Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:Kuitenkaan Mirrin ja Kahvin viestit tässä ketjussa eivät ole sinua miellyttäneet ja ovatpa peräti olleet nettikiusausta. Kuinkas se nyt niin..?
Eivät miellytä, koska ne ovat tarkoitushakuisia ja perustuvat subjektiivisiin tulkintoihin minusta ja tekemisistäni. Siitä huolimatta en ole ruvennut ketään solvaamaan tai nimittelemään.
Paitsi horisit jotain kilpien kiillottamisesta ja et ole puuttunut esim minun Trisseä kohtaan esittämään kritiikkiin - tai edes siihen, että suoraan solvasin häntä...
En ole "horissut" mitään, en liioin puhunut paskaa.
En ole huomannut, että olisit Tristania solvannut tai esittänyt kritiikkiä jossa olisi jotain uutta tai aiemmin sanomatonta.
Kahvi kirjoitti:... Se, mitä tässä(kin) ketjussa on tuotu esiin, kertoo minulle että Kyllästynyt on kokenut niin Janne Pöyhtärin kuin eräiden nimimerkkien (mm minä) osalta enemmän tai vähemmän merkittävää epäreiluutta. Tämä nähdäkseni manifestoituu Trissen vuosia jatkuneena mollaamisena ym, joka toisinaan tuntuu jatkuvan niin pitkälle, että Trisse tyypilliseen tapaansa saa itkupotkuraivarit...
"Enemmän tai vähemmän"? Understatement.
Kahvi kirjoitti:... Se, että minua syytetään nettikiusaamisesta sillä perusteella, että näkemykseni oletetaan perustuvan aikaisempaan käytökseeni tms, on totaalisesti perseestä. Ja syvältä. Heitellään pahantahtoisia väitteitä nippa-nappa järkeen mahtuvin perusteluin sillä tavoin, että jos se voi olla totta, niin sen on oltava totta...
Olet selitellyt ja puolustellut Tristanin tekoja "metsään huutamisella" ym. Olet myös esittänyt minusta ja käytöksesti väitteitä ja tulkintoja jotka eivät pidä paikkaansa, mutta sinä kirjoitat niistä niin kuin ne olisivat objektiivisia totuuksia.
Osallistuminen ketjuun joka jo ensiviestissään sisältää puolueellisia ja aggressiivisia väitteitä, arvosteluja ja syytöksiä minun käytöksestäni - on vähintäänkin nettikiusaamisen tukemista, ellei jopa aktiivista osallistumista siihen.
Kahvi kirjoitti:... Heitellään pahantahtoisia väitteitä nippa-nappa järkeen mahtuvin perusteluin sillä tavoin, että jos se voi olla totta, niin sen on oltava totta...
Sinun heittelemäsi subjektiiviset ja pitkälleviedyt tulkinnat mitä sinun mielestäsi olisi tapahtunut (perusteluna se, että sinä tunnet nettikäytökseni), on pahantahtoinen eikä edes nippa-nappa minkäänlaiseen objektiiviseen arviointiin perustuva spekulaatio.
Kahvi kirjoitti:... Seuraavaan kiusaamis-syytökseen en tule enää suhtautumaan maltillisesti. Joo, tämä oli uhkaus; miksi minunkaan pitäisi sietää sitä, että minusta väitetään perättömiä.
Asiattomuus ja aggressiivisuus näyttää sinulla sijaitsevan heti ohuesti kullatun ulkokuoren alla.