti:... Muutoin tuollaista ei jo oman itsensäkään takia tosissaan sanoisi koska saisi muut palstalaiset kimppuunsa...

Niin ei käynyt, koska sinua ja sinun hampaisiisi joutumista pelättiin yleisesti.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 21:14

Kahvi kirjoitti:...

En tule sietämään tämän enempää minua kohtaan esitettyjä väitteitä kiusaamisesta, oja-lehmistäni tai mistään vastaavan kaltaisestakaan spekulaatiosta tarkoitusperistäni ym. Capiche?

__

Tämän varoitukseni laitoin yksityisviestillä PP:lle, mikä tiedoksi kaikille mainittakoon.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 21:17

Kahvi kirjoitti:En tietääkseni ole esittänyt missään olevani minkään sortin objektiivinen tarkkailija.

Laitoin kyllä merkille, että et huomannut Trisselle osoittamaani solvausta, vaikka se oli samassa lauseessa sinulle osoittamani kanssa.

Tiedät kyllä että osaan tarvittaessa olla asiaton ja aggressiivinen (ja kontrolloida niitä), enkä edes yritä piilottaa niitä minkään kuoren tai kullan alle.

__

Yllä oleva viestisi on hyvin kuvaava esimerkki käytöksestäsi; aggressiivista ja omien viestiesi sävyn, sisällön ja merkityksen kiistämistä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 21:18

Lehmä äänestys oli ihan silkkaa leikkisää juttua josta tarkkaan mietin ettei se mielestäni voi olla loukkaava ketään kohtaan. Minusta ketjusta tuli hauska ja se lähensi postaajia. Sinua ei mitenkään loukattu siinä. Olen aikaisemminkin huomannut että huumori ylipäänsä tuntuu loukkaavan sinua. En ymmärrä miten lehmäjuttu saattoi sinua loukata.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 21:19

Psykopatologia kirjoitti:Onko Kyllästyneen tarkoituksena (ollut) saada tris lopettamaan kiusaaminen?

On.
Olen onnistunut tavoitteessani ainakin siinä, ettei Tristan ole pystynyt kiusaamaan muita niin massiivisesti kuin mitä on minua kiusannut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 21:20

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:En tietääkseni ole esittänyt missään olevani minkään sortin objektiivinen tarkkailija.

__

Yllä oleva viestisi on hyvin kuvaava esimerkki käytöksestäsi; aggressiivista ja omien viestiesi sävyn, sisällön ja merkityksen kiistämistä.

Totaalista paskaa. Muistutat niitä yksilöitä, jotka omalla käyttäytymisellään ovat ravintoloissa menettäneet asiakkaan statuksen ja koittavat keksiä ihan-mitä-tahansa jotta voisivat todistaa, että ravintolasta poistaminen oli The Suuri Vääryys.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 21:22

tris kirjoitti:Lehmä äänestys oli ihan silkkaa leikkisää juttua josta tarkkaan mietin ettei se mielestäni voi olla loukkaava ketään kohtaan. Minusta ketjusta tuli hauska ja se lähensi postaajia. Sinua ei mitenkään loukattu siinä. Olen aikaisemminkin huomannut että huumori ylipäänsä tuntuu loukkaavan sinua. En ymmärrä miten lehmäjuttu saattoi sinua loukata.

Se olin silkkaa härnäämistä ja riidanhaastamista. Otit lehmä-vertauksen viestistäni ja ryhdyit sitä (ja siten viestiäni ja siinä käyttämääni vertausta) käyttämällä pilkkaamaan viestiäni ja pyrit tekemään sen naurunalaiseksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 21:24

Se on kyllä Kyllästynyt, joka on ansioitunut aggressiivisyydessä ja omien viestiensä sävyn, sisällön ja merkityksen kiistämisessä. Vittuilee minusta minkä kerkiää ja kun kysytään tarkennuksia, niin tunnutaan olevan niin puhtaita pulmusia kiusaamisen vastaisessa taistelussa että.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 21:26

Kahvi kirjoitti:Se on kyllä Kyllästynyt, joka on ansioitunut aggressiivisyydessä ja omien viestiensä sävyn, sisällön ja merkityksen kiistämisessä. Vittuilee minusta minkä kerkiää ja kun kysytään tarkennuksia, niin tunnutaan olevan niin puhtaita pulmusia kiusaamisen vastaisessa taistelussa että.

Enpä ainakaan ole uhkaillut tai "varoitellut" ketään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 21:27

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Lehmä äänestys oli ihan silkkaa leikkisää juttua josta tarkkaan mietin ettei se mielestäni voi olla loukkaava ketään kohtaan. Minusta ketjusta tuli hauska ja se lähensi postaajia. Sinua ei mitenkään loukattu siinä. Olen aikaisemminkin huomannut että huumori ylipäänsä tuntuu loukkaavan sinua. En ymmärrä miten lehmäjuttu saattoi sinua loukata.

Se olin silkkaa härnäämistä ja riidanhaastamista. Otit lehmä-vertauksen viestistäni ja ryhdyit sitä (ja siten viestiäni ja siinä käyttämääni vertausta) käyttämällä pilkkaamaan viestiäni ja pyrit tekemään sen naurunalaiseksi.

Taisi ottaa lehmän kyllä minun viesteistäni, kun jouduin muutamaan kertaan kysymään lehmää/agendaa, ennenkuin siihen sain edes jonkunnäköisen vastauksen.

Lehmä-ketju oli minusta täysin selvästi huumori-heitto liittymättä mitenkään kenenkään loukkaamiseen tms. Suosittelisin vakavasti miettimään miksi koet loukkaavana ja ehkä jopa hyökkäyksenä sinua kohtaan aiheen, johon muiden responssi on huumori. Ei, eikä tässä käy argumentiksi mikään porukassa nauraminen kenellekään, vaan jutun hauskuus oli nimenomaan sen täysin irrationaalinen asiayhteys ojalehmiin, joiden sisältöä tivasin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 21:29

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Se on kyllä Kyllästynyt, joka on ansioitunut aggressiivisyydessä ja omien viestiensä sävyn, sisällön ja merkityksen kiistämisessä. Vittuilee minusta minkä kerkiää ja kun kysytään tarkennuksia, niin tunnutaan olevan niin puhtaita pulmusia kiusaamisen vastaisessa taistelussa että.

Viestiesi sävyn, sisällön ja merkityksen perusteella olet minusta uhkaillut Janne Pöyhtäriä taipumaan tahtoosi 2004-2008.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 21:31

p-free kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Se olin silkkaa härnäämistä ja riidanhaastamista. Otit lehmä-vertauksen viestistäni ja ryhdyit sitä (ja siten viestiäni ja siinä käyttämääni vertausta) käyttämällä pilkkaamaan viestiäni ja pyrit tekemään sen naurunalaiseksi.

Kyllä se on sinä joka teet itsestäsi naurunalaisen. Siihen ei ketään toista tarvita.

Sanoo kirjoittaja, jonka viestit ovat jokseenkin kokonaan vain riidanhaastamista ja asiattomien viestien komppaamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 21:32

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Onko Kyllästyneen tarkoituksena (ollut) saada tris lopettamaan kiusaaminen?

On.
Olen onnistunut tavoitteessani ainakin siinä, ettei Tristan ole pystynyt kiusaamaan muita niin massiivisesti kuin mitä on minua kiusannut.

Muuten ihan jees, mutta ihan itse alat minusta provosoimaan Trisseä niin kauan, kunnes häneltä pettää itsekontrolli ja saa paskaraivarit - niinkuin kävi Avatar-ketjussa tässä ihan hiljattain. Sitten sinä tunnut syyttelevän Trisseä siitä, että hän edelleen kiusaa sinua perheohjelmiin soveltumattomilla ilmaisuilla tms. No ken riitaa haastaa niin riitaa saa, eikö?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 21:33

Kyllästynyt kirjoitti:
p-free kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Se olin silkkaa härnäämistä ja riidanhaastamista. Otit lehmä-vertauksen viestistäni ja ryhdyit sitä (ja siten viestiäni ja siinä käyttämääni vertausta) käyttämällä pilkkaamaan viestiäni ja pyrit tekemään sen naurunalaiseksi.

Kyllä se on sinä joka teet itsestäsi naurunalaisen. Siihen ei ketään toista tarvita.

Sanoo kirjoittaja, jonka viestit ovat jokseenkin kokonaan vain riidanhaastamista ja asiattomien viestien komppaamista.

Mutta ei välttämättä ole täysin väärässäkään.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 21:41

Kahvi kirjoitti:... Taisi ottaa lehmän kyllä minun viesteistäni, kun jouduin muutamaan kertaan kysymään lehmää/agendaa, ennenkuin siihen sain edes jonkunnäköisen vastauksen...

Ei ottanut sinun viestistäsi, koska minä sen vertauksen esitin.
Vastasin sinulle niin nopeasti kuin ehdin. Sitä kuitenkin ihmettelin, eikö sanonta ollut sinulle tuttu.
Kahvi kirjoitti:... Lehmä-ketju oli minusta täysin selvästi huumori-heitto liittymättä mitenkään kenenkään loukkaamiseen tms...

Se oli pilkantekoa käyttämästäni vertauksesta - ja niin ollen ko. viestini pilkkaamista.
Kahvi kirjoitti:... Suosittelisin vakavasti miettimään miksi koet loukkaavana ja ehkä jopa hyökkäyksenä sinua kohtaan aiheen, johon muiden responssi on huumori...

En näe pilkantekoa huumorina. "Muiden" agendaan tietenkin viestini pilkkaaminen sopi kuin nyrkki silmään.
Kahvi kirjoitti:... Ei, eikä tässä käy argumentiksi mikään porukassa nauraminen kenellekään, vaan jutun hauskuus oli nimenomaan sen täysin irrationaalinen asiayhteys ojalehmiin, joiden sisältöä tivasin.

Ketjulla ei ollut mitään asiasisältöä tai sanomaa. Sen ainoa merkitys ja sisältö näytti olevan porukalla irviä käyttämääni versiota - ja niin ollen koko viestiäni.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 21:43

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Viestiesi sävyn, sisällön ja merkityksen perusteella olet minusta uhkaillut Janne Pöyhtäriä taipumaan tahtoosi 2004-2008.

Uskotko tietäväsi mitä ja miten olen Janne Pöyhtärille kirjoittanut?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 21:44

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
p-free kirjoitti:

Mutta ei välttämättä ole täysin väärässäkään.

Minua syytit vittuilusta, mutta näyttää tuo onnistuvan sinultakin.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko