Trissen päikyn sivuhaara

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Trissen päikyn sivuhaara

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.04.2014 21:51

Aggressiivisen oloisen rensponssini takia Kyllästynyt tuntuu olevan kovin varma agendastani. Epäselvää vielä kyllä on tuo väitetyn agendani sisältö/päämäärä/tms.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 22:02

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kuvitteletko sinä Mirri tietäväsi, mitä minä teen tai ajattelen?
Niinkö? Miten uskallat olla noin varma?
Ei olemassaolo, hänen toimintansa ja tekonsa vain.
Millä valtuuksilla, osaamisella tai ammattitaidolla sinä Mirri ilmoitusluonteisena asiana julistat, mikä minulle mitäkin merkitsee?
En kiusaa ketään, mutta mielestäni minullakin on oikeus kertoa mitä ajattelen. Niin naiivi tai optimistinen en ole, että odottaisin Tristanin muuttavan elämänsä minun tahtoni mukaiseksi, vaikka toivonkin, että hän viimeinkin ryhtyisi kantamaan itse vastuuta omasta elämästään.
Toivoisin, ettet sinä, eikä kukaan muukaan yllä osoittamallasi tavalla julistaisi minun tekemisistäni, niin kuin sinä todellakin tietäisit mitä teen tai ajattelen.

Aika näyttää kuinka pahasti olen erehtynyt tässä väitteessäni:...

Olet aiemminkin erehtynyt, mutta etpä sinä sitä ole suostunut myöntämään. Ainoa vastaus sinulta saatu vastaus on silloin ollut "OK".
Mirri kirjoitti:... Tai ehkä tarkoitatkin uskottavalla anteeksipyynnöllä juuri sitä, että Tris muuttuu mielesi mukaiseksi ihmiseksi.

En minä sentään noin optimistisia ajattele.
Mirri kirjoitti:... Jään jännityksellä odottamaan.

Niin minäkin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 22:14

Kyllästynyt kirjoitti:...
Jos sinä Tristan olisit ottanut/ottaisit nyt huomioon sen, ettei sinulla ole lupaa tai oikeutta kiusata ja/tai solvata ketään, ei tätäkään keskustelua (joka häiritsee muitakin) olisi tarvinnut koskaan käydä.

tris kirjoitti:En usko. Jos minä en olisi ollut tukarilla 2004 niin olisit hankkiutunut siellä ihan samaan asemaan muiden kanssa...

Ei sinun tarvitsekaan uskoa, koska minä tiedän, etten olisi.
tris kirjoitti:... Tai väitätkö että tämä nykyinen dynamiikka on elämässäsi ollut ainutlaatuista etkä koskaan muuten joudu tälläisiin riitoihin/taisteluihin/kinoihin ihmisten kanssa?

Kansakoulussa olin kiusattu, ja siellä dynamiikka oli samantapainen kuin netissäkin, mutta jos sitä ei oteta huomioon, sinun aloittamasi kiusaaminen on täysin ainutlaatuista, enkä koskaan muuten ole joutunut tällaisiin riitoihin/taisteluihin/kinoihin ihmisten kanssa.

SInun pitäisi joskus myöntää omat tekosi ja lopultakin kantaa niistä vastuu, eikä vain syytellä muita ja tekeytyä hauraaksi ja herkäksi ansarikukaksi jota ilkeä Kyllästynyt kiusaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.04.2014 22:27

Eipā kait Trisse tapahtuneita ole kiistänyt, korkeintaan esittänyt oman tulkintansa syy-seuraussuhteista yms.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 22:34

Kahvi kirjoitti:Eipā kait Trisse tapahtuneita ole kiistänyt, korkeintaan esittänyt oman tulkintansa syy-seuraussuhteista yms.

Juuri tuohan on asian kiistämistä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 22:37

Kyllästynyt kirjoitti:Kansakoulussa olin kiusattu, ja siellä dynamiikka oli samantapainen kuin netissäkin.

Niin arvelinkin.

Kyllästynyt kirjoitti:, mutta jos sitä ei oteta huomioon, sinun aloittamasi kiusaaminen on täysin ainutlaatuista, enkä koskaan muuten ole joutunut tällaisiin riitoihin/taisteluihin/kinoihin ihmisten kanssa.

SInun pitäisi joskus myöntää omat tekosi ja lopultakin kantaa niistä vastuu, eikä vain syytellä muita ja tekeytyä hauraaksi ja herkäksi ansarikukaksi jota ilkeä Kyllästynyt kiusaa.

Minä vuonna aloit kirjoittelemaan keskusteluryhmiin?
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.04.2014 22:41

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Eipā kait Trisse tapahtuneita ole kiistänyt, korkeintaan esittänyt oman tulkintansa syy-seuraussuhteista yms.

Juuri tuohan on asian kiistämistä.

Ei minusta ole, mutta tulkintansa kullakn.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.04.2014 22:45

Väitetty agendani on minulle edelleen mysteeri; ehkä kysymys on jostain ajattelemattomasta heitosta tms.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 22:49

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kansakoulussa olin kiusattu, ja siellä dynamiikka oli samantapainen kuin netissäkin.

Niin arvelinkin.
Kyllästynyt kirjoitti:, mutta jos sitä ei oteta huomioon, sinun aloittamasi kiusaaminen on täysin ainutlaatuista, enkä koskaan muuten ole joutunut tällaisiin riitoihin/taisteluihin/kinoihin ihmisten kanssa.

Vuoden 2003 alussa ja Tukiasema.net -palstalle vuoden 2004 loppupuolella.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 22:51

Kahvi kirjoitti:Väitetty agendani on minulle edelleen mysteeri; ehkä kysymys on jostain ajattelemattomasta heitosta tms.

Ei ole kyse mistään yksittäisestä heitosta vaan kaikista niistä viesteistäsi joilla sinä olet sivullisen asemassa minua arvostellut sekä kaikista niistä viesteistä joita sinä olet suoraan ja asianosaisena minulle osoittanut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.04.2014 22:53

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Väitetty agendani on minulle edelleen mysteeri; ehkä kysymys on jostain ajattelemattomasta heitosta tms.

Ei ole kyse mistään yksittäisestä heitosta vaan kaikista niistä viesteistäsi joilla sinä olet sivullisen asemassa minua arvostellut sekä kaikista niistä viesteistä joita sinä olet suoraan ja asianosaisena minulle osoittanut.

Ja niistä päättelet agendani olevan mikä?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 22:56

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Ja niistä päättelet agendani olevan mikä?

Arvostella ja "analysoida" minua kaikissa mahdollisissa ja jopa mahdottomissakin tilanteissa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 23:01

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:

Niin arvelinkin.

Vuoden 2003 alussa ja Tukiasema.net -palstalle vuoden 2004 loppupuolella.

Aivan. On täysin absurdi kuvitelma että ilman minua et olisi joutunut ongelmiin Tukarilla. 2004 se oli vielä niin sekava palstakin ja ylläpitäjän oikeudet vahtia menoa heikot niin että olisit joutunut ilman minua(kin) todellisten häirikköjen hampaisiin kuten minäkin jouduin kun kaikki epämääräisyydet ja kakkosnikkeilyt kukoistivat siellä.

Yrityksesi ratkoa konfliktit tuntuvat samalta kun yrittäisit saada norsun kärsästä pitelemällä nousemaan lentoon eli vähemmän toimivilta eli Janne olisi sinut bännännyt pian ilman minuakin kun olisit joutunut riitoihin ja ollut joustamaton spostikommunikaatiossanne ja toiminnassasi.

Myös suomi24:ssä sait itsesi kiusatuksi ihan ilman minun panostani. Sama siellä että kakkosnikkeily tuki häiriköintiä.

Ihan turha syyttää tästä kaikesta minua. Eikä se elefantti ikinä nouse taivaalle, ole noussut taikka tule nousemaan.
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.04.2014 23:04

Pahoittelen, mutta vaikka Kyllästyneen olettama agenda ehkä on ymmärrettävä, niin se on ainakin pahasti liioitteleva.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.04.2014 23:06

Olettaisin, että Kyllästynyt ei tiedosta omaa osuuttaan tapahtumien kulkuun ym vuoden 2004 jälkeen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 23:10

Kyllästynyt,

Tämä on ainoa palsta maailmassa jossa voit sanoa "its my way or high way" lukuunottamatta mahdollista omaa blogia. Eikä täälläkään tuo toimi vaikka sinulla onkin oikeus toistaa sitä niin paljon kuin haluat sinun ja Luukkosen välisen sitoumuksen ekstra-etuna. Kaikkialla muualla se on mode joka päättää asioista etkä sinä selvästikään ole halukas alistumaan kenenkään määräysvaltaan. Joustamattomuus + jankkaus ja noiden aiheuttama ärtymys ja turhautuminen johtavat automaattisesti että asenteellasi joudut kiusatuksi minne ikinä menetkin.

IRL asenteesi lienee eri eikä siksi kuvio toistu ainakaan yhtä graavina.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 23:27

Minä en ollut tukarilla niitä jotka epämääräisyys-kiusaamiskulttuuria vaalivat. Päinvastoin - kun menin sinne kesällä 2003 jouduin itse hyvin pian kiusatuksi. Ihmiset antoivat Katjan päiväkirjassa kririikkiä suomi24-tyylisillä kertakäyttönikeillä. Minulla oli aina sama nikki ja siitä seurauksena minusta tehtiin syntipukki ja sain syntilistalleni kertakäyttöistenkin antamat kommentit. Raatelulammas/Yasu tuli häiriköimään minun päikkäriini ja kun raivostuin hän pakeni chattiin valehtelemaan ummet ja lammet minusta. Milloin olin hänet tappanut ja milloin soitellut häirikkösoittoja (mikä oli melkoisen hankalaa ilman henkilön puhelinnumeroa tai yhteystietoja). Kerroin - tyhmästi - oman henkilöllisyyteni ja silloin ko henkilö alkoi tilailla nimelläni seksileluja niin että jouduin nostamaan tutkimuspyynnön asiasta.

Tämä oli tukarilla tilanne 2003-2004 että ihan turha kuvitella Kyllästyneen selvinneen siitä naarmuitta ilman minun panostani.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 23:27

tris kirjoitti:Aivan. On täysin absurdi kuvitelma että ilman minua et olisi joutunut ongelmiin Tukarilla...

Ei ole. Sinä olit se joka Tukiasemalla kiusasit sekä minua että muita, ja koska jo minun tullessani paikalle sinulla oli juuri päättynyt jokin kiusaamisepisodi ja ilmeisesti edellisen uhrisi lähdettyä palstalta, sinä otit kohteeksesi minut.
tris kirjoitti:... 2004 se oli vielä niin sekava palstakin ja ylläpitäjän oikeudet vahtia menoa heikot niin että olisit joutunut ilman minua(kin) todellisten häirikköjen hampaisiin kuten minäkin jouduin kun kaikki epämääräisyydet ja kakkosnikkeilyt kukoistivat siellä...

Kun aloitin Tukiasemalla, ainoat häiriköt palstalla olit sinä sekä Minh. Sinun esimerkkisi johdolla määräytyi koko palstan tyyli.
tris kirjoitti:... Yrityksesi ratkoa konfliktit tuntuvat samalta kun yrittäisit saada norsun kärsästä pitelemällä nousemaan lentoon eli vähemmän toimivilta eli Janne olisi sinut bännännyt pian ilman minuakin kun olisit joutunut riitoihin ja ollut joustamaton spostikommunikaatiossanne ja toiminnassasi...

En todellakaan usko, että olisin joutunut mihinkään riitoihin, ellet sinä olisi hyökännyt minun kimppuuni! Sinä olet vaikuttanut kirjoitustapaani ja -tyyliini oleellisella tavalla; ilman sinun aloittamaasi kiusaamista, tyylini olisi hyvin erilainen kuin mitä se nyt on ollut - ja mitä se on nyt.
tris kirjoitti:... eli Janne olisi sinut bännännyt pian ilman minuakin kun olisit joutunut riitoihin ja ollut joustamaton spostikommunikaatiossanne ja toiminnassasi...

Miksi hän olisi bannannut minut? Ilman sinua, en olisi joutunut joukkokiusaamisen uhriksi, eikä koko palsta olisi ajautunut sellaiseen kaaokseen kuin se sinun toimintasi ja tekojesi sysäämänä ja vauhdittamana teki.
tris kirjoitti:... Myös suomi24:ssä sait itsesi kiusatuksi ihan ilman minun panostani...

Enhän minä olisi Suomi24:n tapaiselle sontatunkiolle ikinä päätynyt ilman sinun aloittamaasi kiusaamista - joka katastrofaalisen huonon ylläpidon vuoksi paisui sellaiseksi joukkokiusaamiseksi, että katastrofaalisen taitamaton ylläpitäjä bannasi minut.
tris kirjoitti:... Ihan turha syyttää tästä kaikesta minua. Eikä se elefantti ikinä nouse taivaalle, ole noussut taikka tule nousemaan.

Ei ole. Sinä olet koko asian alku ja juuri. Edes Minh ei olisi ilman sinua ryhtynyt minua kiusaamaan - muista Tukiaseman kirjoittajista puhumattakaan.

Sinä olet syyllinen siihen, että sinä aloit minua kiusaamaan. Kaikki siitä seurannut on siis saanut alkunsa sinun käytöksestäsi - ja sinun olisi syytä vihdoinkin se myöntää, eikä syytellä minua ja spekuloida asioilla joita ei ilman sinun myötävaikutustasi olisi koskaan tapahtunut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 23:32

tris kirjoitti:Kyllästynyt,

Tämä on ainoa palsta maailmassa jossa voit sanoa "its my way or high way" lukuunottamatta mahdollista omaa blogia. Eikä täälläkään tuo toimi vaikka sinulla onkin oikeus toistaa sitä niin paljon kuin haluat sinun ja Luukkosen välisen sitoumuksen ekstra-etuna. Kaikkialla muualla se on mode joka päättää asioista etkä sinä selvästikään ole halukas alistumaan kenenkään määräysvaltaan. Joustamattomuus + jankkaus ja noiden aiheuttama ärtymys ja turhautuminen johtavat automaattisesti että asenteellasi joudut kiusatuksi minne ikinä menetkin...

Ei minulla olisi ollut mitään syytä ryhtyä penäämään oikeudenmukaista kohtelua, ettet sinä olisi hyökännyt minun kimppuuni.

Se, etten jousta tai anna periksi johtuu siitä, että olen itselleni luvannut, ettei kukaan enää koskaan kiusaa minua - tai jos kiusaa, ei ikinä tule siitä ilman seurauksia pääsemään.

En siis olisi joutunut kiusatuksi, ellet sinä olisi kimppuuni hyökännyt. Eikä minun myöskään olisi tarvinnut jankata mitään ilman sinun aloittamaasi kiusaamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 23:35

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Kyllästynyt,

Tämä on ainoa palsta maailmassa jossa voit sanoa "its my way or high way" lukuunottamatta mahdollista omaa blogia. Eikä täälläkään tuo toimi vaikka sinulla onkin oikeus toistaa sitä niin paljon kuin haluat sinun ja Luukkosen välisen sitoumuksen ekstra-etuna. Kaikkialla muualla se on mode joka päättää asioista etkä sinä selvästikään ole halukas alistumaan kenenkään määräysvaltaan. Joustamattomuus + jankkaus ja noiden aiheuttama ärtymys ja turhautuminen johtavat automaattisesti että asenteellasi joudut kiusatuksi minne ikinä menetkin...

Ei minulla olisi ollut mitään syytä ryhtyä penäämään oikeudenmukaista kohtelua, ettet sinä olisi hyökännyt minun kimppuuni.

Se, etten jousta tai anna periksi johtuu siitä, että olen itselleni luvannut, ettei kukaan enää koskaan kiusaa minua - tai jos kiusaa, ei ikinä tule siitä ilman seurauksia pääsemään.

En siis olisi joutunut kiusatuksi, ellet sinä olisi kimppuuni hyökännyt. Eikä minun myöskään olisi tarvinnut jankata mitään ilman sinun aloittamaasi kiusaamista.

tris kirjoitti:... IRL asenteesi lienee eri eikä siksi kuvio toistu ainakaan yhtä graavina.

"Kuvio" on täysin erilainen, koska minua ei kiusata.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko