Trissen päikyn sivuhaara

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Trissen päikyn sivuhaara

ViestiKirjoittaja Kahvi » 21.04.2014 00:19

Pinja kirjoitti:Onneksi en silloin aikanaan käyttänyt tukiasemaa, olen nimittäin ymmärtänyt siellä olleen todella vakavaa kiusaamista.

Itse olin siellä ja voin vahvistaa ymmärryksesi. Vähintäänkin se oli täysin väärä paikka miehelle kertoa parisuhteen haasteista. No mitään hyvāä paikkaa moiselle en kyllä ole netistä löytānyt vielä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Pinja » 21.04.2014 00:20

Pitää muistaa, että kiusaaminen on monesti kostoa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.04.2014 00:22

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Minä olin tosiaan kiusattu ja tarvittaessa pystyn todistamaan sen hakemalla poliisin rekisteristä tiedot tekemästäni tutkimuspyynnöstä 2004. Varmasti säilyttävät tuollaisia tietoja. Asiaa tutkittiin ja kävin kuulustelussa kertaalleen. Sen on täytynyt olla kesä 2004 sillä muistan että minulla oli kukallinen kietaisuhame päälläni. Tosiaankaan huvikseni en poliisiasemalle mennyt sillä se oli kiusallista ja ahdistavaa.

Olen jo ainakin kolme kertaa sanonut, etten tiedä mitään Tukiaseman tapahtumista ennen tuloani eikä minulla ole mitään tekemistä niiden kanssa.

Eikä sillä edes ole mitään merkitystä; ei sinun aloittamasi kiusaaminen muutu miksikään, vaikka olisitkin kesällä 2004 tehnyt poliisille tutkimuspyynnön jonkun Tukiasemalla kirjoittaneen tekemisistä.

Muuttaa se sikäli että kiusaamista oli Tukiasemalla paljon ennen sinun ja minun tapaustani. Kun tuossa väitit että ilman minua et olisi joutunut kiusatuksi niin mistäs sen tiedät kun minäkin jouduin kiusatuksi enkä ollut se joka kiusauksen palstalla aloitti?

Koska en usko, että kukaan muu olisi kimppuuni hyökännyt.

Se että sinä olet joutunut tappeluun ja riitoihin ennen minun tuloani, ei ole minulle mikään yllätys.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 00:24

Kyllästynyt kirjoitti:Ja jos sinä et olisi minusta blogeissasi kirjoittanut - en olisi blogeihisi tullut. Sanoin tuon saman asian jo silloin, mutta et sinä siitä mitään piitannut vaan jatkoit nimittelyä ja ilkeilyä, kiusaamista, herjaamista ja solvaamista niissä.

Tuo on varmastikin aivan totta - huojentavaa olla jostain samaa mieltä - mutta tultuasi blogeihini pilkkasit ja kiusasit minua kommenttipalstalla elämässäni tapahtuneista erilaisista epäonnistumisista. Samoin täällä olet laskeskellut psykopaattipisteitäni, ivannut ammattitaidon ja kykyjeni puutetta ja pyrkinyt joka tilanteessa vähättelemään ja polkemaan ja kääntämään elämästäni kertomani asiat sellaiseen valoon että kaikki on ollut minun syytäni mikäli asian on pystynyt niin näkemään.

Minä koen että sinä olet saanut kostosi monellakin eri tavalla mutta voin pyytää anteeksi. Mutta kuten sanottua niin blogeihini en koske ja sinä koet että ilman sitä anteeksipyyntöni on mitätön joten tämä keskustelu on taas kerran turha?
tris

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 00:26

Kyllästynyt kirjoitti:Koska en usko, että kukaan muu olisi kimppuuni hyökännyt.

Se että sinä olet joutunut tappeluun ja riitoihin ennen minun tuloani, ei ole minulle mikään yllätys.

Niin että sinuun kohdistuva "kiusaaminen" on kiusaamista mutta toisten kokema "kiusaaminen" onkin vaan jotain itsekerjättyjä riitoja? Nämä ovat juuri niitä kaksois-standardeja joista PP:kin sinulle puhuu!
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 13:28

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Ja jos sinä et olisi minusta blogeissasi kirjoittanut - en olisi blogeihisi tullut. Sanoin tuon saman asian jo silloin, mutta et sinä siitä mitään piitannut vaan jatkoit nimittelyä ja ilkeilyä, kiusaamista, herjaamista ja solvaamista niissä.

Tuo on varmastikin aivan totta - huojentavaa olla jostain samaa mieltä - mutta tultuasi blogeihini pilkkasit ja kiusasit minua kommenttipalstalla elämässäni tapahtuneista erilaisista epäonnistumisista...

En ole pilkannut ketään.
Eoäonnistumisistasi en edes tiedä, mutta sen tiedän, että sinä syyttelet aina jotakuta muuta kaikista elämäsi epäkohdista, jopa niistäkin joista vain sinä voit olla vastuussa (kuten esimerkiksi useilla eri nettipalstoilla häiriköimisestäsi).
tris kirjoitti:... Samoin täällä olet laskeskellut psykopaattipisteitäni...

Sinä toit esiin psykopaattipistelaskelmat ja arvioit mielestäni täysin väärin oman pistemääräsi. Minä kerroin oman arvioini pistemäärästäsi - ja muistaakseni vielä perustelinkin laskelmani. Muistutan tässä kohtaa, että sinä olet oma-aloitteisesti juuri äskettäin väittänyt minun moraalikäsitykseni olevan lapsen tasolla - ja että omasi olisi muka hyvinkin kehittynyt.
tris kirjoitti:... ivannut ammattitaidon ja kykyjeni puutetta ja pyrkinyt joka tilanteessa vähättelemään ja polkemaan ja kääntämään elämästäni kertomani asiat sellaiseen valoon että kaikki on ollut minun syytäni mikäli asian on pystynyt niin näkemään...

Miksen olisi saanut kommentoida sinun ammattitaitosi ja kykyjesi puutteita? Sinähän kuitenkin olet saanut väittää olevasi "käytännössä valmis psykologi" ja kykenevä ja ammattitaitoinen arvioimaan minun psyykeäni ja mielenterveyttäni??? Kulunutta sanontaa lainatakseni, "sitä saa mitä tilaa". Minähän en tuotakaan aloittanut, vaan sinä olit siinäkin aktiivinen aloitteentekijä.
Sinä et ole suostunut ottamaan tai kantamaan vastuuta mistään teostasi ja/tai elämääsi liittyvistä asioista. Nytkään et sitä tee, vaan yrität selittää minun olevan tavalla tai toisella vastuussa siitä mitä sinä olet tehnyt.
tris kirjoitti:... Minä koen että sinä olet saanut kostosi monellakin eri tavalla ...

Mitä minä olen saanut? Oletko koskaan joutunut joukkokiusaamisen kohteeksi tai bannatuksi Tukiasemalta vuosikausiksi? Et ole.
Olenko saanut edes anteeksipyyntöä sinulta?
En ainakaan tähän mennessä. Sen sijaan olen saanut sinulta satoja solvaus- ja herjausviestejä, jatkuvaa kiusaamista ja pilkkaamista - ja väitteitä, että hoitooni käytetyt rahat ovat menneet hukkaan.
tris kirjoitti:... mutta voin pyytää anteeksi. Mutta kuten sanottua niin blogeihini en koske ja sinä koet että ilman sitä anteeksipyyntöni on mitätön joten tämä keskustelu on taas kerran turha?

Blogeihisi kirjoittamat solvausviestit olivat törkeitä, joten miksi ja millä perusteella minun pitäisi ne hyväksyä tai unohtaa?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 13:36

tris kirjoitti:

Niin että sinuun kohdistuva "kiusaaminen" on kiusaamista mutta toisten kokema "kiusaaminen" onkin vaan jotain itsekerjättyjä riitoja? Nämä ovat juuri niitä kaksois-standardeja joista PP:kin sinulle puhuu!

Olenko koskaan hyökännyt kenenkään (muun kuin Psykopatologian) kimppuun syyttä suotta ja ryhtynyt uhriani solvaamaan, nimittelemään ja kiusaamaan mm. valheellisia ja perättömiä väitteitä esittämällä?
En ole, mutta sinä olet.
Mielestäni ei ole kaksoisstandardien käyttämistä jos näkee ja tekee eron sen välillä, milloin joku kiusaa ja milloin on itse joutunut kiusatuksi.

Vai olisiko minun pitänyt vain hiljaa ja vaieten suostua sinun uhriksesi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 13:41

Tästä ketjusta on kadonnut useita viestejäni - mitä kummaa?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 14:06

Kahvi kirjoitti:Tästä ketjusta on kadonnut useita viestejäni - mitä kummaa?

On näemmä kadonnut myös Trissen viestejä. Molemmilta näemmä kaikki eilisen ja tämän päivän aikana kirjoitetut viestit.

Kuka ne on poistanut ja miksi?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.04.2014 14:11

Kahvi kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Tästä ketjusta on kadonnut useita viestejäni - mitä kummaa?

On näemmä kadonnut myös Trissen viestejä. Molemmilta näemmä kaikki eilisen ja tämän päivän aikana kirjoitetut viestit.

Kuka ne on poistanut ja miksi?

Komento takaisin, löysin ko viestit sieltä mistä pitikin: oikeasta ketjusta. My bad.
Kahvi

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 15:18

Kyllästynyt kirjoitti:Sinä et ole suostunut ottamaan tai kantamaan vastuuta mistään teostasi ja/tai elämääsi liittyvistä asioista. Nytkään et sitä tee, vaan yrität selittää minun olevan tavalla tai toisella vastuussa siitä mitä sinä olet tehnyt?

Ja sinä väität minun olevan syypää siihen että olet joutunut kiusatuksi kolmella eri palstalla. Pata ja kattila.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 15:23

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:

Olenko koskaan hyökännyt kenenkään (muun kuin Psykopatologian) kimppuun syyttä suotta ja ryhtynyt uhriani solvaamaan, nimittelemään ja kiusaamaan mm. valheellisia ja perättömiä väitteitä esittämällä?

Et ole kaiketi hyökännyt syyttä suotta (kun minä kerta hyökkäsin ensin) mutta sittemmin olet ansioitunut erilaisilla valheellisilla ja perättömillä väitteillä. Tuossakin ketjussa esim. väite että itkuni tähtäsi yksilövastaanoton saamiseen ja että työnhakuni oli valhetta. Menin itsehankkimiini palkkatukitöihin vain reilu kuukausi tuon jälkeen 4.10. 2008
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 15:44

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä et ole suostunut ottamaan tai kantamaan vastuuta mistään teostasi ja/tai elämääsi liittyvistä asioista. Nytkään et sitä tee, vaan yrität selittää minun olevan tavalla tai toisella vastuussa siitä mitä sinä olet tehnyt?

Ja sinä väität minun olevan syypää siihen että olet joutunut kiusatuksi kolmella eri palstalla. Pata ja kattila.

Sanoin, että sinä olet vastuussa siitä, että aloitit kiusaamisen.

En usko, että ilman sinun esimerkkiäsi kiusaaminen olisi eskaloitunut sellaiseksi joukkoliikkeeksi kuin mitä se teki. Se, että Janne Pöyhtäri antoi sinun käyttäytyä törkeästi (muitakin kuin vain minua kohtaan) ja kiusata, antoi lukijoille sen viestin, että minulle saa tehdä ja sanoa mitä ikinä keksii - eikä siitä seuraa kenellekään (muulle kuin minulle) mitään vakavasti otettavia tai merkittäviä seurauksia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.04.2014 15:49

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:

Et ole kaiketi hyökännyt syyttä suotta (kun minä kerta hyökkäsin ensin) mutta sittemmin olet ansioitunut erilaisilla valheellisilla ja perättömillä väitteillä. Tuossakin ketjussa esim. väite että itkuni tähtäsi yksilövastaanoton saamiseen ja että työnhakuni oli valhetta. Menin itsehankkimiini palkkatukitöihin vain reilu kuukausi tuon jälkeen 4.10. 2008

Kuten viimeksikin nähtiin, sinulla on tapana käyttäytyä hyvin manipulatiivisesti. Ellet saa tahtoasi läpi, käyttäydyt uhmaikäisen lapsen tavoin ja huudat sekä mm. uhkailet itsesi tappamisella niin kauan, että saat muut toimimaan tahtosi mukaan.
Koska palstalle tuomasi viestilainaukset sisältävät vain sinun tulkintasi ja väitteesi, ei niistä ole näytöksi tai todisteiksi suuntaan eikä toiseen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 22.04.2014 15:55

Sinähän voit kopioida koko säikeen tänne niin nähdään koko totuus? (Jos joku ei jaksa linkata linkkiä)
tris

Edellinen

Paluu Romulaatikko