tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ja jos sinä et olisi minusta blogeissasi kirjoittanut - en olisi blogeihisi tullut. Sanoin tuon saman asian jo silloin, mutta et sinä siitä mitään piitannut vaan jatkoit nimittelyä ja ilkeilyä, kiusaamista, herjaamista ja solvaamista niissä.
Tuo on varmastikin aivan totta - huojentavaa olla jostain samaa mieltä - mutta tultuasi blogeihini pilkkasit ja kiusasit minua kommenttipalstalla elämässäni tapahtuneista erilaisista epäonnistumisista...
En ole pilkannut ketään.
Eoäonnistumisistasi en edes tiedä, mutta sen tiedän, että sinä syyttelet aina jotakuta muuta kaikista elämäsi epäkohdista, jopa niistäkin joista vain sinä voit olla vastuussa (kuten esimerkiksi useilla eri nettipalstoilla häiriköimisestäsi).
tris kirjoitti:... Samoin täällä olet laskeskellut psykopaattipisteitäni...
Sinä toit esiin psykopaattipistelaskelmat ja arvioit mielestäni täysin väärin oman pistemääräsi. Minä kerroin oman arvioini pistemäärästäsi - ja muistaakseni vielä perustelinkin laskelmani. Muistutan tässä kohtaa, että sinä olet oma-aloitteisesti juuri äskettäin väittänyt minun moraalikäsitykseni olevan lapsen tasolla - ja että omasi olisi muka hyvinkin kehittynyt.
tris kirjoitti:... ivannut ammattitaidon ja kykyjeni puutetta ja pyrkinyt joka tilanteessa vähättelemään ja polkemaan ja kääntämään elämästäni kertomani asiat sellaiseen valoon että kaikki on ollut minun syytäni mikäli asian on pystynyt niin näkemään...
Miksen olisi saanut kommentoida sinun ammattitaitosi ja kykyjesi puutteita? Sinähän kuitenkin olet saanut väittää olevasi "käytännössä valmis psykologi" ja kykenevä ja ammattitaitoinen arvioimaan minun psyykeäni ja mielenterveyttäni??? Kulunutta sanontaa lainatakseni, "sitä saa mitä tilaa". Minähän en tuotakaan aloittanut, vaan sinä olit siinäkin aktiivinen aloitteentekijä.
Sinä et ole suostunut ottamaan tai kantamaan vastuuta mistään teostasi ja/tai elämääsi liittyvistä asioista. Nytkään et sitä tee, vaan yrität selittää minun olevan tavalla tai toisella vastuussa siitä mitä sinä olet tehnyt.
tris kirjoitti:... Minä koen että sinä olet saanut kostosi monellakin eri tavalla ...
Mitä minä olen saanut? Oletko koskaan joutunut joukkokiusaamisen kohteeksi tai bannatuksi Tukiasemalta vuosikausiksi? Et ole.
Olenko saanut edes anteeksipyyntöä sinulta?
En ainakaan tähän mennessä. Sen sijaan olen saanut sinulta satoja solvaus- ja herjausviestejä, jatkuvaa kiusaamista ja pilkkaamista - ja väitteitä, että hoitooni käytetyt rahat ovat menneet hukkaan.
tris kirjoitti:... mutta voin pyytää anteeksi. Mutta kuten sanottua niin blogeihini en koske ja sinä koet että ilman sitä anteeksipyyntöni on mitätön joten tämä keskustelu on taas kerran turha?
Blogeihisi kirjoittamat solvausviestit olivat törkeitä, joten miksi ja millä perusteella minun pitäisi ne hyväksyä tai unohtaa?