Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 10:58

Trisse oli siis sekopää 2004 ja hänen nimittelynsä loukkasivat Kyllästynyttä pahasti. Kyllästynyt koki vääryyttä tapahtuneen Tukiasema.netissä mm bännien määrän/pituuksien/ym suhteen ja hakiessaan oikeutta itselleen (ehkä hyvinkin aggressiivisinkin keinoin) hän sai pysyvän bännin Tukiasema.netiin 2007.

Ilmeisesti Tukiasema.netin ainoa moderaattori Janne Pöyhtäri tulkitsi Kyllästyneen viestinnän 2007 kiristyksenä siitä, että palstan "terrorisointi" tms jatkuu jollei Kyllästyneen ehtoihin tms suostuta, josta siis responssina tuo pysyvä bänni. Tätä ennen oli Kyllästyneellä vähintäänkin hyvin kiivaita keskusteluita ainakin mm minun ja Hermitin kanssa.

Kyllästynyt siirtyi siis 2007 keskustelemaan mm Suomi24:lle, jossa oli edelleen noita vähintäänkin kiivaita keskusteluita, mutta suoraa jatkumoa Tukiasema.netin tapahtumiin ei kuitenkaan ollut - ei ainakaan Kyllästynyt vs Tris, koska jälkimmäinen ei ollut S24:ssa osapuolena. Tämän Trisse näkee nyt niin, että Kyllästyneen retoriikka tms on pääsyy siihen, että Kyllästynyt ajautuu netissä konfliktitilanteisiin ajasta ja keskustelufoorumista riippumatta (mikä on myös oma kokemukseni).

Kuitenkin on edelleen ilmeisesti niin, että Trisse nykyäänkin (esim tarpeeksi vittuutuneena) syyllistyy samanlaiseen päänaukomiseen kuin 2004, mikä tietenkin on täysin perseestä - ja Trisse tietänee tämän itsekin.

Tässä minusta on kiistatonta vain se, että Trisse on perseillyt pahasti aikavälillä 2004-2014 ja Kyllästynyt on loukkaantunut jo vuoden 2004 tapahtumista. Kyllästyneen käytös taas on koettu yleisesti toisinaan hyvinkin provosoivana (ellei jopa kiusaamisena) mikä on tietenkin aiheuttanut sekä provosoitumista että loukkaantumisia. Olettaisin, että Kyllästynyt ei valkohehkuisen vihansa tms tunteen vallassa ole aina kyennyt kontrolloimaan käytöstään niin paljon kuin olisi ehkä ollut suotavaa, joten ylilyöntejä lienee tapahtunut hänenkin taholtaan - jollon vastapuoli on vastannut metsänä niinkuin sinne on huudettu.

Lisäksi kaikki konfilititilanteisiin 2004-2014 osallistuneet ovat kokeneet epäoikeudenmukaisuutta yms milloin vastapuolen taholta, milloin moderoinnin kannalta.

Tämän varsin neutraalin viestini päätän siihen toteamukseeni, että Trisse on välillä raivohullu kusipää ja Kyllästynyt on yksi mulkku naiseksi.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 14:08

tris kirjoitti:Yritin etsiä vanhempaa materiaalia muttei löytynyt valitettavasti. Voin vain todeta että jos olisin ollut niin höyrähtänyt tukarilla 2004 kun Kyllästynyt antaa ymmärtää niin en ymmärrä kuinka olisin ylipäänsä ystävystynyt siellä tuolloin lukuisten älykkäiden ihmisten kanssa kuten minh, Vasso, tuima, usvaneito jne...

Tarkoitushakuista spekulointia. Pitäisikö tuollainen hyväksyä todisteeksi jostakin?
tris kirjoitti:... Vasso poltti vielä cd:lle tuolloiset päiväkirjani ja minhin päiväkirjat mutta cd on valitettavasti kadonnut. Minhillä saattaa olla oma mutta ei hän minulle sitä lähettäisi kun samassa on hänen omat päiväkirjansa...

Spekulointia tuokin. Ja Minhin päiväkirjasta en tiedä muuta kuin sen, että sinä sen kertaalleen kostoksi Minhille deletoit (saatuasi tietoosi Minhin salasanan).
tris kirjoitti:... Kyllästynyt luo menneisyyttä jälkikäteen kuten tuo että yksinomaan minä olisin häntä kiusannut...

Enhän ole tuollaista sanonutkaan. Miksi sinä vääristelet sanomisiani?
Sanoin, että sinä aloitit kiusaamisen, ja sinun esimerkkisi johdolla kiusaaminen levisi ja laajeni todelliseksi joukkokiusaamiseksi.
tris kirjoitti:... vaikka esim. hermit ja Kyllästynyt riitautuivat aivan ilman panostani...

Kuten sanoin, sinun esimerkkisi innoitti muitakin osallistumaan kiusaamiseen.
tris kirjoitti:... Geokin kutsui häntä paskan voimalla käyväksi mankeliksi ...

Niin teki, mutta mistä se kertoo? Siitäkö, että Geo ei pitänyt siitä, että kyseenalaistin hänen asiantuntemuksensa ja fundamentalistikristillisyyden perusteiden pitävyyden.
tris kirjoitti:... ja minä kyllä muistan että Luukkosen tullessa palstalle yksi Luukkosen kommentti Kyllästyneelle kuului "niin ummessa että tavaraa tulee suustakin" tms. kunnes Luukkonen ja Kyllästynyt ystävystyivät...

Luukkonen ei ole koskaan sanonut minulle mitään tuollaista; Minh on.
tris kirjoitti:... Ketju näyttää raakaa ja asiatonta päiväkirjakiusausta ja ihmetyttää ettet kahvi pidä ketjua minkään arvoisena...

Lainaukset ja otteet ovat sinun tarkoitushakuisesti valitsemiasi, eivätkä kerro muusta kuin sinun tavastasi syytellä muita omista teoistasi.
Kyllästynyt

Re: Kyllästyneen päiväkirjahäiriköintiä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 14:21

tris kirjoitti:Anonymous Nuunuu said...

Minä kannatan myös Kyllästyneen bannausta ja tarvittaessa lähestymiskieltoa, jos muu ei tehoa. Tris tuskin tarvitsee veneeseensä lisää keikuttajia.

Ja mitä paskan ryöpyttämiseen tulee, niin mitä muuta kuin todella häiriintynyttä kiusaamista ja maanista vainoa on se yli sadan kommentin haukkumisketju Trisin blogissa viime lokakuulla.
Tai vainoaminen Suomi 24:n foorumeilla. Kyllästynyt, sinua seurataan, sinua luetaan. Et voi vääntää todellisuutta omien harhojesi mukaiseksi, sinun on jo tajuttava ottaa sanoistasi vastuu. Peräänkuulutat oikeutta nettikiusauksen uhreille mutta itse näverrät ihmisiä vuodesta toiseen. On tietenkin ikävää kun hoitosi suljetulla ei ole tuottanut tulosta, mutta et ainakaan edesauta paranemistasi täällä netissä...

En ole koskaan ollut hoidossa suljetulla, ja samaa luotettavuustasoa ovat muutkin väitteesi.
tris kirjoitti:... Kyllästynyt: myönnät siis olleesi hoidossa. Luulisi mielenterveyskuntoutujan ymmärtävän toista samanlaista eikä riekkuvan vuosikausia hänen kimpussaan. Myönnät varmasti itsekin, että taannoinen sadan viestin vouhotus Trisin blogissa oli todella aika obsessiivista?
Ja kaikki vähänkin Tukiasemaa lukeneet tuntevat siellä maineesi. Bannisi ovat tulleet aivan syystä, haukut ihmisiä paskiaisiksi, kaksinaamaisiksi kusipäiksi, raatelijoiksi, nilviäisiksi ja idiooteiksi (muutaman mainitakseni). Ei katsos ole olemassa vain sinun omaa pientä harhamaailmaasi vaan ihan oikea reaalimaailma, jonne omatkin häröilysi ovat tallentuneet...

Pitäisikö minun postata tälle palstalle viestejä joita Tristan on kirjoittanut minulle?

Noista nimittelyistä: Mistä viesteistä nuo on otettu? Missä ovat alkuperäiset ja kenelle osoitettu? Paskiaiset, kaksinaamaiset kusipäät ja nilviäiset myönnän, mutta idiootit tai raatelijat kiistän.
tris kirjoitti:Anonymous Ruusu said...

Luoja varjelkoon meitä ettemme koskaan tapaisi kyllästynyttä oikeassa elämässä!! Kaikki asiakaspalvelutyössä olevat VAROKAA... !!

(tarkoituksella olen anonyymi, sillä en ota riskiä kyllästyneen leviämisestä omaan blogiini...)
5:05 PM

Niinpä niin. Onpa asiatonta keskustelua - ja vielä asiattomampaa siitä tekee se, että lainaukset ovat vain toisen osapuolen näkemyksiä, mutta minun viestejäni ei ole lainattu sellaisenaan eikä autenttisina - puhumattakaan siitä, että mukana olisi koko keskustelu.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 14:23

tris kirjoitti:Tuon ketjun uudelleen lukeneena totean että perun eiliset pahoittelut ja anteeksipyynnöt jotka väsymystäni ja henkistä laiskuuttani ilmaisin.

Hyvä tietää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 14:25

tris kirjoitti:
tris kirjoitti:"...
KYLLÄSTYNYT: Tris:

"... Niinpä se jäi sinne ja minä lähdin ilman lääkediilejä."

Mielenkiintoista kuulla mitä verovaroilla ylläpidetyssä päihdevieroituksessa oikeasti tapahtuu.

Kävikö tuossa farssissa taas niin, että koska SINUA ei otettu yksilövastaanotolle ensimmäiseksi, sinun piti lavastaa huomionherättämisnäytelmä "kontrolloimattomine itkuineen" ja peräti puoli päivää kestäneine "syömättömyyksineen"?
Ilmeisesti edellytät, että joka ovella olisi torvisoittokunta sinua vastaanottamassa.

Edesvastuutonta varata hoitopaikka (oikeastaan estit kahden henkilön pääsyn hoitoon) ilman minkäänlaista motivaatiota tai yritystä sen hyödyntämiseksi.

Tämäkin oli valhetta. En pystynyt olemaan kun oli valtavat lääkeviekkarit eikä kyse ollut mistään yksityisvastaanotosta (eipä siellä sellaisia ollutkaan) tai lavastuksista.

En ole puhunut yksityisvastaanotosta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 14:28

Kahvi kirjoitti:
tris kirjoitti:No, esim. se että hän ei ole minua kiusannut ja että ilman minun panostani ei olisi joutunut tukiasemalla ongelmiin kenenkään kanssa.

Niin ja kyllä se meno siellä Tukiasema.netissä oli ikävä kyllä sellaista, että harvempi siellä oli joutumatta ongelmiin kenenkään kanssa. Trissen (ja Mihnin) osuus vuoden 2004 tapahtumiin on minusta selvästi kiistaton, mutta arvelen minäkin että Kyllästynyt ei olisi voinut välttää konfliktitilanteita ym mitenkään Tukiasema.netissä - kun siellä tosiaan oli myös niitäkin nimimerkkejä, joilla tuntui olevan tarve saada joku hampaisiinsa.

Sinä Kahvi et tunne minua. Et tiedä minun tekemisistäni mitään, etkä ole puolueeton tai objektiivinen arvioijakaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 14:42

tris kirjoitti:Ei
Kahvi kirjoitti:
tris kirjoitti:...
Ketju näyttää raakaa ja asiatonta päiväkirjakiusausta ja ihmetyttää ettet kahvi pidä ketjua minkään arvoisena...

Kyllä tällä ketjulla on varmasti arvonsa, en vain oikein hokannut pointtia ja siksi kysyin.

Itse näkisin, että Kyllästynyt on vähintään syyllistynyt päiväkirjahäiriköintiin useammankin henkilön kohdalla, ellei peräti kiusaamiseenkin - mutta ainakin aikaisemmin hän on jyrkästi kiistänyt kirjoittaneensa mitään asiatonta päiväkirjoihin tai kiusanneensa.

Tuliko muuten Trisse sulle noiden Kyllästyneen päiväkirjakommenttien johdosta silloin mieleen, että ei olisi kannattanut kiusata häntä vuonna 2004?

Ei minulla ole mitään käsitystä siitä että häntä olisin mitenkään koskaan erityisesti kiusannut...

Minulla on.
Sinä tartuit jokaiseen viestiini; tartuit niiden kielioppivirheisiin, ilkuit niitä debiilin/idiottin kirjoittamiksi, lapseni ovat vesipäisiä idiooteja ja minä kelvoton äiti, ja että oli minulle ihan oikein etten saanut Jorvissa hoitoa jne.
tris kirjoitti:... Muistan että hän oli paise perseessä, tosi rasittava ja minulla oli hänestä kuva että hän on todella kroonisesti sairas ja pakkomielteinen...

Sanoit vielä enemmän ja törkeämminkin kuin vain tuon.
tris kirjoitti:... Ajattelin että Luukkonen pitää hänen puoliaan säälistä ja kun näin Luukkosta (2007?) ja kysyin Kyllästyneestä niin muistan vielä ajatelleeni että Kyllästynyt on tosi krooninen tapaus ja Luukkosta säälittää hän ja vastaanotollakin hän on ollut suunnilleen kuolaava kroonikko...

Yritätkö kommentillasi antaa sen käsityksen, että Luukkonen on sanonut minun olevan kuolaava kroonikko?
tris kirjoitti:... Vasta tällä palstalla hänen statuksensa muuttui mielessäni että hän on jotenkin vakavastiotettava...

Tuosta olen samaa mieltä; sinä kohtelit minua kuin olisin täysin vailla ihmisarvoa ja asenteesi oli sangen tarttuvaa laatua.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 14:53

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Yritin etsiä vanhempaa materiaalia muttei löytynyt valitettavasti. Voin vain todeta että jos olisin ollut niin höyrähtänyt tukarilla 2004 kun Kyllästynyt antaa ymmärtää niin en ymmärrä kuinka olisin ylipäänsä ystävystynyt siellä tuolloin lukuisten älykkäiden ihmisten kanssa kuten minh, Vasso, tuima, usvaneito jne...

Tarkoitushakuista spekulointia. Pitäisikö tuollainen hyväksyä todisteeksi jostakin? ...

Kyllä mielestäni. Jutut joita kirjoitit (melkein psykologi, analysointi, kiva kiusata, olet hph) antavat kuvan että olen ollut joku mielisairaalasta karannut täysin seinähullu raivopää. Kuitenkin tässä on se toinen puoli että älykäs Vasso innostui leikkimään kanssani päiväkirjassani (tuolloin nikillä "Cracker") ja tulin toimeen ihmisten kanssa ja omasta mielestäni olin yhteisössä arvostettukin.

Kyllästynyt kirjoitti:Sanoin, että sinä aloitit kiusaamisen, ja sinun esimerkkisi johdolla kiusaaminen levisi ja laajeni todelliseksi joukkokiusaamiseksi. ...

Kahvi juuri kertoi kuinka häntä kiusasi palstalla Fortuna. Minua kiusasi alunperin yasu. Sinä riitauduit esim. hermitin kanssa ihan ilman minun ansiotani. Minä en ole koskaan voinut sietää hermitiä ja hermit on suhtautunut minuun täysin välinpitämättömästi.
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:... ja minä kyllä muistan että Luukkosen tullessa palstalle yksi Luukkosen kommentti Kyllästyneelle kuului "niin ummessa että tavaraa tulee suustakin" tms. kunnes Luukkonen ja Kyllästynyt ystävystyivät...

Luukkonen ei ole koskaan sanonut minulle mitään tuollaista; Minh on. ...

Olen aika varma että se oli Luukkonen. Ainakin hän vihjasi suoraan anaalisuuteesi jollain vastaavalla kommentilla ennen ystävystymistänne.

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:... Ketju näyttää raakaa ja asiatonta päiväkirjakiusausta ja ihmetyttää ettet kahvi pidä ketjua minkään arvoisena...

Lainaukset ja otteet ovat sinun tarkoitushakuisesti valitsemiasi, eivätkä kerro muusta kuin sinun tavastasi syytellä muita omista teoistasi.

No totta helvetissä ovat! Mutta sinä olet väittänyt ettet koskaan ole oma-aloitteisesti mennyt kiusaamaan minua mutta tuossa raa´asti kiusasit, syyllistit ja kehitit omat vääristyneet käsityksesi että itkullani halusin saada punaisen maton ja oman yksityisvastaanoton ensimmäisenä ja kuinka vein paikkoja.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 14:56

Kyllästynyt kirjoitti:Niinpä niin. Onpa asiatonta keskustelua - ja vielä asiattomampaa siitä tekee se, että lainaukset ovat vain toisen osapuolen näkemyksiä, mutta minun viestejäni ei ole lainattu sellaisenaan eikä autenttisina - puhumattakaan siitä, että mukana olisi koko keskustelu.

Siinähän se linkki on että kuka tahansa voi mennä lukemaan koko keskustelun. Ymmärsin että Mirri ainakin kävi lukemassakin.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 14:59

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kyseli toisessa ketjussa miksi minä sivullisena puutun hänen ja Trisin välisiin asioihin. Minulla on tapana puuttua, jos silmieni edessä näen ilmiselvän kiusaamistapauksen...

Et kuitenkaan inahtanutkaan, vaikka varmasti näit mitä Tristan minulle teki. Omatuntosi näyttää heräävän vasta sen jälkeen kun olet itse minun kanssani väitellyt - ja kun mm. on osoittautunut, ettet ole tiennyt juuri mitään asiasta josta väitit tietäväsi enemmän kuin asiaa kymmeniä vuosia työkseen tehnyt.
Mirri kirjoitti:...Tässä näen sellaisen ja vieläpä hyvin julman - etten sanoisi sadistisen - tapauksen, jonka rinnalla pahimmatkin nimittelyt jäävät mielestäni toiseksi...

Niin näen minäkin. Sinun lähtökohtasi on kuitenkin se, ettet ole tietääksesikään siitä mitä Tristan teki ja tekee, mutta minua syytät sadistiksi. Et liioin mainitse mitään omista sanoistasi jotka olet minulle osoittanut.
Kovin kaksinaamaista tuo sinun "kiusaamiseen puuttumisesi" on ollut, ja on sitä nytkin.
Mirri kirjoitti:... Kiusaamisen julmuus on siinä, että hän iskee vaikeasti mielenterveysongelmaisen ihmisen elämän kipupisteisiin - suoraan oireisiin...

Tristanin harjoittama jatkuva kiusaaminen ja törkeä solvaaminen on iskemistä ihmisen elämän kipupisteisiin - suoraan oireisiin. Asiallinen kirjoitus jossa kerrotaan kiusaamisesta tai kommentoidaan kiusaajan omia viestejä, ei sitä ole.
Mirri kirjoitti:... Repii ja raatelee.
En näe Kyllästyneen käyttäytymiselle minkäänlaista oikeutusta enkä puolustusta; paitsi hänen omat mt-ongelmansa, joiden oletan aiheuttavan hänen tarpeensa loputtomaan kiusaamiseen.

Et tietenkään näe. Ethän sinä näe omassa toiminnassasikaan mitään moitittavaa tai edes kyseenalaista, vaikka olet itsekin minua nimitellyt. Ei kyse ole mistään "loputtomasta kiusaamisesta" vaan loputtomasta pyrkimyksestä saada itselleen oikeudenmukaista kohtelua ja oikeutta - eikä mikään maailmassa pysty muuttamaan muuksi sitä, että Tristan on minua kiusannut raa'asti, julmasti ja röyhkeästi, tauotta ja pitkään - vuosien ajan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 15:01

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:... Ajattelin että Luukkonen pitää hänen puoliaan säälistä ja kun näin Luukkosta (2007?) ja kysyin Kyllästyneestä niin muistan vielä ajatelleeni että Kyllästynyt on tosi krooninen tapaus ja Luukkosta säälittää hän ja vastaanotollakin hän on ollut suunnilleen kuolaava kroonikko...

Yritätkö kommentillasi antaa sen käsityksen, että Luukkonen on sanonut minun olevan kuolaava kroonikko? .

En. Kysyin Luukkoselta oletteko te nähneet ja Luukkonen meni kiusaantuneen näköiseksi ja sanoi "Minäpä en taida vastata tuohon kysymykseen". Muistan kuitenkin että minulla oli kuvitelma että olette nähneet ja sinä olet ollut hullu kuin pullosta tullut ja olin hieman omahyväinenkin ajatellen että näkipäs vihdoin totuuden. Myöhemmin toki ymmärsin että hänellä on ollut paremmat syyt reagoida noin. Tuolloin kuitenkin vielä pidin sinua nettikäyttäytymiseesi pohjaten täysi kahjona tai että sinulla on vähintään aspergerin syndrooma. Tukarin miitissä kuulin kyllä että livenä vaikutit täysin normaalilta.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 15:05

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Tämäkin oli valhetta. En pystynyt olemaan kun oli valtavat lääkeviekkarit eikä kyse ollut mistään yksityisvastaanotosta (eipä siellä sellaisia ollutkaan) tai lavastuksista.

En ole puhunut yksityisvastaanotosta.

Sori. Yksilövastaanotto.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 15:10

Kyllästynyt kirjoitti:Tristanin harjoittama jatkuva kiusaaminen ja törkeä solvaaminen on iskemistä ihmisen elämän kipupisteisiin - suoraan oireisiin. Asiallinen kirjoitus jossa kerrotaan kiusaamisesta tai kommentoidaan kiusaajan omia viestejä, ei sitä ole.

Hevosetkin nauravat tuolle! :D Miten olisin voinut iskeä kipupisteisiisi kun en tiedä niistä mitään? Vai unohtuiko sinulla se aiempi totuus jonka olet nyttemmin kieltänyt että tavatessamme sinä olisit kertonut jotain henkilökohtaista itsestäsi ja sittemmin kieltäytynyt kertomasta aihetta?
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 15:12

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Niinpä niin. Onpa asiatonta keskustelua - ja vielä asiattomampaa siitä tekee se, että lainaukset ovat vain toisen osapuolen näkemyksiä, mutta minun viestejäni ei ole lainattu sellaisenaan eikä autenttisina - puhumattakaan siitä, että mukana olisi koko keskustelu.

Siinähän se linkki on että kuka tahansa voi mennä lukemaan koko keskustelun. Ymmärsin että Mirri ainakin kävi lukemassakin.

Kävin minäkin kurkkaamassa tuota ensimmäisen sivun linkkiä. Keskusteluna yhtä kuraa noi kommentit kuin mitä täälläkin toisinaan esiintyy.

Ainakin kaava on hyvin tuttu: ensin Kyllästynyt kritisoi jotain häneen itseensä suoraan liittymätöntä, ja lopulta keskustellaan hph:sta ym.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 15:18

tris kirjoitti:Olin 2003-2004 aika sekaisin (vaihteen vuoksi). Olisi varmasti pitänyt lopettaa juominen, nimittely, lähteä Tukiasemalta ja jättää tekemättä 90% asioista mitä teki. Mutta aika mahdotontahan se on joten näillä mennään?..

Ei ole pakko "mennä". Voisit myös myöntää tekosi ja pyytää anteeksi, mutta sitähän sinä et ole suostunut tekemään.
tris kirjoitti:... Nimittelin ihmisiä sinne sun tänne mutta mitään kiusauskuviota ei ollut...

Kyllä oli. Minun on hyvin vaikeaa kuvitella minkälainen kuvio olisi se, joka olisi ollut selkeämpi kiusaamiskuvio kuin se jota sinä minua (ja monia muita kohtaan) harjoitit.
tris kirjoitti:... Kyllästynyt sai ihan itse asenteellaan itsensä kiusatuksi tukarilla...

Mikä oli sen "asenteeni" jonka takia sain sinut aloittamaan minun kiusaamisen?
Ei mikään. Kyse oli sinun luultavasti pelkkää pitkästyneisyyttäsi aloittamasti kiusaamisesta - josta vielä kehtasit julkisesti ilkkua ja ilakoida, kuinka hauskaa sinulla on minua kiusatessasi ollut!
tris kirjoitti:... Mutta tätä ei saisi sanoa kun tämä on "kiusaamisen puolustamista ja kiusatun syyllistämistä". Kuitenkin Kyllästyneen oma maladaptiivinen toiminta johti kaikkeen toiseen...

Taas sinä kiistät omat tekosi ja syytät minun "maladaptiivisuuttani" siitä, että jouduin kiusatuksi. Kysehän ei edes ole siitä, mitä mahdollisesti olisi tapahtunut, vaan siitä mitä sinä kiistatta teit!
Ei sinun kiusaamisesi ole yhtään sen vähemmän tuomittavaa ja väärin, vaikka sinusta huolimatta olisi tapahtunut mitä tahansa.

Sinä olet väittänyt, että minä olisin joka tapauksessa joutunut kiusatuksi, ja ettei nettipalstariitely (voi olla) ole ainoa ympäristö jossa minulla on riitoja tai vaikeuksia. Tuokin on eräänlaista kiusaamista; esität väitteitä joille sinulla ei ole muita perusteita kuin tarpeesi ja halusi puolustella omia tekemisiäsi ja syyttää minua niistä.
tris kirjoitti:... Kuvio toistui kolmessa paikassa joissa oli todennäköisesti pitkälti eri käyttäjäkunta...

Sinä aloitit kiusaamisen - ja sinun esimerkkisi johdolla se levisi joukkokiusaamiseksi.
Suomi24 -palstalle en olisi ikinä päätynyt ilman sinun takiasi saamaani täysin epäoikeudenmukaista vuosia kestänyttä bannia.
tris kirjoitti:... Kyllästynyt kieltäytyy hyväksymästä sitä että maailmaa ei voi muuttaa vaan ainoastaan omaa asennettaan...

Klisee, jolla sinä yrität vierittää vastuun kiusatuksi joutumisesta minun syykseni - ja mitätöidä omat tekosi ja niiden merkityksen.
tris kirjoitti:... Halutessaan hän olisi saanut myötätunnon itselleen mutta sen sijaan hän ei tälläisellä toiminnallaan saa.

Pärjään ilman myötätuntoakin, enkä edes Mirrin ja Kahvin kaltaisten oman kilpensä kiillottajien yrityksistä huolimatta suostu tyytymään siihen, että sinun kaltaisesi nettikiusaaja pääsee teoistaan kuin koira veräjästä. Sillä mitään todellista rangaistustahan sinä et ole harjoittamastasi kiusaamisesta saanut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 15:19

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Niin ja kyllä se meno siellä Tukiasema.netissä oli ikävä kyllä sellaista, että harvempi siellä oli joutumatta ongelmiin kenenkään kanssa. Trissen (ja Mihnin) osuus vuoden 2004 tapahtumiin on minusta selvästi kiistaton, mutta arvelen minäkin että Kyllästynyt ei olisi voinut välttää konfliktitilanteita ym mitenkään Tukiasema.netissä - kun siellä tosiaan oli myös niitäkin nimimerkkejä, joilla tuntui olevan tarve saada joku hampaisiinsa.

Sinä Kahvi et tunne minua. Et tiedä minun tekemisistäni mitään, etkä ole puolueeton tai objektiivinen arvioijakaan.

Tunnen minä nettipersoonasi ja tiedän netissä tekemisistäsi aika paljonkin. Puolueettomia&objektiivisia arvioijia tässä sopassa taitaa olla harvassa.

Mutta hyvä tietää, että näkemyksessäni ei sinällään ollut mitään merkittävästi virheellistä tms. Minun on hyvin vaikea kuvitella, että olisit Tukiasema.netissä välttynyt konfliktitilanteilta (aktiivisena osapuolena), kun se ei oikein tahtunut siellä onnistua keneltäkään, joka reagoi itseensä kohdistuvaan moitittavaan käytökseen tms.

Trisse kuitenkin uunoili 2004 pahemman kerran, ja pitäisi saada Janne Pöyhtäri pyytämään palstallaan julkisesti anteeksi Kyllästyneeltä kaikkea sitä mitä hän on Kyllästyneelle Trissen suosimisella aiheuttanut.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 15:24

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Niin ja kyllä se meno siellä Tukiasema.netissä oli ikävä kyllä sellaista, että harvempi siellä oli joutumatta ongelmiin kenenkään kanssa. Trissen (ja Mihnin) osuus vuoden 2004 tapahtumiin on minusta selvästi kiistaton, mutta arvelen minäkin että Kyllästynyt ei olisi voinut välttää konfliktitilanteita ym mitenkään Tukiasema.netissä - kun siellä tosiaan oli myös niitäkin nimimerkkejä, joilla tuntui olevan tarve saada joku hampaisiinsa.

Tunnen minä nettipersoonasi ja tiedän netissä tekemisistäsi aika paljonkin. Puolueettomia&objektiivisia arvioijia tässä sopassa taitaa olla harvassa.

Mutta hyvä tietää, että näkemyksessäni ei sinällään ollut mitään merkittävästi virheellistä tms...

Toivottavasti et luule, että minä olisin tuollaista sanonut, koska jos niin teet, olet tulkinnut kirjoituksiani pahasti väärin.
Kahvi kirjoitti:... Minun on hyvin vaikea kuvitella, että olisit Tukiasema.netissä välttynyt konfliktitilanteilta (aktiivisena osapuolena), kun se ei oikein tahtunut siellä onnistua keneltäkään, joka reagoi itseensä kohdistuvaan moitittavaan käytökseen tms...

Ja minun on hyvin vaikeaa kuvitella, että koko kiusaamiskaaosta olisi muodostunut ilman Tristanin esimerkkiä.
Kahvi kirjoitti:... Trisse kuitenkin uunoili 2004 pahemman kerran, ja pitäisi saada Janne Pöyhtäri pyytämään palstallaan julkisesti anteeksi Kyllästyneeltä kaikkea sitä mitä hän on Kyllästyneelle Trissen suosimisella aiheuttanut.

Se lienee toivoton urakka, kun ei edes Tristan itse suostu tekemisiään myöntämään vaan syyttää minua kiusaamisen uhriksi joutumisesta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 15:28

Kyllästynyt kirjoitti:Sinä aloitit kiusaamisen - ja sinun esimerkkisi johdolla se levisi joukkokiusaamiseksi.
Suomi24 -palstalle en olisi ikinä päätynyt ilman sinun takiasi saamaani täysin epäoikeudenmukaista vuosia kestänyttä bannia.

Tämä se tekee gutaa huonolle itsetunnolle! En minä mitään terapiaa tarvitse - aina jos tunnen itseni aliarvioiduksi, mitättömäksi tai heikkostatuksiseksi voin lukea tuon :)
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 15:41

tris kirjoitti:Jos katsotaan minua niin olen muuttanut hyvinkin paljon toimintatapojani tukarin jälkeen adaptoituen ympäristöön...

Olen eri mieltä, mutta sillä ei liene tässäkään merkitystä. Merkittävää kuitenkin on se, ettei sinun mahdollinen toimintatapojesi muutos poista tai edes vähennä vastuutasi siitä mitä olet jo tehnyt.
tris kirjoitti:... Tuo tavallaan tekee sen että yleisestä totuudesta tulee koko ajan vähän enemmän hänen totuutensa kuin minun totuuteni minun antaessa asioissa periksi ja hänen pitäessä kaikesta kiinni...

Mistä sinä olet antanut periksi?
Olet toistuvasti kieltäytynyt pyytämästä anteeksi ja kun lopultakin jonkinlaisen pahoittelun esitit - peruit sen seuraavana päivänä.
tris kirjoitti:... Ei ole oikein että joustavampaa rangaistaan ja vaaditaan luopumaan kaikista kokemuksistaan ja näkemyksistään...

Mistä sinä olet minun suhteeni joustanut tai mistä luopunut? Ethän ole edes luopunut tai lopettanut minun kiusaamistani - mistä tälläkin palstalla on tuoreita esimerkkejä.
tris kirjoitti:... Ei ole oikein että joustavampaa rangaistaan ja vaaditaan luopumaan kaikista kokemuksistaan ja näkemyksistään vain siksi että on 100% varmuus siitä ettei se toinen osapuoli tule yhtään vastaan ja ainoa mahdollisuus sovintoon on joustavamman henkilön muuttuminen täysin.

Tuosta ei ole missään vaiheessa ollut kysymys. Kyse on siitä, että sinun pitäisi vihdoinkin kantaa itse vastuu eikä aina syytellä muita tai etsiä muista vikaa, kun kyse on sinun käytöksestäsi ja teoistasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.04.2014 15:44

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kyseli toisessa ketjussa miksi minä sivullisena puutun hänen ja Trisin välisiin asioihin. Minulla on tapana puuttua, jos silmieni edessä näen ilmiselvän kiusaamistapauksen...

Et kuitenkaan inahtanutkaan, vaikka varmasti näit mitä Tristan minulle teki. Omatuntosi näyttää heräävän vasta sen jälkeen kun olet itse minun kanssani väitellyt - ja kun mm. on osoittautunut, ettet ole tiennyt juuri mitään asiasta josta väitit tietäväsi enemmän kuin asiaa kymmeniä vuosia työkseen tehnyt.

Luulet tietäväsi näkemiseni paremmin kuin minä itse. Valitettavasti en ole nähnyt sitä mitä väität minun nähneen.
Kuten varmaan olen jo tehnyt selväksi: näen sinut Trisin nettikiusaajana, ja vieläpä erittäin julmana sellaisena, en toisinpäin. Mielestäni pahimmatkin nimittelyt kalpenevat sinun järjestelmällisen ja vuodesta toiseen jatkuvan ja muka oikeutukseen vetoavan kiusaamisesi edessä.

Olen joskus miettinyt, että entä jos Tris olisi vaikeasti syömishäiriöinen ihminen näännyttämässä itseään hengiltä tai ahmimassa kuoliaaksi, ja syömishäiriönsä vuoksi sairaalloisen lihava/laiha sekä työkyvytön, potkisitko ja piiskaisitko - aina kiusaamiseen asti - häntä ryhdistäytymään ja 'panemaan elämänsä järjestykseen'. Hän kertoilisi mt-foorumeilla ja blogeissaan häiriöisyydestään avoimesti ja sinä veronmaksajana potkisit ja tölvisit häntä vuodesta toiseen 'terveeksi', jottei hän kuluttaisi sinun rahojasi tuhoisan häiriöisyytensä aiheuttamiin vääränlaisiin elämäntapoihin. Syyttelisit hoidosta kieltäytymisestä ja sinun rahojesi tuhlaamisesta...

En osaa kuvitella niin julmia nimittelyjä, jotka vetäisivät vertoja sille mitä sinä teet netissä vaikeasti häiriöiselle ja mt-ongelmaiselle ihmiselle minun ja kai monen muunkin silmien edessä. Trisin häiriöisyys on käsittääkseni vaikeaa ja erittäin tuhoisaa laatua, vaikkei olekaan uhrinsa tappavaa syömishäiriöisyyttä.
Ja sinä vielä kehtaat sanoa, että sinulla veronmaksajana on oikeus...
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko