Trissen päikyn sivuhaara

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Trissen päikyn sivuhaara

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 19:58

Hilppa kirjoitti:
tris kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
tris kirjoitti:Tulisi kiva olo jos joskus puolustaisitkin...

Sinullahan on täällä suuri puolustajien joukko. Hyvin harva sinulle koskaan on mitään sanonut toiminnastasi, josta olet avoimesti kertoillut kaikenlaista.

Minulla on fragile psyyke ja persoona ja moderaattorin pitäisi puolustaa minua minua kovempaa ja kestävämpää ihmistä vastaan joka on vihollisekseni julistautunut.

Kuinka pystyt arvioimaan kenenkään toisen tänne kirjoittavan henkilön psyyken fragiliutta ja sitä omaasi luotettavasti vertaamaan?

Erittäin helposti. Kyllästynyt ei murru, uuvu tai lannistu jne. näissä taisteluissamme (toisin kuin minä usein ja pitkän taistelun ollessa kyseessä niin aina).
tris

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 20:00

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:...
Kahvi kirjoitti:... No jos tulevaisuutta voisi ennustaa menneisyyden tapahtumia tarkastelemalla, niin itsekin suhtautuisin varsin varauksellisesti siihen, että Kyllästynyt tyytyisi Trissen esittämään uskottavaan anteeksipyyntöön - ehkä kuitenkin Kyllästynyt osoittautuukin olevansa sanansa mittainen henkilö...

Miksi sinun tai Mirrin ylipäätään pitää puuttua tähän asiaan?
Mielestäni teillä kummallakin on niin iso lehmä ojassa, ettei teillä voi parhaalla tahdollakaan sanoa olevan objektiivinen asenne saati käsitys ko. asiasta ja aiheesta.

Mitäs tämä lehmä oikein tarkoittaa?

Täytyy varmaan ottaa Animaliaan jo yhteys että saadaan lehmä nostettua paikalleen :geek:
tris

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 20:02

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Toivoisin, ettet sinä, eikä kukaan muukaan yllä osoittamallasi tavalla julistaisi minun tekemisistäni, niin kuin sinä todellakin tietäisit mitä teen tai ajattelen.

Julistelethan sinäkin kaikenlaista minun tekemisistäni ja ajattelemisista ja jopa syvimmästä olemuksistani (ja asioita joita en ole kuullut koskaan keltään ystävältä, hoitohenkilökunnalta tai keltään muulta kuin sinulta)...

Perustan mielipiteeni sinun kertomaasi ja/tai käytökseesi. En ainakaan itse muista, että olisin koskaan ennustanut etukäteen mitä sinä aiot tehdä vaan kertonut mielipiteeni sinun käytöksestäsi aina ja joka kerta vasta sen jälkeen kun olet itse asiasta kertonut.
tris kirjoitti:... Olet tekopyhä ja taas kerran nähdään kuinka sinulla on kaksois-standardit...]

Virkistäpä muistiani, ja kerro missä asiassa olen etukäteen julistanut sinun tekevän jotakin?

Vai olisiko niin, että sinä olet se joka kaksoisstandardeja käyttää.

Olet ennustellut ainakin sen etten töihin ole menossa. Ja mielestäni ennustelit sitäkin etten hoitoonkaan ole menossa.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 20:03

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Minulla on fragile psyyke ja persoona ja moderaattorin pitäisi puolustaa minua minua kovempaa ja kestävämpää ihmistä vastaan joka on vihollisekseni julistautunut.

Ajattelitko sinä, että minulla on niin vahva psyyke ja persoona, että kestän sinun harjoittaman törkeän ja raa'an kiusaamisen?

Vai onko sinulla käytössä kaksoisstandardi; sinä saat tehdä mitä haluat ja huvittaa, mutta muiden pitää ottaa huomioon sinun "haurautesi"?

Jos haurauteni otettaisiin huomioon ei tapahtuisi murtumisia ja kohtauksia jotka häiritsevät muitakin.
tris

ViestiKirjoittaja Hilppa » 20.04.2014 20:04

tris kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
tris kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Sinullahan on täällä suuri puolustajien joukko. Hyvin harva sinulle koskaan on mitään sanonut toiminnastasi, josta olet avoimesti kertoillut kaikenlaista.

Minulla on fragile psyyke ja persoona ja moderaattorin pitäisi puolustaa minua minua kovempaa ja kestävämpää ihmistä vastaan joka on vihollisekseni julistautunut.

Kuinka pystyt arvioimaan kenenkään toisen tänne kirjoittavan henkilön psyyken fragiliutta ja sitä omaasi luotettavasti vertaamaan?

Erittäin helposti. Kyllästynyt ei murru, uuvu tai lannistu jne. näissä taisteluissamme (toisin kuin minä usein ja pitkän taistelun ollessa kyseessä niin aina).

Et voi tietää, kuka uupuu ja millä tavalla. Ethän aina edes muista, mitä olet kirjoitellut edellisellä kerralla ja kyselet sitä toiselta kirjoittajalta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 20:06

Kahvi kirjoitti:... Tietty on oikeus kertoa julkisesti mitä Trisse on sinulle tehnyt, en muista kiistäneeni tuota missään vaiheessa! Pointti kun (edelleenkin) on siinä tavassa jolla ajojahtaan mala fidenä Trisseä sellaisissakin ketjuissa/aiheissa, jotka eivät liity sinuun mitenkään (esim tuo Avatar-ketju)...

Katson omaavani yhtä suuren oikeuden kertoa mielipiteeni kuin mitä sinullakin on - etenkin kun mielipiteitä erikseen kysytään?
Kahvi kirjoitti:... Ihme venkoilua tuo touhusi minusta on; myönnät sekä mala fideen sekä "koulutuksen", mutta vasta-argumentointisi esitettyyn kritiikkiin on joko esittäjän kritisointia tai vasta-argumentointia ohi aiheen.

Minkälaista vastausta sinä minulta tivaat? Vasta-argumentointi ohi aiheen on mielestäni ollut sinun aloitteestasi tapahtunutta, ja koska sinulla on oma lehmäsi ojassa minun suhteeni, en pidä valituksiasi objektiivisena kritiikkinä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 20:08

Hilppa kirjoitti:
tris kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
tris kirjoitti:Minulla on fragile psyyke ja persoona ja moderaattorin pitäisi puolustaa minua minua kovempaa ja kestävämpää ihmistä vastaan joka on vihollisekseni julistautunut.

Et voi tietää, kuka uupuu ja millä tavalla. Ethän aina edes muista, mitä olet kirjoitellut edellisellä kerralla ja kyselet sitä toiselta kirjoittajalta.

´
Se joka jatkaa loputtomiin ottaen aina viimeisen sanan ei uuvu ainakaan siinä määrin että se näkyisi toiminnassa. (Mitä muistiini tulee niin mitä se mihinkään liittyy - vai vihjaatko että olen ollut kestävämpi kuin muistankaan?)
tris

ViestiKirjoittaja Hilppa » 20.04.2014 20:17

tris kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
tris kirjoitti:
Erittäin helposti...

´
Se joka jatkaa loputtomiin ottaen aina viimeisen sanan ei uuvu ainakaan siinä määrin että se näkyisi toiminnassa. (Mitä muistiini tulee niin mitä se mihinkään liittyy - vai vihjaatko että olen ollut kestävämpi kuin muistankaan?)

Olet käynyt yhä suuremmilla kierroksilla, eikä ainakaan mistään uupumisesta ole ollut tietoakaan. Ja ainakin olet ehtinyt toimia enemmän kuin riittävästi kovilla kierroksilla saadaksesi ihmiset kauhun valtaan ja huolestumaan sinusta ennen kirjoittelun lopettamista. "Niin ja niin monta sitä ja sitä eikä nää vaikuta missään!" Potkua on riittänyt sinun kirjoituksissasi aina uhkailuja myöten.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 20:18

tris kirjoitti:... Olet ennustellut ainakin sen etten töihin ole menossa...

Ei ole ollut tarpeen ennustaa; olet itse ilmoittanut, ettet halua mennä töihin.
tris kirjoitti:... Ja mielestäni ennustelit sitäkin etten hoitoonkaan ole menossa.

Olen todennut, että olet joko hylännyt tai keskeyttänyt kaikki sinulle tarjotun hoidon, kuntouksen ja/tai terapian.

Olen myös kommentoinut haluttomuuttasi hoitoa hankkia, mutta se on perustunut sinun omiin kirjoituksiisi joissa olet itse asiasta kertonut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.04.2014 20:21

Niin siis mikä agenda-lehmä minulla on ojassa? Ja tekeekö tämä Agenda-ammu minut jotenkin erityisen ehdottoman jääviksi tms?

Ihme syyttelyā noi ojat ja agendat.

Kyllästyneen agenda on Trissen koulutus niin, että henkistä väkivaltaa käyttämällä hän yrittää saada Trissen ymmärtämään, ettei olisi saanut kiusata vuonna 2004.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 20:34

Kahvi kirjoitti:Niin siis mikä agenda-lehmä minulla on ojassa?...

Olet suhtautunut minuun sangen aggressiivisesti mm. asiattomia viestejä minulle osoittaen.
Kahvi kirjoitti:... Ihme syyttelyā noi ojat ja agendat...

Kiistätkö omat tekosi?
Kahvi kirjoitti:... Kyllästyneen agenda on Trissen koulutus niin, että henkistä väkivaltaa käyttämällä hän yrittää saada Trissen ymmärtämään, ettei olisi saanut kiusata vuonna 2004.

En edelleenkään näe asiallisena käytöksenä sitä, että sinä Kahvi julistat tietäväsi mitä minä ajattelen, mitä teen - tai mitä tulen tekemään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 20:40

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Ajattelitko sinä, että minulla on niin vahva psyyke ja persoona, että kestän sinun harjoittaman törkeän ja raa'an kiusaamisen?

Vai onko sinulla käytössä kaksoisstandardi; sinä saat tehdä mitä haluat ja huvittaa, mutta muiden pitää ottaa huomioon sinun "haurautesi"?

Jos haurauteni otettaisiin huomioon ei tapahtuisi murtumisia ja kohtauksia jotka häiritsevät muitakin.

Jos sinä Tristan olisit ottanut/ottaisit nyt huomioon sen, ettei sinulla ole lupaa tai oikeutta kiusata ja/tai solvata ketään, ei tätäkään keskustelua (joka häiritsee muitakin) olisi tarvinnut koskaan käydä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tuuuve » 20.04.2014 21:09

Maistuko muuten sulle ne pari kierrosta hyvältä mitkä Tris tarjosi sulle leffan jälkeen niillä mummolta varastetuilta rahoilla?
tuuuve

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.04.2014 21:27

Kyllästynyt kirjoitti:Kuvitteletko sinä Mirri tietäväsi, mitä minä teen tai ajattelen?
Niinkö? Miten uskallat olla noin varma?
Ei olemassaolo, hänen toimintansa ja tekonsa vain.
Millä valtuuksilla, osaamisella tai ammattitaidolla sinä Mirri ilmoitusluonteisena asiana julistat, mikä minulle mitäkin merkitsee?
En kiusaa ketään, mutta mielestäni minullakin on oikeus kertoa mitä ajattelen. Niin naiivi tai optimistinen en ole, että odottaisin Tristanin muuttavan elämänsä minun tahtoni mukaiseksi, vaikka toivonkin, että hän viimeinkin ryhtyisi kantamaan itse vastuuta omasta elämästään.
Toivoisin, ettet sinä, eikä kukaan muukaan yllä osoittamallasi tavalla julistaisi minun tekemisistäni, niin kuin sinä todellakin tietäisit mitä teen tai ajattelen.

Aika näyttää kuinka pahasti olen erehtynyt tässä väitteessäni:
Et tyytyisi. Trisin elämäntilanteen ja psyykkisen kunnon vuoksi jatkaisit hänen piiskaamistaan mieleiseksesi kansalaiseksi - loputtomiin. Trisin olemassaolo itsessään on sinulle loukkaus, jonka ylitse et pääse. Niinpä tyytymättömyytesi jatkuu ja (veronmaksajana) pidät oikeutenasi kiusata Trisiä vaikka hamaan hautaan asti - tai ainakin niin kauan, että hänen elämänsä muuttuu sinun tahtosi mukaiseksi.

Tältä minusta näyttää. Tai ehkä tarkoitatkin uskottavalla anteeksipyynnöllä juuri sitä, että Tris muuttuu mielesi mukaiseksi ihmiseksi.

Jään jännityksellä odottamaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 21:27

Hilppa kirjoitti:
tris kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
tris kirjoitti:
Erittäin helposti...

´

Olet käynyt yhä suuremmilla kierroksilla, eikä ainakaan mistään uupumisesta ole ollut tietoakaan. Ja ainakin olet ehtinyt toimia enemmän kuin riittävästi kovilla kierroksilla saadaksesi ihmiset kauhun valtaan ja huolestumaan sinusta ennen kirjoittelun lopettamista. "Niin ja niin monta sitä ja sitä eikä nää vaikuta missään!" Potkua on riittänyt sinun kirjoituksissasi aina uhkailuja myöten.

Hilppa höpöttelee taas omiaan argumentum absurdumeja. Jos olen saanut ihmiset kauhun valtaan ja huolestumaan niin juuri siitähän he ovat juuri huolestuneet etten ehkä jaksa!
tris

ViestiKirjoittaja Hilppa » 20.04.2014 21:32

tris kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
tris kirjoitti:´

Hilppa höpöttelee taas omiaan argumentum absurdumeja. Jos olen saanut ihmiset kauhun valtaan ja huolestumaan niin juuri siitähän he ovat juuri huolestuneet etten ehkä jaksa!

Ei. Vaan että hölmöilet lisää.
Hilppa

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 21:33

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Jos sinä Tristan olisit ottanut/ottaisit nyt huomioon sen, ettei sinulla ole lupaa tai oikeutta kiusata ja/tai solvata ketään, ei tätäkään keskustelua (joka häiritsee muitakin) olisi tarvinnut koskaan käydä.

En usko. Jos minä en olisi ollut tukarilla 2004 niin olisit hankkiutunut siellä ihan samaan asemaan muiden kanssa. Tai väitätkö että tämä nykyinen dynamiikka on elämässäsi ollut ainutlaatuista etkä koskaan muuten joudu tälläisiin riitoihin/taisteluihin/kinoihin ihmisten kanssa?
tris

ViestiKirjoittaja Hilppa » 20.04.2014 21:34

p-free kirjoitti:
tuuuve kirjoitti:Maistuko muuten sulle ne pari kierrosta hyvältä mitkä Tris tarjosi sulle leffan jälkeen niillä mummolta varastetuilta rahoilla?

Eikö se mene jo sun järkeen ettei Trisse ollut varastanut/huijannut keneltäkään yhtään mitään??!! Se oli vitsi, ymmärrätkö???

Joka tapauksessa mautonta pilaa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 21:35

Hilppa kirjoitti:
tris kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
tris kirjoitti:´

Ei. Vaan että hölmöilet lisää.

Kyllä, hölmöilen kun en jaksa.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 21:35

Hilppa kirjoitti:
p-free kirjoitti:
tuuuve kirjoitti:Maistuko muuten sulle ne pari kierrosta hyvältä mitkä Tris tarjosi sulle leffan jälkeen niillä mummolta varastetuilta rahoilla?

Eikö se mene jo sun järkeen ettei Trisse ollut varastanut/huijannut keneltäkään yhtään mitään??!! Se oli vitsi, ymmärrätkö???

Joka tapauksessa mautonta pilaa.

Yllättävä käsitys. Luulin että se olisi juuri (suuren) huumorintajusi mukaista! :shock:
tris

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko